Annie POV
S.a asezat lângă mine și a pornit tv-ul la știri.Ce amuzant?!La știri este vorba despre dispariția mea și a prietenelor mele .El începe sa rada isteric .
E:Jeff....cred ca am uitat sa iti inapoiez tricoul...
Jeff : Nu, poti sa îl păstrezi.
E:Mulțumesc! Auzi...Putem merge la mine acasă....As vrea sa.mi iau hainele.
Jeff:Nu am nimic de făcut așa ca VIN!
Ce bine ca înainte de a pleca la picnic mi.am lăsat geamul deschis.A închis tv-ul cu știrea.
~~~~
Acum eram aproape de casa mea ,cu pași vioi.Dupa puțină vreme, am ajuns.Jeff m.a ajutat sa intru în casă, pe geam.Am luat un trolar și am pus de toate...Eu arunc trolerul pe geam, iar săracului Jeff i.a picat drept în cap.Atunci când am auzit un scurt "Au!!!" am început sa rad, dar mi.a părut rău.Sar și...mă prinde Jeff în brațe. Ce drăguț.... M.a prins! Mergem 'acasă' și pun hainele în dulap.Toti merg la vânătoare ,inafară de mine și amicele mele.Stam acasă.
Anna:Isabel de cine iți place?
Isabel:De Jack.
Anna :Imi place de Sean...e drăguț...Dar ție,Ann, de cine Îți place ?
E:De Jeff. Și stăm în același pat.Jeff POV
Am omorât pe toată lumea pe care am găsit.o .Mă îndrept spre casa, doar ca sa o mai văd pe Annie. Slender apare în fata mea cu toți prietenii mei.
CITEȘTI
Jeff the Killer
FanfictionAnnie este împreună cu prietenele ei la picnic, dar deodată un lucru mic îi schimba viața cu totul.Acel lucru este Jeff...Jeff the Killer.