2. Fejezet: Egy Hosszú Kirándulás Kezdete

3 0 0
                                    

Miután Robin elhagyta a bíróságot, rögtön leintett egy taxit. Hamar fogott is egy lebegő taxit. A MacGyver utca 58-as számhoz akart eljutni. Be is ült a járműbe, majd egy 10 percen belül el is jutott oda. Ez a ház jóval a felhők alatt volt, a rendes föld szintjén. Egy panelházhoz hasonlító sorház volt a megadott cím. Robin kiszállt a lebegő autóból, majd bekopogtatott az ajtón. Egy idős, enyhén pocakos, fehér trikót és alsónadrágot viselő bácsi lépett ki.
- Fred bácsi, segítened kell! - mondta kétségbeesett hangon, majd bementek a lakásba.
A lakásban nagyobb volt a káosz, mint egy háborús övezetben. Pizzás dobozok szétszórva a földön, alsónadrágok és használt, izzadságtól nedves trikók a székeken. Fred a földre dobta a szék ülőlapján található pizzás dobozt.
- Foglalj helyet. - mondta. Robin úgy is tett.
- Szóval, ha jól értem, amit mondtál, akkor apádat halálra ítélték többszörös adócsalás vádjával, viszont felmenthető, ha 13 kianittal kifizeted a tartozást, igaz? - kérdezte Fred.
- Igen. - felelte Robin.
- És én hogyan tudnék neked segíteni?
- Hát te a technológiai forradalom előtt egy kristály barlangban dolgoztál. Nem tudnál kisegíteni?
- Sajnálom Robin, de zálogba kellett őket adnom, hogy legyen pénzem megvenni ezt a lakást. Ha tudtam volna, hogy kelleni fognak, akkor nem herdáltam volna el őket! De tudom, hogy honnan szerezhetsz kianitot. Csak el kell utaznod a 4546B-re.
- A 4546B-re? Az hol van?
- Nincs messze, az Alterra nevű cég létrehozott egy tér kaput az Andromeda galaxisba, onnan pár csillagászati egységre van.
- El tudnál juttatni oda, Fred bácsi?
- Biztos ezt akarod? Az egy eléggé veszélyes hely. Sok ott a ragadozó hal.
- Miért hal?
- Mert ez egy víz alatti bolygó.
- Igen. Biztos szeretném.
- Akkor jó. Holnap reggel indulunk.


Subnautica - Harc a HalállaOnde histórias criam vida. Descubra agora