🫐

59 9 2
                                    

Mikey'in evi

Chifuyu açısından

Yaptığımız çete kavgasını kazanmanın şerefine Mikey'in evinde içki içip kutlama yapıyorduk. Benim hayallerimin aşkı Baji-san da burda tabi ki. Her zamanki gibi yanına oturmuş bira ve kızarmış eriştemin tadını çıkarıyordum. Aibo'ya da uzattım biradan.

T: Yok Chifuyu. Ben içmiyorum ehehe

M (mikey): Takemichy denemek ister misin? Hadi iç hehehe

Şu ikisine bakıyorum da sanki bir şeyler oluyor? Hmm... Tamam deneyip görmem lazım. Mikey'in kolunun altından Takemichi'yi aldım. Kolumu ben sardım aibo'ya ve ağzına bira şişesini dayadım. Onu zorlarken Mikey'e baktım. Harbiden kıskanıyor bu Mikey ahahahaha!

Baji açısından

Eriştemi yerken yan gözle o iki "ortağı" izliyordum. Chifuyu resmen onunla herkes içinde flört ediyor. (Cüş) Gerçekten delireceğim. Sinirli bir şekilde birayı kafaya diktim. Boşalan şişeyi masaya çarparak koyup ayaklandım. Bahçeye doğru yürüdüm.

Ch: Oi Baji-san! Nereye gidiyorsun?

Bj: Sanane !?

Ch: Defol tch

Ch.içses
Defol ki bana olan bu garezini görmeyeyim aptal...

Bj: Bahçeye gidiyorum Chifuyu. Hava almaya.

Dedim ve bahçeye çıktım. Nedense üzüldüğünü düşündüm. Gözümün önünde Takemichi ile flört etse bile kıyamıyorum bu salağa.

🫐

O sırada Mikey ve Takemichi

Chifuyu da yanlarından kalkıp Baji'nin peşinden gitmiştir. Yalnız kalan ikili fısıldaşır.

M: Takemichy! Hemen yanıma gel!

T: Geldim Mikey-kun! N-ne oldu? Niye fısıldıyoruz efendim?

M: Efendim demesene bana! Ve Chifuyu'yla dip dibe durma.

T: (sırıtır) Neden Mikey-kun? Kıskandın mı beni~

M: Dilin biraz fazla uzamış gibi. Isırayım da küçülsün.

Takemichi bu sözler üzerine Mikey'e dil çıkarır. Umarım bu sakladıkları ilişkiyi kimse öğrenmez (!)

Platonik | BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin