Capitolul 17

527 44 2
                                    

Am coborât jos din pat . Mă spăl le dinți și am grijă să nu îl trezesc pe Jeff. Îmi aleg o bluza neagra pe care scrie cu alb "Happy Birthday Motherfucker! ", niște colanți cu niște conuri de petrecere pe ei și în picioare niște adidasi bleumarin.
-Ce zi e astăzi?îl întreb pe Jeff fericita.
-Ziua în care voiam sa dorm pana la ora 1?
-Incorect! Este....
-Clatitee!se aude vocea lui Slender de jos.
Jeff fuge jos și baga în el la clătite.
-Slender....ști ce zi este azi?
-Am..joi. De ce?zice el și mai face clătite.
-Nimic...Credeam ca este luna plina și voiam sa știu facă este azi.spun puțin dezamăgită.
-Bine!

*Peste 2 ore*
Frate toată lumea nu știe ca e ziua mea? Pana și niște străini și.ar fi dat seama. Mă cu să plâng în baie....acolo este mai bine. Încui ușa și încep sa plâng . Cred ca nu mai vreau sa fiu aici! Nu este locul meu!!!!
-Alo!se aude Jeff de după ușa.
-Ce e!??zic printre suspine .
-La mulți ani!
-Când aud asta încep sa plâng de fericire.  Descui  ușa și ii dau un sărut lung.
-Am o surpriza pentru tine! Doar pune.ti eșarfă aceasta și poate fi a ta !spune el fericit.
-Ok!
Mă leagă la ochi și mă ghidează el nu văd nimic, dar am observat când am coborât scările.
-Mai e puțin!
-Of , Jeff!! Mă faci nerăbdătoare!spun fericita.
-La mulți ani!spune aud vocile prietenilor mei .
-Doamne! Am crezut ca nu va interesează de mine. ..
-Doamne! Cum sa crezi așa ceva??zice Jane.
-Pai...nu mai contează ...sa petrecem!!!

Va iubesc mult!! Am făcut peste  o mie de vizualizări!! Știu ca este cam scurt dar ...scoala asta!

Jeff the KillerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum