...
Sabah ilk gözlerini açan Alastor olmuştu,gece ikiside yorgunluktan birlikte uyumuşlardı.
Görüntüleri hehe:
Alastor esneyerek zorlada olsa uyandı ve Lucifer'ı kaldırmak için onu dürtmeye başladı.
L:Off ne istiyosun yine?
A:Kalksana lan saat 9:00 olmuş.
L:Banane ya ilkokul öğrencisi miyim ben 9'da kalkıyorum.
A:Kahvaltı yapıcaz aç kalmak istiyorsan sen bilirsin.
L:Off.
Lucifer kalkar ve elini yüzünü yıkamak için lavaboya doğru yürümeye başlar,kendine geldikten sonra Alastor'la beraber kahvaltı için aşağı iner.
Kahvaltıdan sonra
Lucifer'dan:
Normal bir gün geçirmek için dua eden Vaggie'ye bakarken birden kapı çaldı,Charlie otele yeni birinin geldiğini düşünerek heyecanla kapıyı açtı.Fakat Charlie'nin heyecanlı yüzünün şaşkın bir yüze dönüşmesi o kadar da uzun sürmedi.
Lucifer kapıdaki kişiye şaşkın ve oldukça sinirli bir şekilde bakıyordu,tahmin etmin olacaksınız ki kapıdaki Lilith'ti gideli 7 yıl olmuştu,7 yıldır yoktu ve şimdi mi dönmüştü??Herkesin aklında bu tür sorular dönerken Lilith birden söze girdi.
Lil:Kızım.
Charlie birden ağlayarak annesine sarılmaya başladı,ağlarken aynı zaman da konuşmaya çalışıyordu.
C:A-ANNEEGGGGG NNNE-NEEDEN GITTINN.
Lil:Merak etme kızım artık buradayım...
Bir kaç dakika sonra Charlie sonunda ağlamayı kesti ve annesiyle konuşmaya başladı annesi babasıyla konuşmak için izin isteyene kadar.
Charlie başını onaylar anlamında sallar.
Daha sonra Lucifer ve Lilith ayrı bir odaya geçerler,Lucifer sinirle Lilith bakarken Lilith'in tek yaptığı gülümsemekti.
L:Neden gittin?
Lily:Anlamadım?
L:SANA NEDEN GITTIN VE NEDEN SIMDI DONUYORSUN DEDIM BU KADAR YUZSUZ MUSUN CIDDEN?CENNETE KI TATILIN NASILDI KENDI OZ KIZIN VE KOCANI BIRAKIP GITTIGIN YERDEKI TATILIN?
Lucifer çok sinirliydi ve bunları hiç bağırmadığı kadar yüksek sesle bağırarak söylemişti.
Lilith sinirlenmeye başlar,Lucifer'ın ona bu şekilde bağırmasından pek de hoşnut değildir.
Lily:Sizin iyiliğiniz i-
L:NE IYILIGI AMINA KOYAYIM BOYLE IYILIK MI OLUR 7 YILIMI SANA VERDIM BEN LILITH 7 YIL PEKI SENIN BANA KARSILIGINDA VERDIGIN NE HIC BIR SEY,NEDEN SENIN I-
Lily:BANA BAGIRMAYI KES SENI FAHISE.
Alastor bağırışmaları duyup gölge halinde kapıdan geçerek içeri gelir.
A:Her şey yolunda mı?
Lily:Özel hayat diye bir şey var umarım biliyorsundur radyo bozuntusu.
Alastor sinirlenmeye başlar.
A:O lanet olası sesini durdurmak için kapıya gerek duymadım Lilith.
Lily:Aa durdur bakalım nasıl yapıcaksın.
Lilith ve Alastor birden güçleriyle savaşmaya başlarlar.Lilith şeytanları ve kendisiyle Alastorla savaşır,Alastor ise kendi siyah görünümlü kollarıyla(anladınız siz) tek başına Lilith ile savaşır.Lilith yere düşer ve burnu kanama başlar.
A:Yine kaybettin Lilith.
Lilith pov:Siktir.
Lilith hızlıca otelden dışarıya ışınlanır ve Vee'lerin binasının önüne gelir.
Vox'dan:
Off bu sefer kim amina koyayım her gün farklı biri.
Vox kapıya bakmaya gider.
Vox:Siktir Lilith senin burda ne işin var lan.
Lily:Yardımına ihtiyacım var Vox.
...
------------------------------------------------------------
Hehe en heyecanlı yerde kestim.
Şimdi yatıcam uykum var o yüzden acele acele yazdım savaş kısmı olmadı ama onun daha devamı var merak etmeyin hafta sonu 5. bölüm gelicek çünkü sınav haftası bide benim kursum var yoğunum yani.Lily yazdığım yerler Lilith'in bilmeyenler için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Only Belong to Me - Radioapple
RomanceLucifer ve Alastor düşmandı,yani öyle de denilemezdi ama..