Bir insan kime değer verir? kimi sever? kimi önemser?
Sevdiğine değilmi ?𝐷𝑢̈𝑠̧𝑢̈𝑛𝑠𝑒𝑛𝑒 𝑜̈𝑙𝑢̈𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑣𝑒 𝑠𝑒𝑛𝑖 𝑠𝑒𝑣𝑒𝑟𝑒𝑘 𝑜̈𝑙𝑢̈𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚...
𝑀𝑒𝑑𝑦𝑎 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 𝐾𝑜𝑧𝑐𝑢
____________________________________________________________
11/02/2023
"Vermicem ya vermicem" ısrarlarla Berat elimdeki ödevleri çekiştiriyordu kopya istiyordu. "Adamı deli etme lan versen ölmezsin" dedi. Ya ben bu ödevleri yapcam diye geceleri uyumadım ve şimdi bu hazırcıyamı vericem ödevleri hem dün evde parti yapmasaydı. "Vermiyorum heceliyim istersen" dedim. Bu artık fazla olmuştu. Ayağımla ayağına birden vurdum beklemiyordu bunu ayağına bakıp sinirli bir sekilde üstüme yürüyünce. Birde özel bölgesine vurduktan sonra işim bitmişti. Sinirlenmişti bana tam vurucaktıkı kafa attım. "Bak Berat daha fazlasını istemiyorsan sg ol get " dedim. Parmak sallayarak "Sen göreceksin sen bittin kızım" dedi. Sinirlendim şuan "Napıcaksın lan sen ateş olsan kibrit bile yapamayan bir türsün daha kendi işini yapamıyorsun benimmi günümü göstereceksin" dedim. Sustu ve güldü "Duyguların ile oynicam" dedi. Ben bu kadar hafife alması nıc nıc nıc iyi değildi. "He aynen kanka bulursan oynarsın" dedim. Duygum yoktu benim. Sıla ve Ayşegülün yanına gittim ikiside benimle yaşıttı ikisinide çok seviyordum. Ayşegül çok güzel bir kızdı her zaman yanımda olduğunu hissettiriyordu. Sıla o da çok güzel bir kızdı ama hepimizden farklıydı kızıldı cilleri vardı yüzünde hep. Yaz gelince daha da artıyordu cilleri bunu hiç sevmiyordu. Zil çaldı Sıla ve Ayşe kendi sınıflarına gittiler. Sınıfa gittiğimde yerimde bir çocuk oturuyordu Kumral uzun boylu bir çocuk işte Alazdı o çocuğun ismi. O günden sonra en iyi arkadaş olduk. Tanıştık kaynaştık sevdim onu hemde çok sevdim.
Şimdiki Zaman
Alaz vurulmuştu nasıl yaparlar bunu Alaza nasıl olur bu. Kim yapmaya cesaret etti. Alaz sağ göğsünün biraz altından vurulmuştu. Nefes alamıyor gibiydim hastane duvarları üstüme üstüme geliyordu. Ya birşey olursa Alaza ya Alazı bir daha göremezsem hayır hayır hayır çıkar kafandan bu düşünceleri. Alaz dayanıklıdır Alaza hiç birşey olmicak. Berat gelmişti Berat bana baktı "Hani duyguların yoktu ufaklık" dedi gülerek. Yanımda kimse yoktu ne ablam gil ne babam gil hepsi kendi derdine düşmüştü tek Berat bu olayı duyunca geldi Alazın aileside gelirdi yarına. "Berat Alaza bunu kim yaptı"dedim. Berat ise "Ne bileyim kızım müneccinmiyim ben" dedi. Ve "Artık sana söylemenin vakti geldi diye düşünüyorum Eylemcim" dedi. Ve devam etti "Öncelikle şu göz yaşlarını bi yüzünden sil kendine gel" dedi. Ellerini yüzüme götürdü ve gözyaşlarımı sildi. Tepki vermedim. "Alaz sana aşık" dedi. Ne ne ne off benim kafa felaket oldu iyice şaka yapıyo olmalı dimi dimi. Yani şaka yapmasın yada bende Alazı of ne diyorum ben. "Ne saçmalıyorsun Berat bu durumda bile dalga geçecek bir şey buldun ya helal sana" güldü ve konuşmaya başladı. "Alaz benim kardeşim" dedi. Euzu billahissemiil alîmi mineşşeytanirracim " Nasıl yani Berat bunu Alaz bana söylerdi siz benimle oyunmu oynamak istediniz sen aban duygularınla oynucam dedin Alazlamı oynicaktın ne oluyor Berat" dedim. "Sakin ol ufaklık Alaz kardeş olduğumuzu bilmiyor.Babalarımız aynı ama farklı annelerimiz var Alazin babası benimde babam Yani anlicagın benim annem başka bir adamla Alazin babası yani babamızın düşmanı ile evlenmiş çünkü beni istememiş. Alaz bana bu yüzden düşman beni kötü görüyor" dedi. Gerçek olabilirmi ya yalan söylüyorsa Berat "DNA testi yaptınmı " dedim. Kafa salladı "Yine yapıcaz bu testi Alaz uyuyo saçını alırım ben sende saçından biraz ver zaten bu hastane bizim burada hiçbir hile yapamazsın."dedim. Güldü ve tamam dedi. Alazi görmek için izin aldım doktorlardan elini tuttum iyileş dedim olaylar karışıyor ben napicam dedim konuştum ve saçını birazcık kestim. Beratin yanına gittim ve Berattan da saç aldıktan sonra test yapılan yere teslim ettim adımı söyledik bu testin özenle ve güvenli bir ortamda hızlı bir şekilde çıkmasını istedim. Ve gidip yoğun bakımın kapısının oraya oturdum ellerim üstüm hep kandırdı. Ablamı gördüm ablam gelmişti yanıma geldi parmağında yüzük vardı. Bana üst ve yemek getirmişti hastane bizim olduğu için kendime bir oda istedim rahat rahat üstümü değişip kalmak için.
Üstümü değişip kendimi Alazın kanından temizledikten sonra ablam yanıma geldi ve oturdu. "Seviyorsun bu çocuğu sen. O da seni seviyor" dedi ablam. "Abla ne saçmalıyorsun sen" ya abla zaten Alaz hastanede zaten başımda bir sürü dert var. Ben daha kendime itiraf edemedim Alazı sevdiğimi sen ne diyorsun. "Anlarım ben Ablayım ben bak evde olan birbirinize tavrınız Alaz vurulunca dondun kaldın hiç öyle ağladığını perişan olduğunu görmedim ben senin beni bırak kimse görmedi orada Alazın vuruldugunamı şaşırayım. Senin ağladığınamı şaşırayım" dedi ablam. Haklıydı belkide ben galiba Alazı s-seviyorum. "Belkide haklısın abla ben belkide Alazı seviyorum" dedim. Doktorlar geldi yüzleri umutsuz gibiydi Alazı sordum alıcağım cevaptan öyle korkuyordumki Alaz uyanmış Allahım şükürler olsun Alaz uyanmış hemen Alazın yanına gittim.
Alaza sarıldım Alaz da bana sarıldı. Oda da tektik. Ablam dışarıdaydı. "Alaz çok korktum çok korktum ya sana bir şey olsaydı ya seni bir daha görmeseydim" dedim. Alaz yüzüme elini koydu gözyaşlarımı sildi. "Bende korktum güzelim ama ölmekten değil seni bırakıp gitmekten" dedi. Ve ben bir daha Alazı sevdim. Berat geldi yanımıza Alaza baktı Alaz Beratı görünce sinirlendi. Bana baktı "Ne işin var lan burda" dedi Alaz. Berat güldü hiç umursamadan koltuğa oturum ayak ayak üstüne attı. Alaza baktım "Alaz sakin ol" dedim. Berat erigini yiyordu o sırada. Ablamı eve gönderip Berat ve ben Alazın yanında kaldık. Sabah olunca Alazın ailesi geldi. Berat o adamı gördü yani babasını gözleri doldu. Telefonum çaldı test çıkmıştı. Testi açmaya korkuyordum ama açtım kağıdı Berat doğru söylüyormuş kardeşler onlar. Alazın babası Berata tokat attı. "Senin ne işin var burda sen yaptın dimi sen zarar verdin oğluma" dedi. Beratta senin oğlun ve bunu biliyor. Nasıl bu kadar acımasız sessiz kalamazdım.
"BERATTA SENİN OGLUN!"dedim ve elimdeki DNA testini işaret ettim...
____________________________________________________________
Yıldız ve yorum yapmayı saat kaçta okuduğunuzu yazmayı unutmayın.
Yeni bölüm nasıldı begendinizmi?
Artık haftada 2 bölüm gelecek salı ve cuma günleri.