Anlaşalım.

380 61 5
                                    

Profesör Adnan arabasına atladığı gibi polis departmanına sürdü. Bu sırada uçak şirketini arayarak kızının ülkeye geçen hafta giriş yaptığını öğrenmiş oldu. Prof. Adnan departmana gelirken bu sırada Komiser Selçuk sorgulamayı Peker Pars'tan almış ve Kürşad Darko'yu sorguluyordu.

Komiser Selçuk; "Hadi bak sıkılmaya başladım. Anlat paşa paşa sen git cezaevine biz gidelim kendi evimize. Hadi paşam. Hadi aga. Hadi gülüm. Uzuvlarını kestiğini söyledin sana kim yardım etti he gülüm?

Kürşad hiç istifini bozmadan arkadaki saatte baktı ve sessizliğini korudu.

Komiser Selçuk sinirle ayağa  kalktı; "Neden sürekli saate bakıyosun lan. Bi' yere mi yetişcen hayırdır. Yüzüme baksana puştperest.

Bu sırada Prof. Adnan polis departmanına bir hışımla girdi. Prof. Adnan'ı gören bir polis. "Aaaa Prof. Adnan, ne için gelmiştiniz?" diye sordu. Prof. Adnan şaşkınlıkla; "Pars... Pars Peker bana katilin yakalandığını söyledi ona bakmaya gelmiştim." Polis sorgu odasını işaret ederek "sorgudalar hala çıkmadılar." dediği anda Komiser Selçuk sorgudan çıktı ve kendine kahve doldurmak için mutfağa yöneldi. Prof. Adnan hemen Selçuk'un yanına gitti ve;

Prof Adnan; "Dedektif Selçuk!"

Selçuk; "Ne var la?1 Hee siz miydiniz Adnan Bey?

Prof Adnan; "Katili yakaladığınızı duydum. Bir kaç dakikalığına onunla konuşabilir miyim?

Selçuk; "İtiraf falan mı ettireceksin?"

Prof. Adnan; "Hayır. Ona doğrulatmam gereken bazı deliller var."

Selçuk; "Lavuk tam bir kaçık. Cesedi testereyle kestiğini itiraf etti. Şİmdi de gözünü kırpmadan saate bakıyor.  Adamlarımız dışarda cinayet aletini arıyor. Bulduğumuzda işi bitecek. Eğer orada..." Adnan Selçuk'un sözünü bitirmesi beklemeden. "UZUN SÜRMEZ" deyip sorgu odasına daldı ve kapıyı kilitledi.

Prof. Adnan sorgu odasına girdiğinde onu Kürşad Darko'nun gülen gözleri karşıladı. Kürşad Darko keyifli bir ses tonuyla "Hoş geldin saygıdeğer Prof. Adnan Beyciğim. Bihtergiller. Behlülgiller nasıl? Ahahaha iyi bir kitaptı değil mi Aşk-Memnu. Neden bu kadar geciktiniz? Bütün günü boşa harcadık."

Prof. Adnan sadece "Kızım Nerede" diyebildi.

Kürşad Darko yine sakinliğini bozmadan "Pekiiiii, bu konu hakkında konuşalım."

Prof Adnan; "Kimsin sen?"

Kürşad Darko; "Kimsin sen. Sen kimsin ya sen bu ne salak salak sorular ahahahhaa Ozan Güven'i severim. Hem benim kim olduğumun ne önemi var. Önemli olan senin kızının hayatı."

Prof Adnan; "Ne istiyorsun."

Kürşad Darko; "Sadede gelelim değil mi? Afife'yi öldürüp cesedeni parçalamayı önceden planlamıştım.  İnsanlar bu cinayetin sebebini düşüneceklerdi. Ama umduğum kadar etkili olmadı. Bu yüzden düşündüm ki Türkiye'nin en ünlü adli tıpçılarından birinin kızını kaçırırsam ve onu parçalara ayır..." Prof Adnan dayanamadı "Eğer kızıma bir şey olursa senin etlerini kıyma çektiririm Orrospuu Çocuğuu" diyerek Kürşad Darko'nun boğazını sıktı. Kürşad Darko yine hiç coolluğunu bozmadan Prof. Adnan'dan ellerini çekmesini isteyerek; "Daha konuşmamı bitirmedim Prof. Adnan. Prof. olmuşsunuz ama adam olmamışsınız eheheh. Beni dikkatlice dinleyin.  Sizinle anlaşma yapmak istiyorum. Beni buradan üç gün içinde çıkar 2. kurban kızın olmasın."dedi.

Korku, panik ve dehşet içinde olan Prof. "Bunun imkansız olduğunu sen de biliyorsun. Suçunu itiraf ettin. Polisler dışarda cinayet aletini arıyor. Bulduklarında işin bitecek. "

Kürşad Darko; "Kızının da öyle. :d:d.:DdD:D". " İnsanlar neden güçsüz biliyor musun? Çünkü kaybedecekleri bir şeyleri vardır."

Prof Adnan; "Kimsin sen? Beni tanıyor musun?"

Kürşad Darko; "Seni çok iyi tanıyorum."

Prof; "Öyle mi?!!'!"

Kürşad Darko; "Söylediklerime fazla takılma. Ne yapsak ki acep. Vakitte geçiyor. Şişe çevirmece mi oynasak. He bu arada kızın tam bir hanımefendi gibi yetiştirilmiş." dedi.

Prof. Adnan eli ayağı titreyerek sorgu odasını terk etti. Hızlı bir şekilde arabasına doğru giderken Pars, Adnan'ı yakaladı ve "Profesör gelmişsiniz." demesine kalmadan Prof Adnan; "Cinayet aletini buldunuz mu? diye sorusunu yöneltti. Pars ne olduğunu anlayamadan "Elektrikli testereymiş söylediği yerde bulduk. Üzerinde kan izi var herhalde o olmalı." dedi. Prof Adnan cevabı alır almaz; "Nerede şimdi peki?" diye bir soru daha yöneltti. Pars Peker yine aynı şaşkınlıkla; "Laboratuarda. Bu arada kızınız bugün gelecekti değil mi?" Prof. Adnan, Peker Pars'ı salmak için "Hee kızım bir kaç gün gecikecek ." dedi ve hızlıca arabasına girdi. Prof. Adnan'ın tedirgin halleri Peker Pars'ı oldukça düşüncelere gark etmişti.

Afilli CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin