2

124 16 3
                                    

Selammm...💐

Yeni bir bölümle daha geldimmm...💘

Keyifli okumalar dilerimmm...❤

🌼🌼🌼🌼🌼🌼🌼

"Ne?!"diye bağıran seslerle yerimde sıçradım.

"Jungkook sen ne anlattığının farkında mısın?!"diye bağırdı Hoseok.

"Ya ne bağırıyorsun bana! Ben böyle olsun mu istedim? Her şey çok ani gelişti. Bana da sürpriz oldu."diye çıkıştım.

"Ben müdahale edecektim ama ne olduğunu anlayamadım ki ben de. Bilseydim direkt müdahale ederdim. Benim Kook'umu saçma işlerine alet etmesine izin vermezdim."dedi James. Ona kocaman gülümsememi yollayıp kahvemden koca bir yudum aldım.

"Yalnız Jungook ne şanslısın sevdiğin kişi gelip seni öptü."dedi Hoseok.

"Hobiş o beni reddetti ya hani. Unutuyorsun galiba?"

"Unutmuyorum tabiki ama düşünsene kaç kişi reddedildiği halde sevdiği kişi tarafından öpülebilir ki?"

"O da bir benim başıma gelir zaten Hobiş, kaderin ufak tefek cilveleri."dedim göz devirerek.

"Ben buna cilve demezdim be. Bildiğin ardıyla gülmüş sana."dedi James.

"Katılıyorum."dedim buruk bir gülümseme ile.

"Öyle demeee."dedi Hoseok sondaki e harfini uzatarak.

"Bak canım şimdi senin farkında ve senin için rapor yazmak zorunda. Yani beraber vakit geçireceksiniz demek bu. Ayrıca çok kibar bir şekilde reddetti."

"Ne yapayım Hobi kibar reddettiyse. Ben de ona şak diye tokat attım, hem de iki kere. İki tokat attım ama çok kibarca attım bozulmadın değil mi mi diyeyim? Bir kere reddetti işte."

"Hayır aynı şey değil ve bence sebebi vardı."

"Evet beni istememek falan gibi bir sebebi vardı."dedim hafif sinirle. James kolunu omzuma attı ve beni kendine çekti.

"Bebeğim seni istemeyen de ne biliyim gitsin kendini atsın bir yerlerden."dediğinde gülümsedim. Başımı omzuna koydum etrafı izlerken.

"Aman siz ikiniz hiç beni dinlemeyin zaten."dedi Hoseok triple.

"Hobişim ama mantıklı gelmiyor ne yapayım?"dedim dudaklarımı büzüp James'in omzundan başımı kaldırırken.

"Banane, sen beni hiç dinlemiyorsun ki."deyip omuz silkti bana.

"Tamam, seni dinliyorum tamamen."dedim kahvemden bir yudum alıp bütün dikkatimi ona verdim.

"Bak şimdi sen ne zaman açıldın ona?"diye sordu.

"Bir aydan fazla oldu sanırım değil mi?"dedim. James onayladı beni.

"Tamam, belli ki o zaman istemiyordu sevgili bir nedenden. Sonra da seni reddetmek zorunda kaldı."

"Reddettikten sonra gidip Jia ile sevgili oldu ama."dedim moralim bozuk bir şekilde.

"Jia kim biliyor musun?"diye sordu Hoseok.

"Kim ki?"dedim ben de umursamaz gibi bir sesle ama merak etmiştim.

"Taehyung'un babasının şirketinde çalışan birinin kızıymış yani babalar yüzünden sevgili olmuş olmalılar. Eğer anlattığı gibi geliştiyse olaylar, gerçekten babasına gittiyse Jia ayrılmamak için Taehyung'un babası da Taehyung'u zorlamıştır ayrılmaması için. Bence başından beri babası onu zorluyordu ilişki için ondan reddetti seni."dedi Hoseok. Bunu demesiyle her şey daha mantıklı gelmişti aslında ama umutlanmak istemiyordum.

MY SAVİOR | TAEKOOKHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin