4

97 9 2
                                    

Selamlarrr...💝

Yeni bir bölüm ile geldim nihayettt...💙

Uzun bir bölüm oldu, umarım seversiniz bölümü...💝

Keyifli okumalar dilerim bebeklerimmm...😊

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

Sıcak nefeslerimi enseme ve boynuma vururken titrek bir nefes saldım ancak cevap vermedim ona.

"Sen çok güçlüsün Kook, babamın sözleri bunu değiştirmez. Onun adına çok özür dilerim senden."dedi.

Söyledikleri sözlerden hemen sonra ağzımdan bir hıçkırık kaçmıştı. Bununla Taehyung başını boynuma yaklaştırıp burnunu boynumda sürüdü ve boynuma bir öpücük kondurdu.

"Gözlerindeki ışıltıları yaşlarla akıtma yıldız gözlü güzel çocuk."

Bu sözleri ile ona doğru döndüm. Gözlerimin içine baktığında dediklerinde ciddi olduğunu anladım. Gözlerimden yaşlar akmaya devam ederken Taehyung elini uzatarak gözlerimden akan yaşları silmeye başladı tek tek. Bu içimi titrettiği için nefeslerim hızlanmış ve gözlerim kapanmıştı.

İçime derin ve titrek bir nefes çekerken gözlerimi açmamı sağlayan şey ise yanağımdaki ellerinden birinin belime inmesi ve beni sıkıca kavramasıydı. Şokla ona bakarken yanağımdaki elini de çeneme koydu ve beni iyice kendine yapıştırdı. Ben ne yapmaya çalıştığını soracakken dudaklarıma yapışması bir oldu.

Olayın şokuyla ben neye uğradığımı şaşırdım. Yer ayağımın altından kayıyor gibi hissettiğim için ellerimi Taehyung'un omuzlarına koyup sıktım. Taehyung da çenemdeki elini belime sarmış ve alt dudağımı dudakları arasına almıştı.

Ben hâlâ ne olduğunu idrak edemiyordum, Taehyung beni öpüyordu ama neden? Rol yapmamıza gerek yoktu artık. Babası beni gördükten sonra zaten istememeli ya da onu sevgili olduğumuza inandırıp babasının sözleri yüzünden de bitmiş gibi davranabilirdik. Peki niye dudakları öyle demiyordu? Niye bana iltifat edip, üstüne öpüp gönlümü almaya çalışıyordu? Beni en başta kıran kişi o değilmiş gibi şimdi niye gönlümü alıyordu?

Gerçi o beni çok kibar reddetmişti gerçekten, o da yaptığından mutlu değil gibiydi. Sanki benden daha üzgün gibiydi ama öyleyse de sonra niye sevgili yaptı o zaman? Gerçekten babası onu buna zorluyor olabilir miydi?

Tüm bu düşüncelerimden beni ayıran şey dilini dudaklarımda hissetmem oldu. Hem heyecandan hem de şoktan düşecek gibi olduğumda Taehyung belimi daha sıkı tutmuştu. Yine korku ve heyecandan istemsiz ağzımı açıp 'ah' diye bir nida çıkardım ama dudaklarım arasına kayan dili sayesinde bu dediğim boğuk bir şekilde dudaklarımdan çıkıp ağzının içinde kaybolmuştu.

Dili ağzımı turlarken onun omuzlarında olan kollarımı boynuna çıkardım. Ona dayanamadım ve karşılık vermeye başladım. Bununla dudaklarının gerildiğini hissetsem de diliyle dilimi buluşturmaktan başka bir şey yapmadım. Bu onun beni daha şehvetli öpmesine neden olurken beni niçin öptüğünü düşünmeyi hatta ve hatta beynimi bırakmıştım. Biz birbirimizde kaybolurken nefessiz kaldığımızı hissettiğimde Taehyung geri çekilip alınlarımızı birleştirmişti. Biraz öylece durup birbirimizde soluklanmıştık.

"Daha iyi misin?"diye sordu daha sonra kulağıma eğilip. Az önce beynimden uçup giden düşünceler yine gün yüzüne çıkmıştı bu dediğiyle.

"Senin yüzünden bu durumdayım ya ben zaten gerizekalı. Sence daha iyi miyim?"dedim kaşlarımı çatıp.

"Ayrıca niye öptün lan beni yine?"diye de devam ettim.

MY SAVİOR | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin