Suga: rahatlatıcı çay ister misin?
Tae: hayır gerek yok ama varsa intikam rica edebilirim.
Suga: stokta yeni bitti.
Tae: şaka bi yana adamı buldurdum. Bu akşam jun-san diye biri gelecek, jun-san o adamın sağ kolu onu krallıklara sızmak için kullanıyor. Şu aydınlıklar krallığı var ya oranın kralının omega oğlu için talipmiş, burada ki amaçları onunla evlenip krallığa sızmak.
Suga: uzun lafın kısası, eeee ne demişler atalarımız bir omegayı 1000 kişi ister 1 kişi alır. O bir kişi de her zaman ki gibi ben oluyorum.
Tae: aferim. Sende o jun-san denen herifle aynı planı kurdun değil mi?
Suga: sende biliyorsun benim amacım cihat (dünya hakimiyeti)
Tae: ben ise oğlumun intikamını istiyorum!
Suga: yeri gelince değil oğlun yedi ceddinin intikamını alacağız sadece zamanını beklememiz gerekiyor.
Tae: eee şu meşhur omega nasıl bakalım?
Suga: sıradan biri işte de...
Tae: "de" si ne?
Suga: zamanı ayarlamadım.
Tae: dur tahmin edeyim sen gittin bu omegayı aldın ama tam da senin kızgınlık zamanına denk geldi ve bu omega yeni kızgınlık olmaya başlamış bu yüzden fenomonlarını kontrol edemiyor bu da senin sikini kaldırıyor.
Suga: tam da nokta atış yaptın, daha omega 17 yaşında.
Tae: hay sikeyim çok genç lan.
Suga: aynen öyle, şimdi ben bunu siksem çocuk yapsam daha küçük olmaz, beklesem intikam alacağız zaman kaybedemeyiz orada sıkıntı oluyor işte işler burada düğümleniyor.
Tae: ben gideyim de yengemi göreyim bari.
Suga: geç lan yerine! Belli ki o da kızgınlık döneminde, gelirken biraz fenomon yaydım etrafa, omegası kokuyu alır almaz kasım kasım kasılmaya başladı. Ama jimin etkilenmedi çünkü burnu tıkalı.
Tae: şansa bak amına koyim! İşte senin için tam zamanı min. Şuan o yeni kızgınlık oluyor ya daha ne olduğunu bilmiyor sende onun ilki ol mühürle ruh eşin yap sonrası gelir zaten bir yaptın mı ikincisini isteyecek zaten.
Suga: belli ki jungkook senden çok istiyor da biliyorsun.
Tae: karıştırma lan benim bebeğimi.
Suga: her neyse işte, anlat planını.
Tae: bu jun-san yenge'yi istiyor biz yengeyi buna ajan olarak yollasak bir iki hafta yenge'm orada kalsa bize bilgi sızdırsa bizde o sırada orduyu hazırlasak yenge'm sarayda iç karışıklık çıkartsa bizde tam o sırada saraya baskın yapıp topunun amına kosak herkesi katletsek olmaz mı?
Suga: güzel plan olmasına da jimin'i kullanmam bu planda. Onu göz göre göre tehlikeye atamam.
Tae: vayy min! Sen birilerine değer verirmiydin ya?
Suga: sana değer veriyordum ya işte angavat!
Tae: hiç belli etmiyordun ama o niyeydi peki?
Suga: sana değer verdiğimi belli etseydim de adamlar seni çoğalta çoğalta sikseler miydi?
Tae: o konuda haklısın aslında.
Hizmetçi: Kralım!
Suga: NE BU HATSİZLİK! SANA GEL DİYEN OLDU MU?!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
HEART
FantasyAydınlıklar prensi PARK JİMİN'in kafa dinlemek için gittiği ormandan dönerken yolu unutur. Yanlış yolu seçerek yolunu karanlıklar lord'u MİN YOONGİ'NİN sarayına düşürür. Yolu yoongiye düşen jimin zorlada olsa yoongiyle evlenir... (Semeyoon) (Ukemin)