Suga ve ben koşarak lavaboya gittik, jimin ve jungkook yarı baygın bi şekilde duruyorlardı. Uyanıklar mı baygınlar mı belli değildi.
Tae: ÇABUK DOKTOR'A HABER VER?!
Suga: NE DURUYORSUN GİT DOKTORU ÇAĞIR GEL!
jm: g-gitti mi?
Suga: kim güzelim, kim gitti mi?
Jm: o-o vampir gitti mi?
Suga: kimse yok güzelim, sadece biz varız. Sadece o vampirin kim olduğunu söyle.
Tae: yüzünü gördünüz mü sevgilim?
Jk: h-hayır mas-ke vardı.
Suga: tae en iyisi biraz uyusunlar şuan tam kendilerinde değiller.
Tae: jungkook'u nereye yaptırabilirim?
Suga: ben jimin'i odama götüreyim sen de jungkook'u yukarda istediğin bi odaya yatır istersen alex misafir odasını açıversin size.
Tae: tamam suga.
Jimin'i kucağıma aldım yukarıya doğru ilerledim odamıza girdim jimin'in üzerindeki kirli elbiseleri çıkarttım rahat edeceği elbiselerini giydirdim ve yatağa yatırdım. Gidecekken elimden tuttu.
Jm: G-gitme yine gelir o va-mpir.
Yarı uykusunda konuşmuştu. O siktiğimin vampiri artık ne yaptıysa rüyasında bile korkuyor güzelim. Yanına uzandım elimi bel girintisine ağırlık vermeden koydum. Yavasça okşamaya başladım hafiften de rahatlatıcı fenomon yaymaya başladım. Dakikalar içinde uykusu ağırlaştı ve sakince uyumaya başladı.
Delta: onu planların için kullanacaktın ne oldu da vazgeçtin? Yoksa bir omegaya aşık mı oldun? Eşin varken.
Suga: bunu sırf omegayı mühürlemek için yapmadığı şebeklik kalmayan delta mı söylüyor? Güldürme beni!
Delta: planından şaşma YOONGİ! Bir iki saf duygu yüzünden hayatın kayabilir.
Suga: kes sesini!
Delta: planlarını ve amaçlarını hatırla yapacaklarını unutma, o omegaya da sahip olacaksın ama zamanı gelince! Önce saray sonra aile sonra ise tüm ülke senin olacak. O yüzden şimdi kalk ve işinin başına git.
Suga: sen kimsin de sahibine emir veriyorsun?!
Delta: hah!
Göğsüme siplenen pençe acısıyla ağzıma hafif bir inleme yayıldı.
Suga: ne yapıyorsun sen! Ya jimin uyansaydı.
Delta: sen abayı yakmışsın kendi canın yandığında bile onu düşünüyorsun.
Delta: ya sen onu unutursun ya da ben zorla unuttururum.
Suga: göreceğiz.
Omega: herşey yalan mıydı delta?
Delta: omega'm kendine gelmişsin.
Omega: bana cevap ver delta yalan mıydı herşey? Duydum dediklerinizi.
Delta: herşey senin ve sahibin için omega'm.
Omega: bizim için neyin iyi neyin kötü olduğunu sadece biz biliriz senin gibi iki yüzlü bir delta ASLA?!
delta: sakin ol omega. Sesine hâkim ol.
Delta'm dişlerini sivreltti ve jimin'in boynuna geçirdi acıyla gözleri açılan güzelimin gözünden yaşlar akmaya başladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEART
FantasyAydınlıklar prensi PARK JİMİN'in kafa dinlemek için gittiği ormandan dönerken yolu unutur. Yanlış yolu seçerek yolunu karanlıklar lord'u MİN YOONGİ'NİN sarayına düşürür. Yolu yoongiye düşen jimin zorlada olsa yoongiyle evlenir... (Semeyoon) (Ukemin)