Balo 2

541 45 59
                                    

1. bölüm biraz kısa olmuş bence bu bölümü daha uzun yapmaya çalışıcam,ek olarak bu bölümde smut var.

---------------------------------------------------------

-Balo günü-

Alastor:Lanet olası alarmım yüzünden yataktan düştükten sonra hemen ayağı kalkıp hazırlanmaya başladım,bugün balo günüydü ve açıkçası heyecanlı değil sayılmazdım.Dolabımdan bir kaç kırmızı kıyafet çıkardıktan sonra giyinmeye başladım son olarak 2 fıs parfüm sıktıktan sonra aşağı inmek için kapıyı açtım.

Alastor'un son hali:

Lucifer'dan:Telefonumla ilgilenirken birden herkesin merdivenlere doğru baktığını gördüm ve bende kafamı yavaşça sağa doğru çevirdim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lucifer'dan:
Telefonumla ilgilenirken birden herkesin merdivenlere doğru baktığını gördüm ve bende kafamı yavaşça sağa doğru çevirdim..Lanet olsun fena yakışıklı olmuş.Bir anda kendime gelip kafamı iki yana hızlıca salladım daha sonra herkes konuşmasına devam etti.Alastor'un diğerlerinin yanına gitmesini beklerken benim yanıma doğru geldiğini görünce şaşırdım.

L:Vay vay siz hiç benim yanıma gelir miydiniz Alastor Bey?

Alastor hafif kıkırdadıktan sonra konuşmaya başladı.

A:Tatlı görünüyorsun.

Alastor'dan:

Ona ettiğim iltifattan sonra kızarmaya başladı cidden tatlı görünüyordu..

L:T-teşekkür ederim sende yakışıklı olmuşsun.

Lucifer'dan:

Verdiğim cevaptan sonra bana bakarak gülümsemeye devam etti,tam o sırada Vaggie çıkacağımızı söyleyerek bizi yanına çağırdı.Alastor'ın açtığı portalla şık ve zarif görünen saraya geldik ve rezerve ettiğimiz masaya oturduk.Charlie ile Vaggie kendi kendilerine gülüşüyor,Angel Husk'a yavşıyor,Sir Pentious ise Cherri için ona yazdığı komik şiiri okuyordu.

...

Aradan bir kaç saat geçti sıkılmaya başlamıştım,Alastor kitap okumaktan başka bir şey yapmıyordu,diğerleri ise eşleriyle takılıyorlardı.2 dakika sonra romantik ve yavaş bir müzik çalmaya başladı 2 kişiden 5 kişiye 5 kişiden 10 kişiye çoklu sayıda çift müzik eşliğinde dans etmeye başladılar sanki herkes bu anı bekliyor gibiydi.Bizimkiler de aynı şekilde dansa katıldılar,masada sadece ben ve Alastor kaldık.Daha sonra Alastor bana sırıttı ona "Ne var lan" bakışı attıktan sonra birden ayağa kalktı ve elini bana doğru uzattı.

A:Benimle dans eder misiniz lordum?

L:Bilmiyorum aslında be-

Lucifer'dan:

Ben daha cevap vermeden elimi tuttu ve beni sahneye götürdü.Dans etmeye başladık..

L:Bilmem kaç saattir sadece kitap okuyorsun,cidden bu anı mi bekledin?

A:Belkii~

L:Taşşak geçme lan benimle doğru düzgün cevap ver.

A:Dans becerilerinizi test etmek istedim majesteleri.

Lucifer Alastor'a bakıp göz devirdikten sonra bir anda müzik durdu ve herkes yerine oturdu..

A:Güzel danstı lordum.

L:Rica ederim ne demek.

Alastor'dan:Kendi kendime madem buraya geldim en azından tadını çıkarıyım düşüncesiyle bara doğru ilerledim ve barmene en sertinden doldurmasını söyledim ve içmeye başladım.

Lucifer'dan tuvaletten döndükten sonra masada Alastor'u göremeyince bizimkilere sordum,Husk üst kattaki bara gittiğini söyleyince üst kata doğru ilerledim ve sonunda bara ulaştım.Tahmin ettiğim gibi fena derece de sarhoştu,ona bir kaç kez seslendim ama beni duyamayacak kadar sarhoştu bu yüzden onu sarayıma götürmeye karat verdim.Eğer burda daha fazla kalırsa tüm alkolleri içecekti.

Charlie'ye erken gideceğimizi ve yarın sabah otele dönüceğimizi söyledikten sonra portalla saraya geldim..daha doğrusu geldik.

Onu yatağıma yatırdıktan sonra tam gidecekken bileğimden sıkıca tutmaya başladı.

L:Al?

A:Sen seviyorum Luci..

L:Sarhoşsun dinlenmelisin Al,bırak beni.

A:Seviş benimle.

Lucifer şaşkına dönmüş bir şekilde Alastor'a bakarken bir anda kendini yatakta buldu.

L:Sikeyim ne yapıyorsun aptal!?

A:Seni sabaha kadar sikicem Luci.

L:Ne-

Lucifer tam cevap vericekken dudağına bastıran sıcak bir şey hisseder.Bir kaç saniye geçmeden Alastor dile geçiş yapar.Artık Lucifer'da işin içinden kurtulamayacağını anlayıp o da karşılık vermeye başlar.Aynı zamanda Alastor Lucifer'ı soymaktan da geri durmaz.Lucifer tamamen çıplak kaldıktan sonra Alastor kendi de soyunmaya başlar,daha sonra baş ve orta parmağını Lucifer'ın deliğine sabitler,sokmadan önce okşar ve bir anda sokar.

Lucifer'ın ağzından 1-2 inleme çıkar.

Daha sonra Alastor parmaklarını Lucifer'ın deliğinden çıkarır Lucifer anlık bir boşluk hisseder ve Alastor'a devam etmesini söyler.Alastor bu sefer aletini Lucifer'ın deliğine sokmaya başlar bu sefer Lucifer daha çöm inler.

A:Ne zamandır biriyle sikişmiyorsun sarışın için gerçekten darmış.

L:Kes sesini ve devam et.

A:Nasıl isterseniz lordum.

Alastor hızlanmaya başlar ve Lucifer daha çok inler.

Alastor bir anda Lucifer'ı ters çevirir ve aletini emmeye başlar.

Lucifer:Sikeyim dur.

Alastor devam eder ve dili Lucifer'ın aletinden yukarı çıkmaya başlar ilk önce karnına sonra da boynuna iz bıraktıktan sonra Lucifer'ı sikmeye devam eder.

...

Bir kaç dakika sonra ikisde rahatlamış bir şekilde yatağa uzanır ve birbirlerine boşalırlar,daha sonra ikisi de birbirini temizler ve uyuya kalırlar.

-Sabah saat 07:00-

Alastor'dan:

Uyandığımda başım çok fena ağrıyordu göğüsümde bir beden hissettim aşağı baktığımda ise Lucifer'ı gördüm,geçen akşamı az çok hatırlıyordum.

A:Siktir!Biz seviştik mi?

...

You Only Belong to Me - RadioappleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin