🍎

52 5 3
                                    

Baji açısından

Birkaç gündür Chifuyu'yu ile aramız bir garip... Onunla en son yüz yüze konuştuğumuz da yüzünden düşen bin parçaydı. Çete toplantıların da falan benden gizleniyor ve suratıma bakmıyor... Sanırım o gün biraz fazla ileri gittim. Bu durum hoşuma gitmediği için onu gördüğüm ilk fırsatta konuşacağım. Tabi benden kaçmazsa beyefendi. Bizim çete alanının orda toplanmış beraber oturuyorduk. Düşüncelerimi bana seslenen Mitsuya kesti.

Ms (Mitsuya): Baji-san iyi misin?

Bj: iyiyim.

Ms: bana pek öyle gelmedi. Chifuyu ile konuşmadığınızı öğrendim. Ve belli ki o sana trip atıyor. Ne yaptın?

Bu adam neden bu kadar zeki? Bazen korkuyorum pat diye her şeyi anlamasından.

Bj: tartıştık. O kadar.

Ms: Bak Baji-san, böyle inat yapmanın anlamı yok. Bence Chifuyu bir özrü hakediyor. Ve...

Mitsuya kulağıma eğildi ve fısıldadı. Dediği şeylerle şok oldum. Ama nasıl !? Bunu nasıl öğrendi !? Söylediği şeyler üzerine ayağa kalktım. Bana Chifuyu'nun nerde olduğunu da söylemişti. Hemen ayağa kalkıp yanına gittim. Onu parktaki amfi de otururken gördüm. Beni farketmiş olacak ki hemen ayağa kalkıp gitmeye başladı. Peşinden koştum yetişmek için ama o da koşuyor AMK.

Bj: ULAN DURSANA

Ch: DEFOL GİT BAJI !! RAHAT BIRAK BENİ !

Bj: NİYE KAÇIYORSUN BENDEN AMINA KOYIM !!

Ch: "İNSANLARIN ÖZEL HAYATINA" KARIŞMAMAK İÇİN !!

Daha hızlı koştum. Ona yetiştim nihayet ve tuttup kendime çektim. Kaçmasın diye sıkıca kollarını tuttum. Ona kaşlarımı çatarak bakıyordum.

Bj: Niye benden kaçıyorsun!? Sırf bunu dedim diye mi?

Chifuyu açısından

Şaka falan yapıyor olmalı! Ne dediğinin farkında değil mi bu? Resmen bana "biz iki yabancıyız, sana bir şey anlatmayacağım elbette, bütün beraber geçirdiğimiz yıllarımız sadece çöpten ibaretti, ..." ve daha fazlasını söyledi! Özel hayatına karışmayacaksam neden ben onun ortağıyım!

Ch: Evet! Gördüğüm en salak insansın! Beni bırak!

Bj: Bırakmayacağım. Sana bir şey söylemem gerek.

Ch: duymak istemiyorum!

Ondan kollarımı kurtardım. Yeniden arkamı dönüp gitmeye koyuldum ki beni yeniden tutup durdurdu. Sinirli bir şekilde "ne var?" dedim. Ardından benim... Benim dudaklarıma yapıştı!!?! Geçirdiğim şokla dona kaldım.

🍎

🍎

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Platonik | BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin