İntikam

358 33 13
                                    

Alastor hızlıca içeri girer,Lilith ve Vox'u Lucifer'a bakarak gülerken göründüğünden daha çok sinirlenir ve bu anda Lilith ile dövüşmeye başlar.Bir yandan kollarıyla Vox'u tutan Alastor bir yandan da Lilith ile dövüşüyordur,bir saniyeliğine duraksar ve Lucifer'a bakar Lucifer kanlar içerisindedir ve ağlıyordur.Bu sırada Lilith Alastor'un üzerine atlayarak onu yere düşürür anlık şaşkınlıkla kollarıyla tuttuğu Vox'u bırakan Alastor sinirle Lilith'e döner.

Lilith:Bu sefer kaybeden ben değilim radyo iblisi.

Alastor:Hayır..

Lilith:Ne hayırı lan şurada ciddi bir şey konuşuyoruz ne hayırı.

Alastor:Yine kaybettin.

Lilith:Ne-

Tam o anda Lucifer arkada iplerinden kurtulup Lilith'in üzerine atlar ve onu bıçaklayarak canına son verir.Daha sonra Alastor'u yerden kaldırır.

Alastor Vox'a bakarak:

A:Şimdi sıra sende Vox.

Alastor tam Vox'u öldürecekken Lucifer elini Alastor'un omzuna koyarak ona durmasını söyler.Alastor ne kadar istemese de Lucifer söylediği için geri çekilir.

Lucifer:Yaşa Vox..sadece benim sana izin verdiğimi bilerek yaşa(bu biraz vaggie lute sahnesi çalıntı oldu çaktırmayın)

Vox tepki vermeden oradan uzaklaştı..

Vox gider gitmez Lucifer yere düştü yürüyecek hali yoktu.Alastor Lucifer'ı kucağına alarak otele gitti.Kapı çaldığında herkes heyecanla kapıya geldi,kapıdakileri gördükten sonra oteldekiler geri döndükleri için sevineceklerini mi yoksa Lucifer'ın neredeyse ölecek durumda olmasına mı üzüleceksiniz bilemediler.Alastor hemen içeri girdi ve Lucifer'ı odasına götürdü.Daha sonra yatağa yatırıp saçlarını okşamaya başladı.

L:Alastor.

A:Evet canım.

L:Beni seviyor musun?

A:Seni hiç kimseyi sevmediğimden daha çok seviyorum Luci.

Lucifer bu cevaba karşı gülümsemekle yetindi ve uyuya kaldı.Alastor'da aynı şekilde yorgunluktan Lucifer'ı kucağına alarak uyudu.

------------------------------------------------------------

Aa fikir verin fikir yok bu 6. bölüm olucak sanırım ama fikir yok bu bölüm baya kısa oldu yarın konuş bulmaya çalışıcam sizde fikir verin hadi öptüm bay(7. bölüm +18 hee)

You Only Belong to Me - RadioappleHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin