1

181 22 1
                                    

Selamlarrr...🤍

Yeni bir fic ile daha geldimmm...
🥰

Bölümleri aşırı uzun olmayan düzyazı mini bir fic olacak bu yani tam kafa dağıtmalık...💐

Bu fic hem benim hem de sizin eğlenmeniz için o yüzden umarım okurken keyif alırsınız...💖

İyi okumalar dilerimmm...💘

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Dersten çıkmış, okulun mühendislik fakültesinde Hoseok ve James ile öylesine yürürken Hoseok sevgili Julia'ya gideceğini söyleyip yanımızdan ayrılmıştı.

"Kantine gidelim mi Jungkook?"dediğinde onu onayladım ve bahçeye çıktık. Bugün moralim olmadığı için James ile uğraşmak istemiştim. Karnında tiki olduğunu bildiğim için onu birden durdurup sarılmıştım. O şoktan karşılık veremese de tam karşılık vereceğinde ayrılıp onun tikini oynayarak kaçmaya başlamıştım. Kaçarken dil çıkarmayı da ihmal etmemiştim. James ne olduğunu anlayınca peşimden koşmaya başladı.

"Kaçma Jungkook!"diye arkamdan bağırsa da ona güldüm ve kantine doğru koşmaya başladım.

"Yakalayacağım seni!"dese de gülüp geçtim buna. Tam arkamı dönüp ona dil çıkardığım sırada bir şeye çarptığımı hissettim, daha doğrusu birine. Çarptığım kişinin eli belime daha sıkı dolanırken şokla çarptığım kişiye baktım. Bakmam ile şoka girmem bir oldu çünkü çarptığım kişi platoniği olduğum hata ona açılıp reddedildiğim Kim Taehyung'tan başkası değildi.

Onunla yakın temasımız beni heyecanlandırsa da sinir olmuş gibi yapıp uzaklaştırdım onu kendimden, yani bunu denedim ama belimdeki eli yüzünden başarılı olamadım.

"Bırakmayı düşünüyor musun belimi?"dedim sinir olmuş bir sesle.

"Taehyung aşkım!"diyen bir ses gelmişti arkadan. Taehyung arkasına bakarken ben ofladım.

"Bıraksana beni ya. Sevgilin görüp yanlış anlayacak, beni onunla uğraştırma. Ya bıraksana be-"derken dudaklarımda bir baskı hissetmem bir oldu.

Taehyung beni öpüyordu!

Ellerimi omzuna koyup onu itmeye çalışsam da beni bırakmamış hatta beni biraz daha eğip belimdeki bir elini koluma getirip elimi tutmuştu. Ben öpüşüne karşılık vermediğim için daha hırsla öpmeye başlamıştı. Ben yine de karşılık vermeyince dudaklarımızın temasını ayırdı. Dudakları kulağıma denk gelince içim ürpermişti.

"Bu sefer karşılık versen iyi olur."deyip bir elini yüzüme koyarak beni tekrar öpmeye başladı. Bu sefer karşılık vermeye başlamıştım ama ne oluyor, biz ne yapıyoruz hiçbir şey anlamamıştım. Taehyung ile öpüşmemizi de hiç böyle hayal etmemiştim. Gözümden bir damla yaş akarken alt dudağını ısırarak geri çekildim. Bu sayede dudaklarımız ayrılmış oldu.

Beni kolumdan tutup götürmeye başladı.

"Ya bıraksana kolumu! Sülük gibi yapıştın bana!"deyip kolumu ondan kurtardım.

"Manyak!"diye bağırıp yanından geçip gidecekken belimden tutup beni sırtına attı!

"Oğlum ne istiyorsun lan sen benden! Bıraksana beni! Ne yaptığını sanıyorsun sen ruh hastası!"dedim ayaklarımı sallayarak çırpınırken.

MY SAVİOR | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin