1. bölüm:

231 8 11
                                    

Selamlar! İlk bölüm için biraz heyecanlandım, hiç lafı uzatmadan başlamak istiyorum.
Mun geldikten sonra sığınağa döndükleri yerden başlayacağım.
Umarım beğenirsiniz💌💋

Hana'dan;

Mun gelmişti, buna hepimiz çok sevinmiştik tabiki. Mun'un tek başına kahve içtiğini gördüm ve tek kalmaması için yanına gittim;

Hana: Selam, naber geldiğinden beri konuşamadık

Mun: iyi işte sen

Hana: aynı, bu arada neler yaptın bu zaman boyunca?

Mun: yeni insanlarla tanıştım hatta Wigen'in kızıyla tanıştım!

Wigen'in kızı mı vardı? Ayrıca Mun niye bunu bu kadar heyecanla söylemişti?

Hana: Adı neymiş?

Mun: Jade, tatlı bir kızdı bence tanışmalısınız.

Hana: hmm, olabilir.

Mun: Sen neler yaptın?

Hana: Dowhi ile tekrar karşılaştım!
Tepkisini ölçmek için yalan söylemiştim, tabiki de tekrar karşılaşmadık. Mun'un birden yüz ifadesi değişti,

Mun: Aa gerçekten mi? Mo tak hiç bahsetmemisti, ne yaptınız Dowhi ile?
Galiba inanmamıştı, zaten inanmayacagini biliyordum sadece şansımı denemek istemiştim. Her saniye bizimle konuştuğu için yalan olduğunu biliyordu, çünkü hiç bahsetmemistik. Keşke o zaman yalan söyleseydim! Tepkisi nasıl olurdu acaba?

Mun: Yalan söylediğini biliyorum Hana.
Hana: Yakalandım galiba (🤭)
Mun: Bu arada sana hediye aldım!
Hediyeleri pek sevmem ama Mun veriyorsa... O zaman bir şey diyemem

Hana:Gerçekten mi? Onca işinin arasında beni mi düşündün Mun?
Mun: Aklımdan çıkmıyorsun ki Hana;)
Hana: Ne?
Mun: Ne demek istediğimi anladın, bilmemezlikten gelme.
O sırada ayak sesleri duydum,
Arkama baktığımda Mo tak'ın orada olduğunu gördüm

Hana: Hey! Ne zamandır bizi dinliyorsun?
Mo tak: En başından beri ehehehe
Hana: Elimden kurtulamazsin Mo tak!
Mo tak'ı kovalamaya başlamıştım, o sırada Mun gülerek bizi izliyordu. Mo tak'a meşhur tekmelerimden attıktan sonra Mun'un yanına döndüm.

Hana: Neden sadece izliyorsun? Ayrıca gülünecek bir şey yok!
Mun: Çünkü en başından beri Mo tak'ın orada olduğunu biliyordum, küçük bir oyun oynadık diyelim!
Hana: Söylediklerinin hepsi yalan mıydı? Korkmuştum
Tabiki korkmamistim sadece yalan söylüyorum:)

Mun: Ah, söylediklerim doğruydu Hana

Jaek-Bong (kisalticam sadece Bong dicem) arkadan çıktı ve Mo tak ile beraber dans edip "Çifte Kumrular! Ha ha, Çifte Kumrular! Ha, ha" diyip durdular.
Aslında mutlu olmuştum, ama hislerimi belli edemezdim.
Mo Tak' ı tekrar kovalamaya başladım o sırada Mun ise Bong'u kovaliyordu,

Bong: Ama Patron (Mun) neden kovaliyorsun? Zaten bunu bizden sen istememiş miydin? Senin dediğini yaptim işte!
Bunları bağırarak söylemişti, gerçekten Mun mu istemişti? Yoksa yalan mıydı? Çözememiştim, o yüzden sadece durdum. Mun'a "doğru mu?" Bakışı attım.

Mun:Aish, Sussana Bong yalan söyleme! Ben istemedim tabiki ne alaka dimi Hana?

Hana: bana pek öyle gelmedi ama, sen bilirsin yine de inandım diyelim.

Arkadan Jangmul çıktı ve
Jangmul: Dedikleri doğru Hana, gerçekten Mun istedi bunları.

Mun, Jangmul'a "Ssh" demişti ama Jangmul umursamadan direkt söylemişti, söylediği an gülme krizine girmişti. Bende ona eşlik ettim.

Bölüm Sonuu!🤩🥳
Normalde daha çok uzatacaktim ama uykum geldi o yüzden yazamadim
Umarım beğenmişsinizdir, lütfen yorumlarinizi eksik etmeyin
Yorumlarınızı bekliyorum, öneride de bulunabilirsiniz

İyi geceler🤍✨

The Uncanny Counter Sezon 3 (Hamun vers.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin