🍒

81 10 3
                                    

Chifuyu açısından

Şu baji-san gerçekten aptal. Hiç beni farketmiyor. Hep Kazutora Kazutora Kazutora ... Ondan söz ediyor sürekli. O amın evladının kurtarılmaya ihtiyacı var sanki. Çoktan kendi yolunu bulmuş işte.

Ch (chifuyu): Baji-san sus artık. O aptal herifin bize ihtiyacı yok.

Bj (Baji): bize ihtiyacı olmadığını biliyorum Chifuyu. Ama orda mutlu olmadığını biliyorum. Hangi insan Kisaki ve onun kuyruğu (Hanma) ile birlik olmak ister?

Omo ordo motlo olmodoğono boloyorom Chofoyo (taklit ediyor). Kıçımın kenarı. Konuşmaya devam etmesin diye ağzını kapattım. Burda bahsetmesi gereken kişi benim tch. İlerden bize doğru yaklaşan üçlüyü görünce doğruldum. Hemen aibo'mun yanına gidip sarıldım.

Ch: Aibo! Gelmen çok iyi oldu! Baji-san da benim başımı şişiriyordu.

Baji'ye gıcıklık olsun diye dil çıkardım. Bana ve aibo'ya kötü kötü baktı. Kolumu Take'nin omzuna attım.

Ch: Hadi hadi gidelim.

T (takemichi): Eh? Ehehe şey... Chifuyu hani yeni geldik ya- ah-!? NE VURUYON !?

Ch: GİDELİM DEDİM !

T: BANA EMİR VERME LAN İT !

...

Baji açısından

Chifuyu bey Takemichi'ye istediği gibi yapışsın ama Kazutora diyince tepesi atsın. Aptal herif ne buluyorsa Takemichi'den. Ne zaman görsem dip dibeler zaten. Ne zaman benimle ilgilendi ki?

Bj: Hrrrr

Dr (draken): Oi, Baji ne oluyor? Burnundan soluyorsun yine amk.

Bj: Yok bir şey.

Draken'i geçiştirirken başka birinin hırlamam sesini duydum. Sesin olduğu tarafa baktığım da Take ve Chifuyu'nun arkasından bakan Mikey'i gördüm. Yine neye kuruluyor acaba balık kafalı.








🍒

Platonik | BajifuyuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin