Pane bože..
"Umm Tome támhle je pumpa." Řekla jsem a podívala se do předu.
Nemůžu uvěřit svým očím.
Vo jsme to proboha viděla.
Můj učitel na základce by na to řekl "No jo to jsou kluci.".
Taky že náš učitel na základce byl divnej a znásilnění měl za ženy vinu.
Ještě že ho zavřeli do pasťáku.
Škoda byla, že byl hezkej.Tom pořád nevypadal v pohodě.
Musela jsme se držet abych se tam zase nepodívala. Upřímně se mi Tom hodně líbí. A docela mi to lichotí, buď je takový a vzrušují ho všechny ženy, nebo se mu možná také líbím.Zastavil na parkovišti.
"Jdu na záchod, jdeš se mnou, nebo zůstaváš?" Zeptal se.
"Jdu s tebou." Řekla jsem a otevřela dveře.
Tom šel za mnou a zamkl auto.
Oba dva jsme vešli a šli na záchod.Dodělala jsme svojí potřebu a šla zpátky k autu.
Opřela jsem se a čekala na Toma.
Byla jsem tam jen chvilku a hned přijelo nějaké černé auto.
Z něho vylezli nějací chlápci.
Měli na sobě černé teplákovky a na čele
Bandana šátek.Vlasy zapletené do krátkých čených copů. Jeden z nich měl barvu pleti černou, jinak ostatní byli bílí.
Docela jsem se tam bála.
Přeci jsem na sobě měla jen sukni a oni vypadali jak nějací gangstři 21. Století."Co tady taková šťáva dělá sama?" Vykřikl zřejmě na mě.
Prosím Tome dělej!
Modlila jsem se v hloubi mé duše.Oni se přibližovali a přibliživali.
"Ta sukýnka ti sluší, ale vypadal by si líp bez ní. Počkej já ti pomůžu ti jí sundat." Řekl ten co byl nejblíže.
Bylo jich asi pět, takže jsem neměla šanci.
Chtěla jsem ho nakopnout, ale opravdu pět na jednoho nebude úplně férový boj.Musela jsem prostě čekat, že mě někdo zachrání. Někdo silnější než oni.
Dotkl se mých boků.
Přitáhl si mě k jeho tělu.
To už jsem nemohla a vrazila mu.Málem spadla na zem.
Dal si ruku před svůj nos."Cos to provedla ty děvko! Tohle si odpykáš!" Řekl ten černoch.
Najednou za sebou slyším kroky.
Zase jsme se modlila, aby to byl Tom.Na moje štěstí byl.
Hned mu jednu vrazil.
A ten spadl na zem.
Ti tři ostatní muži s námi nic společného radši nechtěli mít, tak jednoho a druhého vedli k autu.Tom mě chytil za ruku a vedl mě blíž k jeho autu. Z kapsy si vzal klíčky od auta a otevřel ho.
Také mi otevřel dveře.
Vešel do auta a nastartoval.Na obličeji měl docela nepříjemný a vážný pohled.
Už jsme jeli pryč z té hrozné pumpy, beztak to ta hrozně smrdělo.🙄😒"Cos na tom záchodě proboha dělal?!" Zeptala jsem se.
Teď se jeho výraz ale změnil.
Začal se šklebit.
No fuj....
Adi si dokážu představit co dělal."To radši nechceš vědět." Řekl.
Ble..
"Za jak dlouho tam budem?" Zeptala jsem se.
"Proč?"
"Nevím cítím se unavená a bylo by to zbytečné usnout, kdyby jsme tam byli za třeba 3 hoďky. Víš já nemám ráda spaní v autě." Řekla jsem.
"Za dlouho, klidně spinkej." Řekl.
ČTEŠ
Můj majetek- 𝐓𝐨𝐦 𝐊𝐚𝐮𝐥𝐢𝐭𝐳 (POZASTAVENO)
Jugendliteratur"Jsem celá jen tvoje." Šeptla jsem Tomovi do ucha. "To já vím." Svůdně odpověděl Tom. Zkousla jsem si svůj spodní ret. Byl tak hrozně sexy. ___________________________________________ Jmenuji se Kira Davidson. Je mi 20let. Dříve jsem ve firmě KAULI...