Tanıtım Amaçlı

2.1K 156 29
                                    

Adli tıp uzmanı Adnan, bir kadın cesedini incelemek üzere görevlendirilir. Çaylak dedektif Peker Pars, başlıca şüpheli olarak fanatik çevre gönüllüsü Kürşad Darko'yu gösterir. Başlangıçta inkâr etse de, daha sonra suçunu itiraf eder. Bu arada Adnan'ın yurtdışından dönen kızı kaçırılır. Bu kaçırma olayında yine Kürşad'ın parmağı olduğunu anlayan Adnan, kızını kurtarmak için Kürşad'ın şartlarını yerine getirmek zorundadır. Cinayet davasıyla ilgili ipuçlarını elinde tutan Kürşad ve Adnan arasında hileli bir oyun başlar. Gerilim dolu bir kitap olan Afilli Cinayet, katille polis şefi arasındaki ince hesaplaşmaları konu ediniyor.


"Kurgusuyla beni benden alan, şaşkınlıktan hala etkisinden çıkamadığım bir kitap. Monteyn'e bir kez daha beni aşık eden bir kitap."- Agatha Christie (ünlü cinayet hikayelerinin yazarı)

"20.th Century Fox ile ortak bir çalışmayla bu hikayeyi filmleştirebiliriz. Tek başımıza altından kalkmak çok zor olabilir. Gerçekten muazzam bir hikaye. Mahsun Kırmızıgül'ü de kadromuza katarsak 1 milyar gişesi hazır."- Warner Bros.

"Anti kahraman olan Kürşad Darko'yu oynamayı çok isterim. Benim için lütuf olabilir." -Robert Downey Jr.

"Kitap içinde geçen şarkılardan bir albüm hazırlansa dünya üzerinde satılan en çok albüm olması içten bile değil."- MTV

"Tek kelimeyle muazzam." - Times Listerary Supplement

"Monteyn'nin dehası bir yıldız gibi parlıyor..." - New Yor Times

"100 yaşından küçükseniz bu kitabı okumalısınız." - Mahashta Murasi (Dünyanın en yaşlı adamı tam 179 yaşında."

Afilli CinayetHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin