Nie v poriadku, ale dostávam sa tam

919 97 5
                                    

Som ten najšťastnejší muž na svete a nezmeníte môj názor

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

Som ten najšťastnejší muž na svete a nezmeníte môj názor. 

Mal som Lexi v náručí, kým pokojne spala v jej posteli. Jediné čo by mi ešte viac zlepšilo náladu by bolo, ak by sa presťahovala naspäť ku mne. Avšak povedali sme si, že na všetko pôjdeme pomaly, takže momentálne ostávam pri nej.

Dnes ju prepustili z nemocnice a po tom ako som jej pomohol sa vybaliť povedala, že je unavená, tak sme si ľahli. Zaspala s hlavou na mojej hrudi takmer skôr, ako som si pohodlne ľahol. 

Rád si myslím, že to bolo kvôli tomu, že sa so mnou cítila bezpečne, ale mohlo to byť kvôli práškom, ktoré jej v nemocnici dali a celkovo z únavy. 

Ale chlap môže snívať.

Dva dni som strávil po jej boku v nemocnici, a aj keď to je jedno z najviac depresívnych miest, bol to dobre strávený čas. Veľa sme sa rozprávali a vyjasnili si všetko čo sme potrebovali. Myslím si, že budeme v poriadku. Nie, ja viem, že budeme v poriadku. 

*****

Zobudil som sa v momente ako sa Lexi pokúsila nenápadne vytratiť z postele. Chytil som ju za boky a stiahol ju naspäť k sebe, pri čom zhíkla. Rukami sa zachytila na mojej hrudi, aby do mňa nenarazila jej celou váhou, aj keď mne by to nevadilo. 

"Kde si myslíš, že ideš?"

"Záchod." Zasmiala sa. "Nemám to povolené?" Nadvihla obočím s humorom.

"Nie ak sa pokúšaš vytratiť."

"Nechcela som ťa zobudiť. Spal si tak pokojne." Otočila hlavu do boku. "Prespali sme takmer celý deň."

"To má byť sťažnosť?" Natiahol ruku k jej tvári, odhŕňajúc jej pramienok vlasov za ucho.

"Kdeže." Zakývala hlavou. "Takto dobre som sa nevyspala už dlho."

"Ani ja." Usmial som sa. Naposledy keď so mnou ešte bývala. "Si si istá, že sa nechceš nasťahovať naspäť, pretože sa budem cítiť lepšie, ak budem vedieť, že si..."

"Ja viem, je to iba..." Vydýchla si. "Teraz je toho veľa, a ak by som mala premýšľať nad tým, že sa znova budem sťahovať a musieť..."

"Lexi, hej." Zastavil som ju. "Chápem to, znova sa už neopýtam."

"Ďakujem." Pousmiala sa. "Ale rada sa tam vrátim. Chýbal mi Sunny."

"Oh, ohľadom toho." Nervózne som sa zasmial. "Bol tu taký menší incident, ale všetko sa napravilo a Sunny je v poriadku."

"Menší incident?" Nadvihla obočím. "Čo tým myslíš?"

"Nechcela si ísť na záchod?"

"Máš šťastie." Ukázala na mňa výhražne prstom a zliezla zo mňa. "Ale neskôr sa o tom porozprávame."

His challenge #3✔️Donde viven las historias. Descúbrelo ahora