SAVAŞ VE YIKIM

19 4 0
                                    

Planın hepsini anlattığımızda herkesin ağzı açıktı 'bu planı ne zaman yaptınız' bakışıda gözlerinden okunuyordu ama bir şey fark etmiştim arkada bimkız bizi izliyordu ve elinde dürbün vardı ara sırada not alıyordu "jashua" çocuk bana baktı "sakinleştirici ok tabancanı çaktırmadan bana ver ve diğerleri saat 5 yönünü kapasın" herkes bi garip baktı fakat kabul ettiler sanırım biraz önceki plandan sonra herkes alfa ların aklını soruşturmamak gerektiğini anlamıştır. Herkes denileni yaparken silahi jashua dan hafifce aldım ve kaparını döndürdüm - horozla aynı görevde kapar fakat arka arkaya 5kez rahatça ateş ettirebilir- "fenix arkadan bana vur yere düşcem ve o sırada yerdryken nişan alcam" fenix tamam işareti yaptı ve gülüyomuş gibi yapıp sağlam bi omzuma tokat çaktı ve yere atlayıp nişan aldım ve gözcü kıza ateş ettim 1. Atış kulağını sıyırdı ama ikinci atış tam göğsünün ortasından vurdum.kızın kaçmak için zamanı bile olmamıştı bi anda yere düştü ve bayıldı

**4saat sonra**
Mia

Gözcülük yapıyordum sonra bi anda bi uyuşturucu ok saplandı ve bi anda bi yumuşaklık ve uyku hissettim göğsümde ok vardı sonra ise bu odada uyandım tahta ve taştan demirliklerle kapalı bi kafesti burası. Yanımda 3 kişi oturuyordu ve biri bana bakıp duruyordu kahve saçlı ve kahve gözlüydü beyaz tenliydi bi saömanyoluluydu yapılı ve uzundu ve tek parmağında platinimsi bi pençe vardı. "Uyandın mı" gülümsüyordu fakat zorlandığı belliydi."e..evet" nie bu kadar korkuyordum ki bunu düşündükçe kalbim hızlanmaya başladı artık derin derin nefes alıyordum "sakin ol" dedi ve ilk kez içten bi gülümseme ile karşılık verdi -nie gülmeyi sevmediği belliydi bi garip görünüyordu- "ben aras tanıştığımıza memnun oldum senin adın ne" hala derin derin nefes alıyordum ama sakinleşmeye başlamıştım. Tam o an sorusunu hatırladım "mi...mia" elini uzattı ve tokalaşmak istediğini belirtti bende elini sıktım nedense eli çok rahattı ama o platin takılı parmağını uzak tutuyordu anlaşılan o playin şey birşeye yarıyordu "şimdi seni kafesten çıkarıcam ama kaçmaya veya saldırmaya çalışma hem ayrıca seni ince bi misinayla bağlıycam yani kaçamassın" biraz durdu güneşe baktı ve tekrar bana döndü "bu cehennemden kurtulmak için bi kişi bile makuldür ayrıca senin de bi takımın olduğundan emin değilim" takım mı yoksa betadan olduğumu biliyormuydu ama açıcılar hariç kimse diğer takımları bilemezdi yoksa o çocuk bi açıcımıydı. Yani bizim köyde konuşmak ve görmek imkansız olan kişi şuan sadece bi casusun zindanınımı gözetliuordu. Bu kamp bi garipti.
"Ne düşünüyosun" bu aras'tı kafası elinde bebeği olan bi kızı ve yanındaki kızıl tenli bi çocuğu izliyordu "ondan hoşlanıyormusun" birden kelimelr ağzımdan dökülmüştü inşallah kötü bişiy olmazdı. "Hayır buraya gelmeden önce bile arkadaşımdı ama şu an pek konuşmuyoruz ve burda herkes bana göre bi garip" bunu söylerken üzgündü onun için üzülmüştüm... ama niye onun için bizim köyde şimdiye kadar 15 kişi ölmüştü ve 7sini çok yakondan tanıyordum ama gıdımcık bişey bi hissetmemiştim çok garipti.

Aras

"Hadi gidelim" bana bomboş baktı "off...sorgulamaya tabiiki bizi gözetlemeye çalıştın ve açıcılar ve labautuar tarafından yargılanacaksın ve süpriiiz! Daha bi kaç gün önce doğruluk hapını bulduk" kız şaşırmıştı ve asıl dikkatimi çeken konu hala kafamdaydı ve beklemeye çalışıyordum ama olmadı ağzımdan fırlayıverdi "hangi galaksiden ve gezegendensin ve niye bizi gözetliyorsun" kız bi an baktı ve aşağı bakarak konuştu "phoenix galaksisi javak danım ve ben maden keşfi için çıkmıştım sizi buldum ve sizi incelemeye karar verdim hepsi bu" ona baktım doğruyu söylüyordu "peki de sen... (fısıldamaya başladım)nerden charlie takımını biliyorsun" bana baktı "bizim açıcılardan biri söylemişti ama bunu ölmeden önce söylediği için bize saldırmadılar" başını eğdi kız aslında çok güzeldi hafif yeşilimsi bi teni vardı dişleri sivriydi ve saçları simsiyahtı gözleri de simsiyahtı üstünde saçına ve gözüne uyumlu bi uzun kollu siyah deri ceket altında ise siyah mini deri şort vardı ceketin içinde sadece bi südyen vardı."hadi" ayağı kalktı ceketini kapadı ve kapıyı açmamı bekledi kapıyı platin tırnağımla açtım ve elini tuttum cidden derisi çok sıcaktı ama hoş bi sıcaklıktı " ilk önce bi yemek ye en az 10 saattir birşey yemiyorsundur kafa salladı onu yemekhaneye götürdüm cidden aç olduğu belliydi 5dk da 2 sandiviç ve 4 bardak jawal (orda yaptığımız garip tatlı ama ağır bi meyvesuyu) içti "doydunmu" dedim başını salladı onu kaldırdım ve onu götürürken emily i gördüm bana baktı ve yanımdakini gösterdi 'boşver' diyen bi bakış attım oda 'tamam' diyen bi bakış attı ve bebeğiyle ilgilenmeye devam etti.

**10dk sonra**

Salona varmamız 10dk sürdü onun gözünü kapadım ve hendekteki toplantı odasına götürdüm ve gözlrini açtım

Mia

Gözümü açtığında gördüğüm şey 35-40 kişiydi ama aras dışında 4 kişi daha tırnaklık taktığını gördüm ama onlarınki platin değildi kız olanınki bor du bi çocuğunki fosforlu yeşildi -uranyum!!!- bi çocuğunki hava dalgası gibiydi ama içinde hafif hafif su oluşup yokoluyordu son çocuğun ki ise ateş ti ama etrafında onunki gibi bi hava dalgası vardı. -anladım bunlar açıcılardı- herkes bana bakarken aras en dibime oturdu ve bi sarı hap koydu masaya "içmek için suya gwrek yok tadı yok" kafa salladım ve yuttum sonra birden durdum sonrası ise ağzımın boş boş dökülmesini dinliyerek geçti

Aras

Kızın anlattıklarını duyunca herkes şok olmuştu bwşka galaksilerde güneş sistemlerindede yaşsm vardı ve onlarınkinin de bize brnzemesi korkunçtu. Hem çoğu özellikleri qynıydı fakat daha garip canlılarfı ve onlarda hayvanlarda bi garipti.ama fediği bi söz beni korkuttu
Her şey anlattığı için 207 kişi bombalanarak ve 39 kişi canqvar saldırısıyla can verdi
Bunu duyunca sırların saklanması gerektiğini anladım.

**2 gün sonra**

"Ee alıştın mı" mia cevap vrdi "evet o kadar huzurluki ama hala sizin bana verdiğiniz doğruluk hapının yan etkileri var ... nie hala çok dürüstüm"
Bqşımı elimle sıvazladım ve 'özür dileriz' diyen bi gülümseme takındım ve karnıma yumruğu yedim. Yediğim yumruk epey sertti ama hiç etkilememişti nedense umursamadım ve mia yla yürümeye devam ettim artık herşey gelişmişti evler artık 2 aile okaraktı ve taş ve demirden oluşuyordu ama uzun zamandır görev yapılmadığı iin insanlar üzgündü hergün daha çok insan ölüyordu...bunların hepsini aklımdan silmeye çalıştım ama olmuyordu hemen buna bi çözüm getirmeliydik.
"Sizin köyde element taşı bulundu mu"
"Evet"dedi mia
"Peki büyüklüğü nasıldı"
"Fazla büyük değil tırnağın kadar ve sizin şu yapay tırnaklarınız yerine bizde ya yüzük ya bileklik yada kolye vardı"dedi mia başımı salladım demek o kadar minikti ams gücü fazla olduğunu biliyordum ve nerden bulacağımızı merak ediyordum "peki onu nerdrn bulduğunuzu hatırlıyormusun"
"Evet mesajda yazıyordu taş köyün en az 1km uzaklığında ve olduğu cismin etrafında bi sembol olmalıydı"
"Peki bize ya.." bi anda bi bağırmayla cümlem kesildi ve bağıran kişinin dedikleri ise daha da kötüydü " 100 kişi gibi bi silahlı grup var ve sanırım ellerinde kıristalleştirci silahlanma var ve son olarak barış yanlısı gözükmüyorlar
"İşte şimdi savaş başlıyor" dedim ve direk depoya koştum zaten silahım hazırdı elime uzun baltaya benzien kılıcı alıp öncü birliklere koştum ve tek düşündüğüm şey o an beynime saldırıyordu Ölmeyiin!!!

SGAD1264:Yapay gezegenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin