Suga: o halde sevgili eşim sen önden arabaya geç ben de şu düğün işini konuşup geleyim.
Jm: +gerçekten evlenmeyeceğim!+
Suga: +kes sesini geç arabaya+
Jm: tamamdır ben bekliyorum seni.
+Hay sikeyim burnumuz boktan çıkmıyor ki! Bi boktan kurtuldum diğer boka battım. Elimi verdim kolum gitti!+Koruma: buyrun kraliçem.
Jm: ne oluyor bi durun ya! Ortada fol yok yumurta yok. Daha düğün dernek olmadı evlenmedi hiç bişey olmadı bana sadece jimin diyin. Ve burdan nasıl kaçabilirim onu söyleyin.
Koruma: malesef kaçma şansınız (yüzde) %0
Jm: o kadar kötü bi bataklık yani burası.
Jm: peki kralınız ne zaman kızgınlık oluyor? Vitası yok mu?Koruma: bu soruları kralımıza sorun.
Jm: bari vitası var mı yok mu onu söyleyin!
Suga: öldü.
Jm: aniden lafa dalma canım eşim!
Suga: şu eş muhabbeti de sadece anangilin yanında olacak tamam mı?
Jm: iyi tamam bu arada vitanı da mı sen öldürdün?
Suga: omega olan biri ben vitayım diye sallamaya başladı bende o omegayla o vitayı müsabakaya davet ettim ikisi de kabul etti ama benim salak ve güçsüz vita bi küçücük omegaya yenildi.
Jm: omegalar küçük değiller bir kerem!
Suga: belli belli sen ufacık kalmışsın.
Jm: sen kendine baksana bi kedi!
Suga: senin bu evlilik işi yüzünden bi özgüvenin yerine geldi.
Jm: ne olması gerekiyordu acaba?
Suga: seni başıma yollayan omeganı si-!
Omega: Benim ne suçum var ya delta!
Delta: Sahibim yapıyor ben değil. Sahibine söyle kendine dikkat etsin benimki kızgınlığa girdi oldu.
Omega: tamam söylerim.
Şşşşşşşştt jimin bu deltaya dikkat et kızgınlığı yaklaşmış.
Jm: tamamm.
Suga: neye tamam?
Jm: kurdum senin kızgınlığının yaklaştığını söyledi bana uzak durmamı işaret etti ben de tamam dedim.
Suga: o omega bozuntusu ne biliyor muş?
Jm: senin deltan'la sohbet muhabbet ediyorlar baya ordan biliyordur.
Suga: demek benden uzak olman gerekiyor ha?
Omegayı kolundan tuttum dibime kadar yaklaştırdım. Elimi incecik beline doladım. Burnumu kokusunu en net alabileceğim yere sürttüm kafasını kendime çevirip dudağına minik bir öpücük kondurup çekildim. Benim yaptıklarım karşısında omega sadece donmuş tepki veremiyordu.
Suga: ne o bakıyorum da kocandan utanıyorsun.
Jm: ben sen yani ben seni, sen beni ö-
Suga: uzatma da sen beni öptün de geç.
Jm: NASIL BENİM İZNİM OLMADAN BUNU YAPARSIN SEN YA!
Suga: dua et deltama sahip çıkıyorum yoksa şuana kadar seni 8-9 defa sikmiştim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEART
خيال (فانتازيا)Aydınlıklar prensi PARK JİMİN'in kafa dinlemek için gittiği ormandan dönerken yolu unutur. Yanlış yolu seçerek yolunu karanlıklar lord'u MİN YOONGİ'NİN sarayına düşürür. Yolu yoongiye düşen jimin zorlada olsa yoongiyle evlenir... (Semeyoon) (Ukemin)