7. Bölüm:

109 4 23
                                    

Seloo💃🏻
Yine ben geldim tabikidee💋
Basliyoz simdik❤️

Hana'dan:

Beni bırakmıştı fakat kurtarmıştı da. Ona çok kırılmıştım, kurtarmıştı ama sonuçta yaptığı hatayı düzeltmek içindi.

Gelir gelmez yatağıma geçtim, uyumaya çalıştım ancak kafamda bu düşünceled varken uyuyamıyorum. Ben uyumaya çalışırken Mo tak odaya girdi.

Mo tak: Hana
Hana: Efendim
Mo tak: Özür dileriz, Mun'u dinlememeliydik. Aslında yanına gelmeye çalıştık ama Mun kendi başının çaresine bakabilecegini söyledi, çok sinirliydi.
Hana: Daha fazla bunları duymak istemiyorum Mo tak! Yat uyu
Mo tak: Özür dileriz
Hana: Yat uyu dedim!

Çok sinirlenmiştim, bir de özür diliyor ya! 2 kelimelik bir şeyle geçebilecek mi? Ölebilirdim, bunlar şaka değil! Nasıl iki kötü ruh varken kendi başımın çaresine bakayım ben? 5-6 kişi anca uğraşıyoruz zaten onlarla, benden ne bekliyorlar? Hulk falan mıyım ben?

Mo tak cevap vermeden yattı. Bende aynı şekilde.

Sabah uyandığımda, başımda Mun'un olduğunu gördüm:

Mun: Uyandın mi?
Hana: Yok uyuyorum
Güldü, komik olan ne?
Mun: Kahvaltı için bekliyoruz seni
Hana: Çok beklersin

Sinirle odadan çıktım, Mun pesimden geliyordu.

Hana: Günaydın
Diğerlerine Selam verip dışarı çıktım.
Hızlı adımlarla resmen koşturuyordum, arkama baktığımda Mun hâlâ peşindeydi.

Hana: NE VAR MUN? NE VAR? NE İSTİYORSUN BENDEN?

Bağırmamla dikkati üstümüze çekmiştim, herkes bizi izliyordu.

Mun: Beni bir dinle Hana!
Hana: SENİN NEYİNİ DİNLİYİM BEN? RESMEN BENİ ÖLÜME BIRAKTIN!

Herkes artık bizi daha dikkatli izliyordu, video çeken bile vardı. Ama şuan bunların hiçbiri umurumda değildi

Mun: SİNİRLİYDİM HANA! SENİ O HERİFLE ÖPÜŞÜRKEN GÖRDÜM, NE YAPMAMİ BEKLİYORDUN?

Hana: HEPSİNİN PLAN OLDUĞUNU BİLİYORDUN? SİLAHI GÖSTERDİM SANA! ASIL SEN BENİM NE YAPMAMİ BEKLİYORDUN? BENİ ÖLDÜRMESİ İÇİN KENDİMİ BİRAKSA MİYDİM? ÖLSEM DAHA Mİ MUTLU OLACAKTİN?!

Mun: Öyle olmadığını biliyorsun

Hana: BEN HİC BİR SEY BİLMİYORUM! ŞİMDİ BENİM PESİMİ BIRAK! BAYAN CHU VE DİĞERLERİ SENİ BEKLİYORDUR!

Mun: SENSİZ HİC BİR YERE GİTMEYECEGİM!

Hana: ÖYLE Mİ? GELMİYORUM BENDE!

Mun bir an sustu ve arkaya baktı, baktığı yere bende baktım.. Yejun ve Jia orada gülerek bizi izliyorlardı.

Mun: Sonra kavga edelim Hana, bu fırsatı kaciramayiz! Sen buradaki insanları başka yere götür, ben diğerlerine haber veriyorum!

Hana: anlaştık!

Hemen bizi izleyenlerin yanına gittim

Hana: Zarar gormek istemiyorsanız gidin! Birazdan büyük bir olay olacak!

Bir adam işte: Gitmek istemiyoruz, buranın sahibi misin?

Adama bir tekme attım.

Adam: Özür dileriz, hemen gidiyoruz. Yürüyün çocuklar!

Herkesi yollamıştım, o sırada diğerleri de yanımıza geldi.

Yejun: Mun, sevgilinle aran bozulmuş galiba!
Mun, cevap vermedi ve sinirle yumruk attı. Hepimiz savaşmaya başlamıştık.

Jangmul hasta olduğu icin gelmemişti, ama diğerleri yanimizdaydi.

Bölüm sonuu!🥳🔥
Sizce bundan sonra neler olsun?🤍 Önerilerinizi bekliyor olacağım💌
Görüşürüzz!💍

The Uncanny Counter Sezon 3 (Hamun vers.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin