V:Ne yardımı lan,senin burda ne işin var?
Lily:Sırrını biliyorum Vox boş yapma.
V:H-hangi sırrım.
Lily:Kaç tane sırrın var gerizekalı.
V:Ya uzatma söyle işte.
Lily:O lanet olası radyo bozuntusundan hoşlandığını biliyorum.
V:Ne!?A-Alastor mu?
Lily:Evet evet ismi her neyse.
V:Off Ne istiyorsun.
Lily:Dinle bir planım var,biliyorsun ki Lucifer'ı ve kızımı terk ettiği- bıraktığım için Lucifer bana gerçekten sinirli ve şuan radyo iblisiyle birlikte otelde aşk yaşıyor hatta yüzüme bile bakmıyor.
Vox:Ee.
Lily:Lucifer'ı kaçırıcaz işte sen Alastor'ına bende Luci'ye kavuşucam.
Vox'un gözleri parlar ve bunun harika bir fikir olduğunu açıkça belli eder.
...
Alastor'dan:
Akşam olmuştu gerçekten yorucu bir gündü,bugün gerçekten güzel bir gün geçirmiştim.Aşağı doğru baktım Lucifer kucağımda uyuya kalmıştı,onu kucağımdan indirip su içmeye mutfağa gittim.Bir kaç dakika sonra geri döndüm Lucifer hala uyuyordu onu rahatsız etmemek için yeniden kucağıma almadım ve sadece üstünü örtmekle yetindim,daha sonra yanına yatıp bende uyudum.
Sabah olduktan sonra.
Alastor'dan:
Gözlerimi açıp yanıma baktım Lucifer yoktu,aşağı indiğini düşünüp takmadım ve elimi yüzümü yıkamak için lavaboya doğru ilerledim.Daha sonra aşağı indim ve gözlerimi oteldekilere çevirdim fakat aralarında Lucifer'ı göremedim.Charlie'nin yanına gidip Lucifer'ı sordum.
A:Günaydın canım Lucifer'ı gördün mü?
C:Uh hayır odasında değil mi?
Alastor biraz endişelenmeye başlar.
C:Hayır onu görmedim bence diğerlerine de sormalısın onlar görmüş olabilir.
Alastor oteldekilere de sorar ama kimse Lucifer'ı görmemiştir.
Alastor iyice endişelenir ve bir kaç saat daha Lucifer'ı arar,fakat bulamaz.
Bir kaç saat sonra
Angel Niffty ile ilgilenirken birden telefonuna bir mesaj gelir.Angel yine Valentino'nun ona küfürlü sesli mesajlar attığını düşünerek telefona bakmaz.Bir kaç dakika sonra mesaj sayısı artmaya başlar.
Husk:Kapat lan şunun sesini başım şişti.
Angel Husk'a uyarak telefonunu sessize almak için telefonu eline alır.Fakat mesaj Valentino'dan değil bilinmeyen bir numaradandır.Bunun üzerine Angel telefonun şifresini açar ve bilinmeyen numaranın attığı mesajlara bakmaya başlar.
Angel:Siktir.
Angel hemen Charlie'nin yanına koşar me videoları gösterir.
Charlie:Bunu hemen Alastor'a göstermeliyiz.
Charlie ve Angel Alastor'un yanına gidip videoları Alastor'a gösterirler.Alastor Lucifer'ın işkence gördüğü videoyu izlediğinde sinirden deliye döner ve hemen bunu kimin yapabileceğini düşünmeye başlar.
Vaggie hemen atlar.
V:Lilith.
Alastor Vaggie'ye hak verir ve hemen Lilith'in olduğu yere bir portal açar.Arkadaki görüntüden dolayı nerede olduklarını tahmin etmişti bile.
Alastor hemen küçük binanın kapısını kırar ve depoya doğru koşar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
You Only Belong to Me - Radioapple
RomanceLucifer ve Alastor düşmandı,yani öyle de denilemezdi ama..