ℍ𝕖𝕝𝕦̈𝕦̈𝕦̈ 𝕪𝕖𝕟𝕚 𝕓𝕠̈𝕝𝕦̈𝕞𝕕𝕖 𝕪𝕚𝕟𝕖 𝕤𝕚𝕫𝕝𝕖𝕣𝕝𝕖𝕪𝕚𝕞
𝙺𝚊𝚛𝚎𝚔𝚝𝚎𝚛𝚕𝚎𝚛𝚒 𝙾̈𝚗𝚌𝚎𝚍𝚎𝚗 𝚢𝚊𝚣𝚊𝚛 ェ𝚜𝚝𝚊𝚐𝚛𝚊𝚖 𝚑𝚎𝚜𝚊𝚋ェ𝚗𝚍𝚊 𝚋𝚎𝚕𝚒𝚛𝚝𝚝𝚒𝚖 𝚑𝚎𝚜𝚊𝚋ェ𝚖 = kendicapindabiryazarr
.
.
.
.
.𝑍𝑎𝑚𝑎𝑛 𝑛𝑒 𝑔𝑎𝑟𝑖𝑝 𝑏𝑖 𝑘𝑎𝑣𝑟𝑎𝑚 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 𝑦𝑒𝑟𝑑𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑚𝑎 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑎𝑔𝑙𝑎𝑚𝑎𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤 𝑦𝑢̈𝑧𝑢̈𝑛𝑑𝑒 𝑚𝑖𝑚𝑖𝑘 𝑜𝑦𝑛𝑎𝑚𝚤𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑦𝑎𝑛𝑎𝑔𝚤 𝑘𝚤𝑧𝑎𝑟𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤 𝑑𝑜𝑙𝑔𝑢𝑛 𝑑𝑢𝑑𝑎𝑔𝚤𝑛𝚤𝑛 𝑘𝑒𝑛𝑎𝑟𝚤 𝑘𝑎𝑛𝑎𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤 𝑜𝑛𝑐𝑎 𝑖𝑛𝑠𝑎𝑛 𝑏𝑖𝑧𝑒 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑏𝑎𝑧𝚤𝑙𝑎𝑟𝚤 𝑔𝑢̈𝑙𝑢̈𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢 𝑏𝑎𝑔𝑧𝚤𝑠𝚤 𝑘𝚤𝑛𝑎𝑚𝑎𝑐𝚤 𝑣𝑒 𝑎𝑙𝑎𝑦 𝑑𝑜𝑙𝑢𝑠𝑢 𝑏𝑎𝑘𝚤𝑠̧𝑙𝑎𝑡𝚤 𝑖𝑙𝑒 𝑏𝑖𝑧𝑖 𝑘𝚤𝑛𝚤𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢...
𝐷𝐴𝑌𝐴𝑁𝐴𝑀𝐴𝐷𝐼𝑀... "𝙔𝙚𝙩𝙚𝙧𝙧𝙧...! 𝙃𝙚𝙧𝙠𝙚𝙨 𝙙𝙤̈𝙣𝙨𝙪̈𝙣 𝙞𝙨̧𝙞𝙣𝙚 𝙜𝙤̈𝙨𝙩𝙚𝙧𝙞 𝙮𝙖𝙥𝜾𝙡𝙢𝜾𝙮𝙤𝙧 𝙗𝙪𝙧𝙖𝙙𝙖" 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑚. 𝑉𝑒 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖𝑛 𝑘𝑜𝑙𝑢𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑡𝑢𝑡𝑢𝑝 𝑎𝑦𝑎𝑔𝚤 𝑘𝑎𝑙𝑑𝚤𝑟𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤𝑚 𝑛𝑒 𝑜𝑙𝑢𝑟𝑠𝑎 𝑜𝑙𝑠𝑢𝑛 𝑏𝑒𝑛 𝑜𝑛𝑢𝑛 𝑎𝑏𝑙𝑎𝑠𝚤𝑦𝑑𝚤𝑚. 𝑌𝑎𝑟𝑑𝚤𝑚 𝑒𝑑𝑖𝑐𝑒𝑘𝑡𝑖𝑚. 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 𝑜𝑙𝑎𝑛𝑙𝑎𝑟𝚤 𝑖𝑑𝑟𝑎𝑘 𝑒𝑡𝑡𝑖𝑔𝑖𝑛𝑑𝑒 𝑒𝑙𝑖𝑛𝑖 𝑒𝑙𝑖𝑚𝑑𝑒𝑛 ℎ𝑒𝑚𝑒𝑛 𝑐𝑒𝑘𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖... 𝐵𝑒𝑛 𝑛𝑒 𝑦𝑎𝑝𝑡𝚤𝑚𝑘𝑖 𝑠𝑖𝑛𝑖𝑟𝑖𝑛𝑖 𝑛𝑖𝑦𝑒 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 𝑐𝚤𝑘𝑎𝑟𝚤𝑦𝑜𝑟𝑑𝑢? 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑔𝚤𝑟𝑎𝑟𝑎𝑘 " 𝙎𝙖𝙣𝙖𝙣𝙚 𝙮𝙖 𝙨𝙖𝙣𝙖𝙣𝙚 𝙝𝙚𝙧𝙨̧𝙚𝙮𝙚 𝙠𝙖𝙧𝜾𝙨̧𝙢𝙖𝙠 𝙯𝙤𝙧𝙪𝙣𝙙𝙖𝙢𝜾𝙨𝜾𝙣 𝙨𝙚𝙣 𝘽𝙖𝙗𝙖𝙢𝜾𝙣 𝙗𝙖𝙣𝙖 𝙗𝙤̈𝙮𝙡𝙚 𝙙𝙖𝙫𝙧𝙖𝙣𝙢𝙖𝙨𝜾𝙣𝙙𝙖𝙣 𝙢𝙪𝙩𝙡𝙪𝙨𝙪𝙣 𝙙𝙚𝙢𝙞 𝙞𝙩𝙞𝙧𝙖𝙛 𝙚𝙩𝙨𝙚𝙣𝙚 " 𝑑𝑒𝑑𝑖. 𝑉𝑒 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑚𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑎𝑟𝑎𝑘 " 𝘽𝙚𝙣𝙞 𝙪𝙣𝙪𝙩 𝙗𝙖𝙗𝙖 𝙨𝙚𝙣𝙞𝙣 𝙩𝙚𝙠 𝙗𝙞 𝙠𝜾𝙯𝜾𝙣 𝙫𝙖𝙧 𝙤 𝙙𝙖 𝘿𝙚𝙫𝙖 𝙩𝙖𝙢𝙖𝙢 𝙢𝜾? 𝙖𝙨𝙡𝙖 𝙈𝙖𝙧𝙙𝙞𝙣𝙚 𝙜𝙚𝙡𝙢𝙞𝙘𝙚𝙢 𝙩𝙖𝙩𝙞𝙡𝙞𝙢𝙞 𝙤𝙧𝙖𝙙𝙖 𝙯𝙞𝙮𝙖𝙣 𝙚𝙙𝙚𝙢𝙚𝙢 " 𝑑𝑒𝑑𝑖. 𝐵𝑒𝑛 𝑏𝑢 𝑠𝑜̈𝑧𝑙𝑒𝑟𝑖 ℎ𝑎𝑘𝑒𝑡𝑚𝑒𝑚𝑖𝑠̧𝑡𝑖𝑚 𝑠𝑎𝑏𝑟𝚤𝑚 𝑘𝑎𝑙𝑚𝑎𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤 𝑚𝑒𝑣𝑧𝑢𝑛𝑖𝑦𝑒𝑡 𝑔̆𝑢̈𝑛𝑢̈𝑚𝑑𝑒 𝑏𝑢 𝑦𝑎𝑝𝑡𝚤𝑔𝚤 𝑘𝑎𝑏𝑢𝑙 𝑒𝑑𝑖𝑙𝑒𝑚𝑒𝑧 𝑏𝑖𝑟𝑠̧𝑒𝑦𝑑𝑖. 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖𝑛 𝑘𝑜𝑙𝑢𝑛𝑑𝑎𝑛 𝑡𝚤𝑡𝑢𝑝 𝑧𝑜𝑟𝑙𝑎𝑑𝑎 𝑜𝑙𝑠𝑎 𝑎𝑟𝑎𝑏𝑎𝑦𝑎 𝑏𝑖𝑛𝑑𝑖𝑟𝑑𝑖𝑚 𝑦𝑎𝑛𝚤𝑛𝑎 𝑜𝑡𝑢𝑟𝑑𝑢𝑚. 𝐾𝑜𝑛𝑢𝑙𝑎𝑐𝑎𝑔𝚤 𝑠𝚤𝑟𝑎𝑑𝑎 " 𝙎𝙪𝙨 𝙀𝙮𝙡𝙚𝙢 𝙗𝙞𝙡𝙙𝙞𝙠𝙡𝙚𝙧𝙞𝙢𝙞 𝙗𝙖𝙗𝙖𝙢𝙖 𝙖𝙣𝙡𝙖𝙩𝙢𝙖𝙢𝜾 𝙞𝙨𝙩𝙚𝙢𝙞𝙮𝙤𝙧𝙨𝙖𝙣 𝙨𝙪𝙨 " 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑚. 𝑆𝑢𝑠𝑚𝑢𝑠̧𝑡𝑢...
.
.
.
.
🅸︎🅺︎🅸︎ 🆂︎🅰︎🅰︎🆃︎ 🆂︎🅾︎🅽︎🆁︎🅰︎...