O an düşündüğüm her şey saliseler içinde değişiyor ve yenileri alıyordu ama biri hep sabitti: hayatta kal.herkes nerdeyse uyanmıştı insanlsr bir yerden biyere koşuşturuyordu bazıları silahların olduğu ağacın oraya- bende oraya gidiyordum- bazıları insanlara yol gösterip düzgünce kaçmalarını sağlıyordu bazıları ise ağlayarak yönlendirildikleri yerlere koşuyordu -ne zamandır insanlar bu kadar akıllı oldu- her halde en son silahlılar ve yönlendiriciler kalmıştı - emily de benim gibi silahlıydı elinde bi yay ve arkasında ok taşıyordu bense bi uzi taşıyordum ve sadece 1-2 yedek deposu vardı- yaklaşık olarak 40 erkek 10 kız vardı -300 kişi arasından- en azından diğerlerine zaman sağlardık. Ama garip olan birşey vardı yaratık sadece yeri debeliyordu bizim kampla yada insanlarla alakası yoktu ama yinede öldürmemiz lazımdı. Komutan olarak marslı bir çocuk atandı -zaten 1.sınıf askeri okuldaydı- ve planı düşinürken herkes hazırda bekliyordu emily bana hafiften sokuşmuştu ama onun dışında kimse korkuyor gibi durmuyordu. "herkes hazır komuta geçsin" o marslı çocuğun sesiydi "ona saldırmak için yürümesini engellemrliyiz sağ taraf üstlerine sarmaşıklar bağlandığında bacaklarını kesin orta taraf siz sağ ve sola karışarak sarmaşıkları bağlayın sol taraf göreviniz sağ taragla aynı... herkes işini hallettiğinde orta taraf hariç herkes vücuda saldırsın ancak uzak menzilliler arkada dursun" herkes başını salladı - burda asker olmayan sadece 5 kişi fark ettim ben emily o ayıya dalan çocuk,bi satürnlü ve bi neptünlüydü- ve naralarla görev başına koştuk ben ve emily sağdaydık ve sarmaşıkçıları bekliyorduk diğer asker olmayanlar soldaydı ve sarmaşıklar atılmaya başlandı ilk başta etki etmesede 30dk sonra yere yığıldı sonunda ve bizim işimiz başladı yanımda ayrıten bi kılıçta vardı ve onla ilk bacağı kesmeye çalışıyordum yanımda sadece emily ve bi dünyalı vardı. Ve 3 grup 4dk da biz ve 2 grub daha 7dk da bitirdik ve hemen geri kalan 2 gruba koştuk xorlanmalarını sebebi belliydi çünkü ana kollarıydı - bu zamanlarda örümcekler sondan 2. Ayaklarını avını parçalamak için kullanıyor ve çok sertler-herkes 20dk lık bi uğraştan sonra başardı hiç ayağı kalmamıştı.
**1 saat sonra**
1 saattir örümceği inceliyorlardı şuana kadar buldukları tek şey 20 kova yapışkan sıvıydı ve iki üç adet lastiğimsi damarlardı-her biri 10m uzunluktaydı- artık içinden bir şey çıkmaz diye düşünüldü ve aramaya son verildi ancak içimden bi his vardı diyodu "duruun" diye bağırdım herkes bana baktı "içimde bi his hala bir şey var diyor" komutan "aras tı değilmi içindeki his ne kadar kuvvetli" bi düşündüm sanki içimdeki his ordaaaaa! Diyordu " içimdeki his epey kuvvetli sanki orda olmaması imkansızmış gibi" bana baktı ve "kaburgaları araştırın didik didik arayın ve kendinize dikkat edin"
Herkes şaşırdı ama kabul etti.**4saat sonra**
Güneç çoktan doğmuştu ve herkes son kaburgayı arıyordu tam herkes pes edcekken 18 yaşında satürnlü beyaz saçlı bir çocuk bağırdı "burda bir çıkıntı var efendim kapak sanırım ve içi nerdeyse bomboş gibi duyuluyor" herkes oraya toplandı ve biri bıçakla bi oyuk yapıp kapağı açmamızı sağladı tam bi marslı açacakken komutan "hey dur!" Herkes ona baktı "hisseden çocuk açsın o olmasaydı şuan bu bulunmamıştı" herkes kabul etti ve aşağı indi bi merkürlü çocuk ve ben kalmıştık -delik tam omurgaya bağlı olduğu yerdeydi- herkes sabırsızlıkla beklerken kapağı açtım ve içindeki platin taşı aldım- aynı İpad 3 gibiydi kalınlığı ve uzunluğu- taş bi anda üst yüzü buğlu hale geldi ve bi yazı ortaya çıktı
Tüm deneklere merhaba.-denek mi?- ben sizin değiminizle J296SJd50 galaksisinde yaşayan ve sizi buraya hapseden kişilerden biriyim. Sizin buraya hapsedilme nedeniniz çok basit tüm 200 deneyi tamamlarsanız burdan kurtulup evinize döneceksiniz ve merak etmeyin burda ölmediğiniz sürece orada sadece 1 yıl yaşlanmış olacaksınız ve unuttum o ışık ve ses patlamasını hatırlıyorsunuz dimi işte o gün özel olan herkesi kaçırdık fakat tek o değildi...-özel mi yani biz özelmiydik- orda kalan insanlarada bi virüs yaydık ordaki insanlar buna polen virüsü diyor ve bulaşıcı bi hastalık ama merak etmeyin deneyleri bitirdiğinizde virüs kalkacak ama her gün bi kişi ölecek. Ve bu hastalık acısızdır merak etmeyin.son söyliycek birşey daha var bunu bulduysanız 1. Görevi tamamlamışsınızdır her görev bitimi ödülünüz bu tabletten verilecektir... HAYATTA KALIN...
Herkes sesli okuduğum için şaşırmıştı ama en çok kafaya takılan virüstü yani her hün biri mi ölcekti nssıl yani biz burda 3 yıl kalsak 1095 kişi mi ölcekti nie nie... amaç neydiki hem şu J296SJd50 galaksisi de neydi ahhhh!!!! Tam ben düşünürken komutan bağırdı "arkadaşlar... bende şuan şoktayım fakat denileni duydunuz 199 görev daha var ve hergün ölen insanlar yani... ya hızlı oluruz yada burda boşboş bekleriz" tam konuşması bittiğinde tabletten 5 tane platin gri-mavi renkte minik taşlar çıktı herkes bi an korktu fakat yere düşünce onun ne olduğunu anladım yerçekimi yapım makinesi (ev vb. Yapımı için mühendisler kullanır) hrkes onu görünce rahatladı ve "ödül dedikleri bunu gibiyse işimiz daha kolaylaştı" diye bi ses duydum.**3 saat sonra**
İnşaat grubundaki ben, 2 jüpiterli , diğer dünyalı ve 1 marslı YYM kullanmaak için seçilmiştik herkeste kabul etmişti. Ve inşaatlar hızla başlamıştı -tabiiki kaçan insanlar saat 10 gibi geri dönmüşlerdi- ilk önce duvarlar ve kuleleri yaptık dünden sonra acayip kolaydı işimizi 2 saatte bitirdik sırada kaçış tünelleri vardı - bu fikri kaçmayan jüpiterli sunmuştu- kaçış tünelleri labirent gibiydi -ben yapmama rağmen- içi 20 odalıydı -her oda 4 tane kulube kadardı- 16sı yatak odası,2si mutfak,1i anbar,1i de toplantı odasıydı. Oranın inşaatıda kısa sürdü ve öğlen yemeğine yetişmeyi başardık-yemek salonunda garip bir düzen vardı herkes istediğiyle konuşabilir fakat kendi gezegenindeķilerle otururdu-ben ve emily dışında 14 dünyalı vardı hepsinin isimlerini bilmiyordum ama bildiğim 3 kişi vardı sarışın mavi gözlü esmer tenli kız alex,beyaz tenli çekik siyah gözlü kumral devron,siyah karışık saçlı beyaz tenli siyah gözlü james. Zaten yüksek ihtimal bi onlarla takılcaktım.
"Ben hala şoktayım nie biz kobayfaresiyiz nie insanları öldürüyorlar nie biz özeliz"
Bunu dien alex di "bilmem. Ama bildiğim birşey varda burdaki herkes onlara kin besliyor hem ayrıca hala deneylerin ne olduğunu söylemediler yani şuan boş durmaamız lazım ama dün hayatımızı kurtaran hissim nedense görevleri zaten yapıyoruz diyor" herkes bana baktı ve haklı olabilceğimi düşündüler çünkü aramızda tek hisleri kuvvetli olan ben değildim ve bi anda bi çığlık geldi arkasından da bi ses " jüpiterli muron ölmüş sanırım üstündrki şey bir tablet" herkes bi an şaşırdı ben hemen oraya koştum ve muron denen çocuğa baktım bilekleri ve boğazı kesilmişti siyahımsı baloncuklu vücudu solmuştu ve hafif siyahi kanı heryere akmıştı... artık bakamıyacağımı anladım ve tableti elime aldım ve yine o sulak buğılanma oldu yine birşeyler yazıyorduMerhaba arkadaşlar üzgünüm ilk kaybınızı yaşsdınız ama iyi haber görev 2 tamamlandı... D6 nolu denek yani boşa ölmemiş sayılır hem ayrıca merak etmeyin 76. Göreve kadar kimse istemli ölmeyecek -yani 76.bölümdedemi biri intihar mı etcek- bide son olarak söylemek isterim merakınız üzerine ilk 10 deneyi açıklıycam 10.deneye geldiğinizde 20. Ue kadar olanların hepsi açıklancaktır.
1.deney:iskelet örümceğin ölümü
2. deney:intihar vakası
3. deney:sınıflaşma
4. deney:çiftleşme~üreme
5. deney:5 renk taşının bulunması
6. deney:kristalize silahlanma
7. deney:labirent322 nin keşfi
8. deney:Denek grubu Beta'nın bulumu
9. deney:savaş silahlandırması(tank)
10. deney:rabet'in ordusunun yokoluşu
Hepsini okuduğumda herkes korkudan titriyordu yutkundum ve son yazan cümleyi söyledim
HAYATTA KALIN...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SGAD1264:Yapay gezegen
Science Fictionyıl 3012, insanların GUYİ (gezegen uyumlu yeni insanlar) çalışmasından 100 yıl sonra bi meteor güneş sisteminde kargaşa yaratır ve bu kargaşa iki sonuç doğurur - galaksiye bi virüs yayılır - 300den fazla genç birden kaybolur