Capitolul 16

543 46 2
                                    

Sad Killer  POV

Mă îmbrățișez cu toată lumea și apoi mergem în casa.
-Deci...acum tu nu mai ai puteri magice de foc, dar poți omorî .Slender zâmbi, dar fac un botic.
-Îmi va fi tare dor de puterea mea!spun eu , crezând ca nu o sa mă audă nimeni .
-Dar de ce? Că atunci când omorâm tu făceai totul? Acum lumea s.a schimbat fetiță!zice Isabel.
Mă întorc și plec . Am și eu primele minute de viață și ea îmi reproșează! De parcă nu am voie sa mă plâng! Trântesc ușa ,mă pun în pat și mă uit pe pereți. Încet , încet mi se închid pleoapele de oboseală .

Jeff POV

Mă duc după Saddy, dar a încuiat ușa și nu răspunde. Bat la ușă. Nimic. Ok.....sa nu intram în panică....Mă duc cu capul înainte, drept în ușă. Fuck this! Mă doare de mor! Stai puțin....Pun mana pe clanța și...se deschide....Ce prost sunt! Intru si o văd cum doarme așa ca mă pun lângă ea în pat. Mă tot joc cu șuvițele noi, colorate. Deodată își deschide ochii și dintr.o mișcare mă trezesc pe jos. Ce reflexe are!
-Ce naiba? Nu mă mai speria așa! Dacă aveam ceva ascuțit în mana provocam o crima !
-Ho! Nu pățeam nimic scumpa mea!
Perfect...acum am trezit.o și are pofte ciudate....parcă ar fi o gravida sa mor eu! Stai!
-Auzi....ți. ai făcut cumva de cap cu .... altcineva?
-Ce ți.a venit ?
-Am....scuze dar ai pofte de gravida....
-Nu am mai mâncat de un an întreg și îmi spui ca am pofte de gravida?spune și radem amândoi cu pofta.
Pana la urma ni se face somn și adormim îmbrățișați.

-Următoarea zi-
Saddy POV

Mă trezesc si e încă întuneric. Mă duc la baie, fac un dus fierbinte, mă imbrac și ies din baie . Mă uit la ceas și. ...stai! În ce data suntem? Este...20.08?? Nu pot sa cred! E ziua mea!!

Deci....Nu îmi vine sa cred! Această primă carte a ajuns la 930 de vizualizări! Nu știți cât înseamnă asta pentru mine! Sunteți GROZAVI! Dacă e un vis sa ciupească cineva!♥♥♥

Jeff the KillerUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum