Medya: jimin'in gözleri
(Yine spoiler verdim okuyunca anlarsınız)Jm: jhope...
Jhope: geldim güzelim.
Suga: sen yanmamış mıydın lan!
Jhope: ona yanmak değil de ruhu ikiye bölmek diyelim. Ruhumu jimin'ile birleştirdim,Sen beni yakınca jimin'in elinin yanma sebebi de bu yüzdendi.
Suga: SİKTİĞİMİN OROSPUSU! SENİN YÜZÜNDEN GÜZELİM ÖLÜMLE BURUN BURUNA GELDİ?!
jhope: sadece senin ve jimin'in arasındaki mühür'ü sildim o kadar başka bi şey yapmadım.
Suga: SENİ ÖLDÜRECEĞİM.
jhope: güzelim, benim için bişeyler yapmak ister misin?
Jm: Emredin.
Suga: jimin çık dışarı!
Jimin ayağa doğrulduğunda gözleri jhope'un ki gibi siyah-kırmızı karışımı bir renk oldu. Sanki o jimin değil de jhope'un etkisinde bir robot gibiydi.
Jhope: güzelim, suga'yı yakalamanı istiyorum.
Jm: emredersiniz efendim.
Jimin üzerime doğru yürüdü, yüzüme doğru atak yaptığında bileğinden tutup yere diz çöktürdüm. Yere çöktüğünde ona her temas ettiğimde gözlerinin altında çatlaklar oluşuyordu.
Suga: KENDİNE GEL JİMİN!
Jhope: BIRAK JİMİN'İ?!
Suga: bırakmazsam ne olur? Yoksa tekrar mühürlememden mi korkuyorsun jimin'i? Mühürlersem ne olur.
Jm: bırak beni!! Defol! Kolumu bırak suga.
Jhope: yaklaşma jimin'e, sen yaklaştıkça ona daha da zarar veriyorsun.
Suga: ona zarar veren sensin! onun mührünü silen sensin! O benim olmasına rağmen ona göz koyan sensin! İzni olmadan onu ısıran sensin! Ellerinin yanmasına sebep olan sensin! JİMİN'E NE OLDUYSA HEPSİ SENİN YÜZÜNDEN JUNG HOSEOK?!
jm: ÇEK ELLERİNİ ÜZERİMDEN!!!
jhope: sessiz ol.
Jm: CANIM YANIYOR! ELLERİNİ ÇEK!
Jimin'i mühürlediğim yerden damla damla kanlar süzülmeye başladı.
Jhope: bak suga, jimin'i sahiplendim artık. İkimizin ruhları artık birleşik bi şekilde. Benim dışımda biri ona dokunduğunda şimdiki gibi olacak, gözlerinin etrafı çatlayacak, gö, rengi değişecek ve boynu kanayacak. O yüzden jimin'e daha fazla acı çektirmemek için ona temastan kaçın.
Suga: BUNU NASIL YAPTIYSAN GERİ ÇEKECEKSİN! HAAA?! AYRICA İLERDE DOĞACAK OLAN ÇOCUĞUMUZU SEVMEYE GELİRSİN ARTIK!
Jhope: bunların hepsini beni delirmek için yaptığını bilmediğimi mi sanıyorsun? Hahaha! Çok yanılıyorsun suga. Şuan tek bir kelimemle jimin'i kucağıma çekebilirim.
Suga: hah! O benim onu sadece ben kucağıma alırım, tek ben dokunurum. Şimdi de öyle olacak.
Jhope: dene, karşılık verirse senindir.
Suga: MİN JİMİN! YA ŞİMDİ GELİR YANIMA GEÇERSİN YA DA GEÇMİŞİNE AİT NELER VARSA HEPSİNİ BİR BİR YOK EDERİM. ANNEN,BABAN, ABİN, KRALLIĞIN NE VARSA HEPSİNİ YAKAR YIKARIM. AYNI SENİ BÜYÜTEN HİZMETÇİNE OLDUĞU GİBİ! BİR BAKMIŞSIN SEVDİĞİN KİŞİLER EVİNDE ÖLÜ BULUNMUŞ. EĞER BUNUN OLMASINI İSTEMİYORSAN GEÇ ŞURAYA!?
Jm: .....
Suga: TAE! GETİR?!
odaya taehyung ve elleri bağlı bir şekilde bayan park girdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEART
FantasyAydınlıklar prensi PARK JİMİN'in kafa dinlemek için gittiği ormandan dönerken yolu unutur. Yanlış yolu seçerek yolunu karanlıklar lord'u MİN YOONGİ'NİN sarayına düşürür. Yolu yoongiye düşen jimin zorlada olsa yoongiyle evlenir... (Semeyoon) (Ukemin)