Dönerci Bangchan dayi

24 3 1
                                    

Jisung'dan

Gözlerimi açtığımda, karşımda uyuyan Minho'yu gördüm, hâla kollarının arasındaydım, umarım kolları ağrımamıştır.Çok tatlı uyuyordu, yanaklarını okşadım, yüzüne öpücükler kondurdum, saçlarıyla oynadım, parmaklarımı yüzünden gezdirdim,sanki ona dokundukça içimdeki eksik parçalar yerine oturuyordu.En son burnuna dokunduğumda uyandı.Gülümsedim.

"Günaydın Minho'm"
"Günaydın bebeğim,iyi uyudun mu?"
"Evet gayet iyiydi sen?"
"İyiydi"
"Kolların ağrımadı dimi"
"Yok gayet sağlamalar"
"Ee napalım bugün"
"Bana fark etmez ama bugün eve dönüyorum"

Biraz daha yaklaştım, kafamı omuzuna yasladım.

"Bir gün daha kalabilirdin"
"Annem evde yalnız,babam bir iş gezisinde yarın veya bugün dönecek olması lazım, onlarla da vakit geçirmeliyim"
"Haklısın, kahvaltıda ne istersin"
"Kahvaltıyı ben geç yapıyorum sen ye"
"Bugün özel benimle hazırlayacak ve yiyeceksin"

Doğruldum ve esnedim.

"Hadi Minho 3 diyince kalkıyoruz"
"Birazcık daha yatsamm ve yatsann"
"Hayirrr"
"Ya Jisung hep senin istediğin oluyor ama sıkıldım artık"

Güldüm.

"E napalım o zaman"
"Bütün gün yatakta duralım"
"Güzel fikir, bu seferde senin istediğin olsun bakalım"
"Elimizi yüzümüzü yıkayalım bi"
"Bi dakika Minho"
"N'oldu"
"Kalk bakayım bi ayağa"

Salak, pantolonla yatmış.

"Salak"
"N'oldu ya"

Gözlerimle pantolonunu gösterdim.Alnına vurdu.

"Ne salağım ben,sen lavaboya git ben üstümü değiştireyim"
"Tamam"

Lavaboya gittim,elimi yüzümü yıkmadan önce aynada kendime baktım,uzun süredir kendimi böyle görmemiştim.Mutlu olarak,ellerimi ve yüzümü yıkadım, yüzümü kurularken aklıma bir şey takıldı.
Minho bana bebeğim diyerek sevgisini gösteriyor ve bana ismimle seslenmiyor.Ben neden hep Minho diyorum garibime geliyor.Odama doğru yürümeye başladım kapıyı tıklamadan içeri girdim,Minho giyinmiştir heralde.Girdim, üstsüz Minho tam karşımda.Yutkundum, gülerek bana bakıyordu.

"Bebeğim etkilendin mi?"
"Ee evet aynen öyle ben çıkayım sen giy üstünü hem ne kadar yavaşsın ya"

söylene söylene mutfağa ilerledim.Minho kolumdan tuttuğu gibi kendine çekti,belimi sardı, gülüyordu.Ruh hastası ama böyle ani şeyler yapması hoşuma gidiyor.Bende güldüm ve kollarımı boynuna sardım.Dudaklarımızı buluşturdu,benim öpüşlerim yumuşak,onun ise sertti,geri çekilmek istedim fakat belimi fazla sıkıyordu.En son onu omuzlarından ittim.

"Yavaş yavaş abe hayran"
"Hiç olamıyorum, olmayacağım"

O bakışlar, Jisung götü kolla kardesim, hayırlı olsun bugün sikildin.

"Ee Minho'cum korkuyorum lütfen yapma böyle şeyler"
"Yapmak istiyorum, yapacağımda,bundan zevk alacağına eminim"
"Pekala Minho bey teslim oluyorum bu gece sizinim"
"Güzel"

Dudaklarımız yine buluştu, dudaklarım çok mutlu hiç buluşacak arkadaşı yoktu.Minho'nun öpüşleri yine sert fakat ben henüz gerçek kendimi göstermedim.Bende sert davranmaya başladım. İlk ayrılan Minho oldu.

"Fena değilsin"
"Öyleyim"

Beni kucağına aldı ve yatağa fırlattı hemen vakit kaybetmedi üstüme kapaklandı.

Yara Bandım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin