5. bölüm:

107 5 6
                                    

Merhaba! Bu sefer konuşmayacagim, direkt başlıyoruz🔥🫀

Hana'dan:

Beni kaçırdıklarinda, tuhaf bir yere getirdiler. Ama arabada yolun yarısında uyanmıştım, hâlâ baygın olduğumu düşünüyorlardı.

Beni bir sandalyeye oturttular ve hiç bir yere bağlamadan direkt gittiler. Galiba halat bulamaya gitmişlerdi, fırsat bu fırsat, hemen bir bıçak ve silah almıştım. Cebime koydum ve numara yapmaya devam ettim, biraz zaman sonra geri gelmişlerdi. Ellerinde halattan başka çakmak ve benzin de vardı, beni yakmayı düşünüyorlardı ama bu mümkün değildi. Beni yenemezler!

Jia, beni bağlamak için yaklaştığında elime bıçağımı aldım ve omzuna sapladim. Yejun o sırada nöbet tutuyordu, görmemişti ama Jia'nin çığlığını duymuştu. Bu yüzden arkasına döndü.

İkiside üstüme geliyordu, Jia yaralıydi ama yine de zar zor yürüyordu.

Omzundaki bıçağı çıkardı ve bana fırlattı, ıslamıştı.

Hana: Iska!
Jia: Tek başınasın aptal, ikimizi tek başına yenemezsin! Bu yüzden kaşınma, Kaşırım!
Hana: Sen mi?

Yejun yumruk attı fakat kaçtım. Silahı çıkardım ve Jia' ya sıktım.

Hana: Sevgilini kurtarmayacak mısın?
Yejun: Kurtaracagim fakat sen ölünce sevgilin seni kurtaramayacak!
Hana: Çünkü ben ölmeyecegim!

Jia, bayılmıştı ve çok kan kaybetmisti eğer Yejun ona hiç bir şey yapmazsa kısa zaman sonra ölecekti.

Yejun: Adil olması için bekle, Jia'yı halledip geleceğim!

Kendimi riske atmak istemedim ve Yejun'a sıktım, bu sefer ben iskalamistim

Yejun, çok sinirlendi ve üstüme atladi. Beni yumruklamaya başlamıştı, tüm yüzüm kan içinde kalmıştı.

Ellerimi kaldırdım ve teslim oldum,

Hana: Teslim oluyorum! Öldürebilirsin beni, daha fazla dayanamıyorum.

Yejun: Sen kolay kolay teslim olmazsın, hiç inandırıcı gelmedi.
Hana: Beğendin mi?
Yejun: Ne?
Hana: Ben seni seviyorum Yejun

Sırıttı
Yejun: Aslında senin için Jia'yi bırakabilirim, zaten şuan ölmek üzere fakat neden bunu yapayım?
Hana: İstediğin her şeyi yaparım

Daha çok güldü
Yejun: Sevişir misin mesela?
Hana: istediğin herşeyi yaparim
Yejun: Kabul, gidelim o zaman
Hana: Olur

Uzattigi elini tuttum, beni duvara yasladı. Ve beni öpmeye başladı, karşılık vermedim tabiki.

Arkadan Mun gelmişti, beni kurtarmaya. Şoka girmiş gibi ağzı açık bir şekilde baktı.

O sırada silahımı çıkardım ve gizliden Mun'a gösterdim,

Yejun: Karşılık vermeyeceksen ne anlamı var! Seni öldürmemi mi istiyorsun?
Tekrar öpmeye başladı bu sefer zorunda olduğum için karşılık verdim, hemen öldürmemem gerekiyordu, doğru zamanı beklemeliydim. Yoksa işler karışırdı.

Mun, karşılık verdiğim için çok sinirlenmisti. Daha fazla karşılık vermek istemedim ve silahi Yejun'un kafasına dayadim.

Yejun: Plan mıydı hepsi?
Hana: Kafanda silah dayali olduğuna göre evet
Yejun: Sevgilin kızmıştır!
Kahkaha atıyordu
Yejun: Plan olduğunu anlamadım mı sanıyorsun?

Arkadan Jia geldi ve telekineziyle beni itti, boynuma bir bıçak dayadı.

Mun'a baktım, diğerleri de oradaydı. Tam yanıma koşmak için geliyorlardı ki bıçağı görünce durdular.

Jia: yaklasirsaniz öldürürüm!

Mun, hâlâ bana sinirliydi

Mun: Öldür gitsin!
Fazla abartmisti sanki,

Arkasını dönüp gitti, diğerleri de aynı şekilde

Gerçekten bu kadar kolay mıydı? Gerçekten beni bırakmış mıydı? Umarım bu bir plandır, umarım

Yoksa Mun beni bırakmaz değil mi? Bırakmaz

Yejun: Seni sevmiyor! Gitti bile, hepsi!
Jia: Yalnızsın artık!

Ne yapacağımı bilmiyordum, galiba yapacağım tek şey onların emirlerine uymaktı

Yejun: Ne yapacaksın?
Hana: Lütfen beni bırakın
Yejun: Neden?
Hana: Özür dilerim

Jia bana yaklaştı ve bir şeyler yaptı,

Bayilmadan önce duyduğum son şey arabanın sesiydi, Mun gerçekten beni bırakmıştı.

Bölüm Sonuu!😽🥳
Biraz ortalığı karıştırdım sanki ehhehehe
Bir sonraki bölüm de yine bugün gelecek💓
Neyse gorusuruzz🥂😻

The Uncanny Counter Sezon 3 (Hamun vers.)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin