Selammmm yeni bölüme hoşgeldinizzz umarım yeni bölümü beğenirsiniz bölümü okurken yukarıdaki şarkıyı dinleyebilirsiniz 🤍🤍🤍
Duyuyorum,görüyorum,hissediyorum.Ben buradayım ve her şey gerçek.Ben yeni bir şehire geldim bu rüya falan değil ve ben şuan yeni okulumdayım bu da rüya değil.Kendimi bu gerçeğe kabullendirebilmek için yaklaşık olarak 4-5 kez kendimi cimciklemiştim.
Çalan telefonumla düşüncelerim bölündü.Arayan canım arkadaşım Bestemdi.Antalya'da Besteyle çok yakın arkadaştık aynı lisede okuyorduk ama benim bu taşınma olayım her şeyi altüst ettiği gibi arkadaşlığımızı da altüst etmişti.Buraya geldiğimden beri Besteyle bir kaç kez konuşmuştum.Bugün okula başlayacağımı da biliyordu zaten büyük ihtimalle onun için arıyordu."Naber Lavinnn?"
"İyi Beste okula gideceğim şimdi. sen nasılsın?"
"Bende iyiyim de sana bomba bir haberin var."
"Ne oldu Beste?"
"Ben aşık oldum."
"Ya Beste yeter ya sen zaten ayran gönüllüsün her ay başka birine aşık oluyorsun."
Beste kesinlikle aşırı ayran gönüllüydü her ay gördüğü ilk yakışıklı insana aşık oluyordu.
"Ya bak bu seferki çok farklı valla"
"Hep böyle diyorsun Beste.Valla senin aşk hayatın beni bile çok yoruyor."
"Ya öff Lavin ya sana bunları anlatanda kabahat küstüm ben sana ya."
Beste böyleydi işte en ufak bir şeyde bile küserdi ama yinede ilk arayan hep o olurdu.
"Bende seni seviyorum Bestem."
🤍
Yeni okuluma girişimi gerçekleştirmek için yapmam gereken tek bir şey vardı o da karşıdan karşıya geçmek.hızlıca adımlarımı atarken kendimi yerde bulmam çok uzun sürmedi.Şuana kadar sakarlığımın nüksetmemesi bir mucizeydi zaten.En kötüsü popomun üstüne düşmüştüm ve yanımdan geçen bir kız bana bakıyordu.
"İyi misin?Elimi tut,kalkmana yardımcı olayım."
"Çok teşekkür ederim iyiyim ama biraz popom açıyor."kızdan ufak bir kıkırtı sesi yükseldi.
"Ben Nazlı bu arada.Buralarda mı oturuyorsun?"
"Memnun oldum Nazlı bende Lavin.Aslında yeni taşındım buraya 2 gün falan oldu."Kızın yüzünde ufak bir şaşkınlık belirdi.
"Bende buraya yeni taşındım.Baksana kaderlerimiz aynı gibi.Bir ara buluşalım mı?Sana telefon numaramı vereyim."
"Olur buluşalım fakat benim acil yetişmem gereken bir okulum var okul sonrası olur mu sana?Saat dört gibi"
"Olur bana"
"Tamam o zaman görüşürüz "
"Baybay"
Daha ikinci günden arkadaş edinmiştim.Hemde popom acırken.Bu sefer hiç düşmeden karşıdan karşıya geçme işlemini tamamladıktan sonra okulumdan içeri girdim.
Adımlarımı atarken olabildiğince kendimden emin ilerliyordum.1.Kattaki yeni sınıfıma hiç bir kaza olmadan ilerlemem lazımdı, bir kazayı daha kaldıramazdım.Sınıfımdan içeri girdiğimde bir anda bütün kafalar bana çevrildi ve fısıltılı konuşmalar başladı.Bir yere oturmam gerekiyordu ama hiç boşta sıra yoktu.Daha fazla ayakta bekleyemezdim arka sıralardan ufak kıkırdama sesleri geliyordu zaten.O sırada gözüme en arkada tek oturan bir çocuk ilişti.Onun yanına oturmam gerekiyordu başka bir seçeneğim yok gibiydi.(tabi ayakta durmak dışında)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KIRIK KALPLER OKULU
Ficção Adolescente"Bana neden yeşil elma diyorsun? "Çünkü yeşil elma gibisin ekşi ama güzel"