𝗬𝗶𝗻𝗲 𝗯𝗲𝗻 𝘆𝗶𝗻𝗲 𝗯𝗲𝗻 𝗵𝗶𝗵𝗶𝗵𝗶𝗶𝗵 𝗻𝗮𝗽𝛊𝘆𝗼𝗿𝘀𝘂𝗻𝘂𝘇 ?
𝐈𝐬𝐭𝐚𝐠𝐫𝐚𝐦 𝐡𝐞𝐬𝐚𝐛𝛊𝐦𝛊 𝐬̧𝐮 𝐚𝐧𝐥𝛊𝐤 𝐤𝐚𝐩𝐚𝐭𝐭𝛊𝐦. 𝐊𝐢𝐭𝐚𝐛𝛊𝐦 𝐛𝐬̧𝐫 𝐠𝐮̈𝐧 𝐛𝐮̈𝐲𝐮̈𝐫𝐬𝐞 𝐨 𝐳𝐚𝐦𝐚𝐧 𝐚𝐜𝛊𝐜𝐚𝐦 𝐬̧𝐮 𝐚𝐧𝐥𝛊𝐤 𝐛𝗼̈𝐥𝐮̈𝐦𝐥𝐞𝐫𝐢𝐧 𝐠𝐞𝐥𝐦𝐞 𝐬𝐮̈𝐫𝐞𝐬𝐢 𝐟𝐚𝐥𝐚𝐧 𝐝𝐮̈𝐳𝐠𝐮̈𝐧 𝐝𝐞𝐠𝐢𝐥 𝐟𝐚𝐤𝐚𝐭 𝐤𝐞𝐧𝐝𝐢 𝐡𝐚𝐲𝐚𝐭𝛊𝐦𝛊𝐧 𝐝𝐚𝐡𝐚 𝐮̈𝐬𝐭𝐮̈𝐧𝐞 𝐝𝐮̈𝐬̧𝐮̈𝐲𝐨𝐫𝐮𝐦 𝐝𝐮̈𝐳𝐞𝐥𝐭𝐦𝐞𝐦 𝐠𝐞𝐫𝐞𝐤𝐞𝐧 𝐝𝐞𝐫𝐬𝐥𝐞𝐫𝐢𝐦 𝐯𝐚𝐫 𝐟𝐚𝐤𝐚𝐭 𝐛𝐮𝐧𝐝𝐚𝐧 𝐬𝐨𝐧𝐫𝐚 𝐡𝐞𝐫 𝐡𝐚𝐟𝐭𝐚 𝐛𝗼̈𝐥𝐮̈𝐦 𝐠𝐞𝐥𝐞𝐜𝐞𝐤 𝐧𝐞𝐲𝐬𝐞 𝐡𝐚𝐝𝐢 𝐛𝐚𝐬̧𝐥𝐚𝐲𝐚𝐥𝛊𝐦 𝐛𝐚𝐤𝐚𝐥𝛊𝐦 𝐦𝐞𝐝𝐲𝐚 𝐷𝑒𝑣𝑎 𝐾𝑜𝑧𝑐𝑢...
.
.
.
.
❣︎22/06/2008
"𝐵𝑎𝑏𝑎𝑐𝚤𝑚 𝑏𝑒𝑛 𝑏𝑢 𝑔̆𝑢̈𝑛 𝑘𝑎𝑐𝚤𝑛𝑐𝚤 𝑦𝑎𝑠̧𝚤𝑚𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚?" 𝑏𝑢 𝑔𝑢̈𝑛 𝑑𝑜𝑔𝑢𝑚 𝑔𝑢̈𝑛𝑢̈𝑚𝑑𝑢̈ " 𝐵𝑢 𝑔̆𝑢̈𝑛 𝑡𝑎𝑚 6 𝑦𝑎𝑠̧𝚤𝑛𝑎 𝑔𝑖𝑟𝑖𝑦𝑜𝑟𝑠𝑢𝑛 𝑠𝑢𝑙𝑡𝑎𝑛𝚤𝑚 " 𝑑𝑒𝑑𝑖 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑚. "𝐵𝑎𝑏𝑎 𝑝𝑒𝑘𝑖 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖𝑛 𝑛𝑒 𝑧𝑎𝑚𝑎𝑛 𝑑𝑜𝑔𝑢𝑚 𝑔𝑢̈𝑛𝑢̈? " 𝑑𝑖𝑦𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑑𝑢𝑚. " 13 𝑘𝑎𝑠𝚤𝑚𝑑𝑎 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚𝑖𝑛 𝑑𝑜𝑔𝑢𝑚 𝑔𝑢̈𝑛𝑢̈ 𝑘𝚤𝑧𝚤𝑚" 𝑑𝑒𝑑𝑖 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑚 . 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚𝑒 𝑏𝑎𝑘𝑡𝚤𝑚 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒𝑛 2 𝑦𝑎𝑠̧ 𝑘𝑢̈𝑐̧𝑢̈𝑘𝑡𝑢̈ " 𝑃𝑒𝑘𝑖 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑐𝚤𝑚 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 𝑘𝑎𝑐̧ 𝑦𝑎𝑠̧𝚤𝑛𝑑𝑎 𝑜𝑙𝑢𝑐𝑎𝑘?" 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑚. 𝐵𝑎𝑏𝑎𝑚 𝑠𝚤𝑘𝚤𝑙𝑚𝚤𝑠̧𝑡𝚤 𝑏𝑢 𝑘𝑎𝑑𝑎𝑟 𝑠𝑜𝑟𝑢 𝑠𝑜𝑟𝑚𝑎𝑚𝑑𝑎𝑛 " 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 13 𝐾𝑎𝑠𝚤𝑚𝑑𝑎 𝑡𝑎𝑚 5 𝑦𝑎𝑠̧𝚤𝑛𝑑𝑎 𝑜𝑙𝑢𝑐𝑎𝑘" 𝑑𝑒𝑑𝑖 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑚. "𝑃𝑒𝑘𝑖 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑐𝚤𝑚 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 ℎ𝑎𝑛𝑔𝑖 𝑦𝚤𝑙 𝑑𝑜𝑔̆𝑑𝑢? "
𝐵𝑎𝑏𝑎𝑚 𝑏𝑎𝑛𝑎 𝑏𝑎𝑘𝑎𝑟𝑎𝑘 " 𝑆𝑒𝑛 22/06/2002 '𝑑𝑒 𝑑𝑜𝑔𝑑𝑢𝑛 𝐸𝑦𝑙𝑒𝑚 𝑑𝑒 13/11/2004'𝑑𝑒 𝑑𝑜𝑔𝑑𝑢 𝑘𝚤𝑧𝚤𝑚." 𝐷𝑒𝑑𝑖. 𝑇𝑎𝑚 𝑦𝑖𝑛𝑒 𝑠𝑜𝑟𝚤 𝑠𝑜𝑟𝑢𝑐𝑎𝑔𝚤𝑚 𝑠𝚤𝑟𝑎 𝑎𝑛𝑛𝑒𝑚 𝑝𝑎𝑠𝑡𝑎𝑦𝚤 𝑔𝑒𝑡𝑖𝑟𝑑𝑖 𝑑𝑖𝑙𝑒𝑘 𝑡𝑢𝑡 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑙𝑒𝑡 𝑡𝑢𝑡𝑡𝑢𝑚 𝑢̈𝑓𝑙𝑒 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑙𝑒𝑟 𝑡𝑎𝑚 𝑢̈𝑓𝑙𝑒𝑦𝑒𝑐𝑒𝑘𝑡𝑖𝑚𝑘𝑖 𝑡𝑎𝑚 𝑜 𝑠𝚤𝑟𝑎 𝑏𝑖 𝑐𝑜𝑐𝑢𝑘 𝑏𝑒𝑛𝑑𝑒 𝑢̈𝑓𝑙𝑒𝑚𝑒𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑑𝑒𝑑𝑖 𝑎𝑔̆𝑙𝑎𝑑𝚤 𝑏𝑒𝑛 𝑏𝑎𝑏𝑎𝑚𝑎 𝑜 𝑐̧𝑜𝑐𝑢𝑘 𝑖𝑙𝑒 𝑢̈𝑓𝑙𝑒𝑚𝑒𝑘 𝑖𝑠𝑡𝑖𝑦𝑜𝑟𝑢𝑚 𝑑𝑒𝑑𝑖𝑚 𝑣𝑒 𝑜 𝑐̧𝑜𝑐̧𝑢𝑘 𝑖𝑙𝑒 𝑝𝑎𝑠𝑡𝑎𝑚𝚤 𝑢̈𝑓𝑙𝑒𝑑𝑖𝑚 𝚤𝑠̧𝚤𝑘𝑙𝑎𝑟 𝑠𝑜̈𝑛𝑑𝑢̈...