1. Fejezet: Az Ítélet

8 0 0
                                    

A Föld bolygó már nem olyan szép és zöld, mint amilyen volt. Napjainkra már kihaltak a delfinek. Az emberek pedig a felhőkön túlnyúló épületeket húztak és feltalálták a lebegő járműveket. Az Alterra nevű cég élen jár az űrkutatás terén. Egyik alkalmazottjuk, Robin Ayou egy barnás fekete, göndör hajú barna szemű lány volt. Egy sötét kék öltönyt, fehér inget és fekete nyakkendőt viselt. Nagyon sietett, hiszen hivatalos volt egy tárgyalásra. Végig kocogott egy panoráma ablakos üvegfolyosón, amelyen keresztül a felhők fölé nyúló város volt látható. Amikor belépett az ajtón, már az ítéletet közölték. A bíró egy fehér parókát és fekete egybe ruhát viselt, feketés-barna szeméből szikrázott a feszültség. A terem egy rendkívül futurisztikus helység volt. Az ajtótól jobbra három sor pad kapott helyet, melyeket középen ketté választott egy közlekedő sáv. A bal oldalon pedig egy hatalmas, három fő számára kialakított pult kapott helyet. A pult két oldalán ült egy fekete öltönyt, fehér inget és fekete csokornyakkendőt viselő férfi, középen pedig a bíró foglalt helyet, előtte egy mikrofon állt. A pult mögött egy kivetítő, melyen a bíró volt látható és két hangszóró kapott helyet. A hangszórók a bíró mikrofonjának kihangosításáért voltak felelősek. Közvetlenül az ajtóval szemben Robin mostohaapja és az ügyvédje ült, míg a túloldalon egy rendőr nyomozó és egy ügyvéd foglalt helyet.
- Nos, köszönöm, hogy csatlakozott hozzánk Ms. Ayou. - mondta a bíró.
- Elnézést a késésért bíró úr! Feltartottak a munkahelyemen. - mentegetőzött Robin.
- Ez esetben folytatom a tárgyalást. Tehát, az ítélet megszületett. A vádlottat, név szerint Kevin Robinson-t többszörös adócsalás vádjában bűnösnek találjuk. Az ítélet: lézerfegyver általi halál. Az ítélet alól felmenthető, amennyiben a vádlott egyetlen megnevezett családtagja és fogadott lánya, Robin Ayou kifizeti az elhallgatott adó összegét 13 kianit formájában. - jelentette ki a bíró.
- Elnézést bíró úr, de a kianit nagyon ritka anyag. Nem lehetne, hogy valami más ásványkinccsel fizessek? - kérdezte Robin.
- Sajnálom, Ms. Ayou, de a kianit az egyetlen ásványkincs, melynek értéke a jelenlegi árfolyamon megfelel az elhallgatott adónak. Az ítélet tehát megszületett. Ms. Ayou 7 napja van a kianit megszerzésére. Amennyiben nem sikerül ezt elvégeznie, a mostohaapján végrehajtják a halálos ítéletet. A tágyalást berekesztem. - mondta a bíró, majd a kezében levő pálcával hozzáért egy érintőképernyőhöz, mely egy nagyon hangos koppanó hangot hallatott.
A tárgyalás után a tárgyalóteremben Robin-nak lehetősége nyílt 5 percet beszélni az mostohaapjával. A rendőr kedves volt a lánnyal, a terem ajtajánál várt. Robin a mostohaapjához lépett.
- Reméltem, hogy nem így találkozunk újra apám. - mondta Robin.
- Én is Robin. Nézd. Nem kell megmentened. Tudom, hogy rossz apátok voltam. - szólt apja.
- Dehogynem! Mindent megteszek érted! Csak ne add fel a reményt! - mondta Robin, majd távozni készült. Ekkor Kevin utána nyúlt és megfogta a kezét.
- Várj! - mondta, majd hozzátette - Köszönök mindent!
- Nincs mit! Csak vigyázz magadra. - mondta Robin, majd elhagyta a tárgyaló termet.

Subnautica - Harc a HalállaWhere stories live. Discover now