SZYM4NSK1 aşkım için
---
Jeremy Frimpong'dan
"Hâlâ hayretler içerisindeyim. Baban nasıl oldu da bar kapatmana izin verdi?" Elindeki kadehi parmakları dairesel hareketlerle sallamış, içindeki kırmızı şarabın çalkalanıp kokusunu vermesini sağlamıştı. Kadehin ağzını burnuna yaklaştırıp mest olduğu kokuyu doldurmuştu ciğerlerine, yüzündeki memnun ifadeyle bir cevap almak için bakışlarını bana çevirmişti.
"Sence? Barı ben seçmiş gibi duruyor muyum?" Sorusuna soruyla karşılık verdiğimde göz devirdi, elindeki kadehten bir yudum alıp masaya bırakırken oturuşunu düzeltti. "Baban çok sıkıcı biri Jeremy. Üstelik hiç filmlerdeki mafyalara da benzemiyor. Bence baban sadece kara para aklayan, insanları öldüren ve uyuşturucu ticareti yapan normal bir grubun patronu falan." Ciddi ciddi mi konuşuyor diye eğilip yüzüne baktım iyice, dalga da geçer yanı yoktu.
"Florian, bir mafyadan tam olarak beklentin ne? Saydıkların dediğin gibi normal bir grubun yapacağı işler mi?" Omuzlarını kaldırıp indirdi. "Mafya adamın bir aurası olacak kardeşim. Baban hiç o vibeı vermiyor bana." Sanki babamı tanıyor gibi konuşması da ayrı komikti. "Florian, babamı hiç görmedin bile!"
"Yavşarım korkusuna göstermedin ki?" dedi, sanki abacı kebeci yaşlı adamlarla takılıp arpalık yapan kendi değilmiş gibi masum ifade takınırken. Mimiklerini de ustaca kontrol edip role anında sokması takdire şayandı.
"Tanıştırayım da sonra kapanına sıkıştırdığın 45-50 yaşlarındaki iş adamları gibi babama asıl." Kendisi tamamıyla dilf avcısıydı. Yada sugar daddy mi demeliydim? Nasıl tanımlayacağımı inanın bende tam anlamıyla bilmiyordum fakat söyleyebileceğim en net gerçek şuydu ki Florian tam anlamıyla para kölesi kucak oğlanıydı.
Abartısız her ay kendine yaşlı ve zengin bir adam bulur, geceleri onlarla geçirir, doyasıya paralarını harcar ve 1 ayın sonunda hiçbir şey olmamış gibi ilişkiyi keserdi. Tabii dediğine göre anlaşmalıydı bu ilişkiler. Onların zenginliğine karşı o da yatak performansı sergiliyordu. Neden 1 ay sürdüğünü açıklayayım. Beyefendinin 30 günü geçince canı sıkılıyormuş, farklı kişiler denemek istiyormuş.
Günün birinde tekin olmayan birine çarpıp başına iş alacağı konusunda oldukça fazla uyarsam da 'koskoca mafya babasının oğlusun, uyaracağına götümü kolla' diyerek dalgaya alıyor veyahut 'azgın ve yaşlı sikleri sende deneyimlemelisin, özellikle karılarından gizli iş çevirenlerinkini tatmalısın' gibi birçok mide bulandırıcı teklifler sunuyordu.
Ve evet, kendisi evli olan adamlarla yatmaktan asla çekinmiyordu.
"Annen olacak değilim ya Jeremy. Bir iki yatıp babanın parasını yiyip ayrılacağım, gözünde çok büyütüyorsun." Kadehindeki şarabı bitirdi, benim de bitirmem için masadaki kırmızı şarap dolu kadehimi işaret etti. "Babamla bir kere uğraşırsan sonunun toprak olacağından şüphen yoktur umarım. Kendisi safsata ilişkilere kafa yoracak biri değil. Bir kere çıkarsan öyle kolay ayrılamazsın ki ayrılırsan da sadece babamdan değil ruhunu da bedeninden ayırmış olursun."
"Ne ne? Babanın hard core sevdiğini mi söyledin?"
"Siktir git Florian. Doğum günümde senin iflah olmayan yaşlı sevdanı dinleyecek değilim." Yakınımda oturmasının verdiği avantajla kulağımın dibinde patlattığı kahkahayla yüzümü buruşturdum, omzuma başını koyarak benimle uğraşmaktan aldığı zevkle gülmeye devam eden oğlanı uzağıma iteledim. Ne kadar da yavşak orospu bir arkadaşım vardı benim böyle. İzin versem babamla yatacak kadar orospu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Mavi Liman
FanfictionJeremie Frimpong ülkenin öne gelen mafyasının oğlu. Doğum günü kutlaması için kapattığı barda acımasızlığıyla nam salmış bir polis olan Granit Xhaka'nın eline düşer. ××× Granit Xhaka × Jeremie Frimpong