Annie POV
Mă trezesc în pădure cu o durere mare de cap și semidezbracata, purtând doar un hanorac negru suuuper lung și niște teniși albaștri. Încerc sa îmi amintesc ce s.a întâmplat aseară....
"-Ce zici, bei ceva?mă întreabă Jack .
-Desigur....spun eu puțin distrata...N.am mai băut ceva alcoolic în viata mea....recunosc eu.
-O sa.ti placa...
~~~~~
-Oprește.te! Ai băut deja 10 pahare!
-Sărută.ma!îl oblig eu...
-Ai un iubit, mai știi?
Fix atunci intra Jeff în camera....
După o cearta lunga cu Jeff ne împăcăm și mergem la o plimbare. Deodată ceva ne.a atacat și a încercat sa mă violeze, dar Jeff s.a băgat intre noi și ....fir întrerupt.
-Nu cred! Jeff, ești pe aici? JEEEF!
Lacrimile încep sa îmi curgă și mă sprijin de un copac bătrân...Nu.mi vine sa cred....Din cauza mea probabil ca e mort și m.am pierdut în pădure! Stau așa pana se face întuneric și fac un cerc de foc în jurul meu pentru a mă încălzi .
-Tibber! Strig eu, văzând.ul pe ursulețul meu de foc.N.am chef de nimic ....În plus Jeff probabil e mort.
-Nu e!spune cu o voce super adorabila.
-Cum??? E în viata? Unde ?
Mi.a făcut semn sa.l urmez și așa am făcut. După o vreme îl văd pe Jeff si Jack discutând. ..doar ca Jeff e legat și are câteva semne de cuțit pe el. Încerc sa ascult conversația.
-Dacă te atingi de ea nu știu ce îți fac!
-Aww Jeff, tu nu ai cum sa o mai aperi...Dacă ești mort!rade și ia un cuțit de pe jos.
Fug spre Jeff si îl apăr, dar cuțitul mi.a intrat fix în inima și ultimele cuvinte pe care le.am zis au fost :GO MY WORLD.Narator POV
Annie a murit , în brațele lui Jeff care acum avea , cât și Jack, șiroaie de lacrimi. Cu cat treceau cateva minute, cu atat plângeau din ce în ce mai tare.Slenderman se teleportase sa vadă ce se întâmplă și când văzu, Jack fu pedepsit pentru fapta sa, fiind omorât, iar restul plângeau zi și noapte. Înafara de Slender care încearcă sa descopere o licuare despre cum sa o readucă la viața pe nou-venita "killerița" .
Hei....deși nu am avut nici o ruda rănită în incendiul de la COLECTIV mi.e mila de săracii oameni care au murit pana în momentul de fata...Sper sa va uitați la media...
★# COLECTIV★
CITEȘTI
Jeff the Killer
FanfictionAnnie este împreună cu prietenele ei la picnic, dar deodată un lucru mic îi schimba viața cu totul.Acel lucru este Jeff...Jeff the Killer.