𝖲𝖾𝗏𝗆𝖾 𝖻𝖾𝗇𝗂...

14 5 12
                                    

Umarım yeni bölümü beğenirsiniz...

Yıldızınızı bırakmayı ve bu bölümü anlatan bir emoji bırakmayı unutmayın!!!

Medya Alaz Şimşek

____________________________________________________________

Kızın evine gidiyorduk yol uzundu düşünüyordum nasıl olacaktı bu iş nasıl kabul edecektim onu birbirimizi sevebilecekmiydik istemiyorum beni sevmesini sevmesin beni.

Ya kızı kırarsam, üzersem hem ben başka bir kızı seviyirum Dilaram ben Dilarama bunu nasıl söylicem. Nasıl başka bir kızla beni evlendiriyorlar dicem. Hem Deva da belki başka bir erkeği seviyordur. Evlenmeden önce Deva ile konuşmam gerek bu kesinleşti.

.

.
.
.
.

Ablam evleniyor ben elimden geleni yaptım vicdanımı rahatlattım. Ablam istemedi neden istemediğini biliyorum ama ben herşeyi göze almıştım ablam kendini düşünmek yerine bizi düşünüyordu. "Ahhhhh off ya elim kırıldı" Alazı karşılamaya gidiyordum elimi demir kapı arasında bıraktım neyseki bişey olamadı acelem vardı şuan ilgilenemem sonra hallederdim elimi. Alaz Antepli bir aşiret çocuğu Türkiyenin ve neredeyse Yurt dışında heryerde otelleri, şirketleri evleri her şeyleri vardı bizim aşiretten daha güçlülerdi ama çok benziyordu birbirimize ikimizinde ortak dertleri vardı Alaz benden 1 yaş büyük 2 tane üniversite okuyorum bir psikoloji ve Hukuk 2 sene sonra ikimizde Avukat olucaz psikolojidende bu sene son senesi Ablamın istemesine 2 saat kadar kalmıştı yetişirdik biz Alaz 15 dk iner uçaktan zaten konakta hazırlıklar neredeyse bitti evde çalışanlar son kontrolleri yapıyor. Havalimanına varmıştım neredeyse Alaz inerdi biraz sonra hemen konağa dönmeliydik istemeyi kacıramazdim ne dram ama çok aglicam kesin Alazın gelmesi o kadar iyi olduki Allah gerçek eğlence çok eğlencez kesin. Veee İsteme karşımızdaki Alaz Şimsekkk kollarımı açtım "Hoşgeldinn Alaz" dedim bir yandan. Alaz bana sarılırken "Hosbukduk canım da ne bu enerji beni çok mu özledin itiraf et" dedi. Bilmiyorki akşama eğlence var ama tabiki Alazıda özledim ama aramızda kalsın Alaz birazcık Malaz yani çok zeki çok kurnaz ama Malaz işte. "Evet Alazcım senii çokk özledim amaa akşama neler olacak neler" dedim. Yandan bir gülümseme verdi kaos onunda hoşuna gidiyordu. "Neler olacakmış anlat bakalım " dedi. Güldüm güldürüyordu beni enerjim yerime geldi farklıydı Alaz çok farklı. "Yok olmaz akşam izle ve gör" dedim. Meraklandım gibiydi ama degildide off çözemiyorum bu çocuğu gizemliydi soru sormasını beklerken "İyi öyle olsun bakalım" dedi. Meraklansaydın be azıcık yani biraz merak etseydin hevesim kursağımda kaldı delirtiyordu bu çocuk beni. Neyse konağa gitmek için arabaya bindik ve genel olarak bilgilerin die olanları anlattım bu akşamdan haberi yok bu sırada konağa vardık. 

Birazdan Dağveren aşireti gelirdi. Babam Alazı görüp yanımıza geldi. Babam bana bağırmaya başladı isteme var bilmiyormusun neden bu kadar geç kaldın falan Alaz o kadar umursamadığımı fark etmiştiki tepki vermemi bekliyordu ifadesiz bir sekilde yüzüme bakıyordu Alaz konuşmaya başladı. "Merhaba efendim ben Alaz Şimşek" dedi. Babam birden sakinleşmişti. Ve babam "Antepli misin oğlum" dedi ve konuşmaya başladılar "Alaz hem kendinden hem aşiretinden biraz bahsetti aslında babam sordu Alaz cevapladı diyelim Alaz aşiret çok önemsemiyordu ona göre beyin herseyden önemliydi aşiretiden doğru yönetmek gibi. Babam susmuştu hazırlanın birazdan gelirler dedi. Ve salona geçti.

BERDEL(DEVA&FIRAT)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin