Pov: Charlie
Podczas ostatniej bitwy między Piekłem a Niebiem bardzo dużo się zmieniło. Grzesznicy po naszej wygranej pewnie.. Nie zmienili poglądów na temat zbawienia, ale wręcz zyskali poniekąd jakąś nadzieję że Królestwo wraz z poddanymi może się obronić przed egzorcystami.
Moi przyjaciele wraz z moim ukochanym Tatą, podparli mnie, że mimo mnóstwa zniszczeń to nie koniec, lecz dopiero początek jaki zapoczątkował nowy, ulepszony Nasz Hotel! Hazbin Hotel!Po całej akcji dobicia Adama przez Niffty, mój Ojciec postanowił być przy mnie o wiele bliżej, niż kiedyś i zapełnić teraz wspomnienia które niestety w moim dzieciństwie nie były z nim bliskie, mimo wszystko bardzo mi zależy na nim jak mu na mnie i widzę że się coraz bardziej się stara. Naprawdę doceniam to co dla mnie teraz robi.
Mam jednak ten lęk z tyłu głowy, gdyż do wie się o moim pakcie z Alastorem...Własnie, wracając do naszego Radiowego Demona. Jest prawie tak jak zawsze, prawie od chwili, gdyż myśleliśmy że został zabity przez Adama, okazało się na szczęście pomyłką. Martwi mnie to że nie zachowuje się tak jak zawsze,ale nie mówił mi tego, nie okazywał tego gestami i innymi rzeczami. Sama nie wiem jak to ująć dokładnie. Że czuję to, nawet mocą się nie posługując i ni z tego.
Przeczając sam sobie że jest dobrze..Chciałabym mu pomóc a nawet nie wiem o co chodzi dokładnie.________________________________________________
Dobra moja pierwsza książka, więc nie wiem jak wypali, pamiętajcie możecie błędy jakieś pisać
A to narazie prolog. Wiem nie jest to jakaś bomba jak na początek, ale chciałabym żeby akcją się zaniedługo rozwinęła.
Oczywiście ship i ogólnie ksiazka będzie głównie ku naszej dwójcie Alastorowi i Lucyferze, a Charlie jako główna bohaterka miała was wprowadzić w prolog.
Jestem ciekawa waszych opinii, więc serio piszcie śmiało💖 a ja postaram się wrzucić dłuższy rozdział 1❤️
Już tylko mniej więcej pisze że chyba rozdziały często w nocy będą się pojawiać właśnie piszę wam to o 3:29😅
To chyba na tyle jakby coś większość jest napisane na tablicy na moim koncie, więc pamiętam Alastor jest asexualny i Aromatyczny misiaki<3
Żegnam na razie350 słów~
CZYTASZ
Lucyfer×Alastor~My Lord
FanfictionDwójka wrogów, nienawidzących siebie, wręcz rywalizących wobec zaufanie pewnej dziewczyny-Charlie. Która dla jednego jest biologiczną córką, a od drugiego producentem jej hotelu. Lucyfer, upadły anioł, jego miłością była pierwsza kobieta na ziemi Al...