Hakim : Welcome back Hakim ke kg halaman..akhirnya..dpt juga menghirup udara tanah air sendiri..aihhh..apa la jd ngan kwn2 yg aku tinggalkan kat sini..masih ingat atau dah lupa..
Hakim mendapat tawaran bljr ke luar negara slps 1 tahun bljr di Malaysia..
Balik saja dari London..Hakim terus pulang ke kg halamannya di Labuan..setelah berehat 1 hari..dia mula mencari pekerjaan..
Sudah bbrp hari Hakim menanti panggilan dr tmpt dia menghantar resume..
Hakim : Tak boleh jadi ni..1 kerja pun x call aku..aihhh..kalau minta tolong dgn dorg..takut nnt dorg tak layan lg..mmm..
Hakim menatap whatsaap group yg diberi nama 'Diva In Da House'..
Hakim : Tak mahu la..nnt apa dorg ckp..mmm..
Hakim berbaring di ats katil..merenung siling biliknya..cuaca panas skrg memeningkan kepala..
Baru saja dia hendak terlelap..1 panggilan masuk..
Hakim : Hello..dari mana ni?
Speaker : Good Evening..Im Susan calling from Orkid Hotel..is this Mr Mohd Hakim?
Hakim : Evening..yes speaking..
Speaker : I have received your resume..are you still interested as a receptionist?
Hakim : Yes I do..
Speaker : Ok..can you come tomorrow morning at 8.30am for interview..please bring any certificate together..
Hakim : Thank you very much..
Speaker : Your are welcome..see you tomorrow..
Hakim : Yesss..Alhamdulillah..ada interview dah..
Hahh..nak tahu apa cerita slps ni? Kena tunggu la ya..
YOU ARE READING
DARAH
RomanceApabila kuasa mempengaruhi semuanya.. Apabila harta menguasai semuanya.. Semua kehendak dituruti.. Apakah semuanya akan terhenti?