[4 dagen later]:
Jannat:
Ik ben aan me omkleden ik heb dat aan gedaan.En deed wat make-up en spuit wat parfum en ging met mij mijn moeder en maryam gaan shoppen voor zondag nog 2 dagen en dan zal ali komen met mijn ouders.
Ik koop de wat mooi kledij voor zondag en nog wat andere spullen en daarna ging we eten. Na een uurtje gingen we naar huis en ruimte alles mijn kamer en maalkte mijn kamer schoon.Ali:
Ik ben in in de winkels aan shoppen voor zondag met dounya en hem man en Rayan en amine.leterkijk ik heb 5 keer omgekleden ze zeggen neen propeer deze en dan deze ik ben moei van hun kies gewoon 1 iets.
Rayan: neen ali probeer dat het zal je goed passen.
Dounya man: neen broer deze zal je goed passen.
Ali: kies gewoon een kledij ik zal toch niet trouwen gewoon hand vragen waarom heb ik jullie genomen ik moest gewoon mijn moeder mee nemen.
Dounya: laat toch mijn broer kies wat je vind goed ali.
Na 2 uren hebben we ali kledij gekozen en nu is het onze beurt.Ali:
Na 5 uren shoppen zijn we eindelijk thuis ze wouden gewoon alle winkels kopen.
Thuis aangekomen was ik aan te praten met jannat een hele uur.
En daarna ging ik wat rusten.Jannat:
Ik ging daarna naar dokter gaan ik had een afspraak. Ik vertel aan jullie het is iets met me het niet goed gaat niemand weet het ik wil aan niemand vertellen. Het is een slechte nieuws dus ik vertel het nog niet. Na de dokter ging ik naar huis ik zag faisal met een meisje hand in hand aan te stappen. Het lijkt dat hij speelt gewoon met iedereen hij heeft geen hart.
Waroom is hij zo slecht en haar moeder zegt dat hij niet zo is. Raar maar waar wat is er aan de hand.
Ik reed gewoon weg en ging naar huis thuis aangekomen zag ik me moeder bezig in keuken dus helpte ik haar mee. Maryam was aan haar dochter aan melk aan te geven en Alina is op school ze zal nu aankomen.en doen hoorde ik de bel en ging de deur open doen en het was Alina en daarna deed ik de deur dicht.
Alina: weet je mijn leerkracht is zwanger en nu zullen we elke maandag vroeg klaar zijn en donderdag al om 10 uur beginnen.
Jannat: leuk nu kan me helpen
Alina: neen ik zal rusten en ging naar kamer
Jannat: ze zal rusten zoals ze zwanger is en zal rusten
Alina: wat zij je
Jannat: nieks ga maar boven
Ik maakte de tafel klaar en we gingen gaan eten.Ali:
Ik had jannat gebeld dat ik voor haar buiten wacht.
Jannat: waroom ben je buiten Ali
Ali: kom snel ik wil je iets tonen
Jannat: ik ging me snel omkleden en draag te datEn ging snel naar buiten en ging in de auto zitten.
Jannat: ja ali wat wil je tonen, je weet ik mag niet veel met jouw buiten gaan wat zullen mijn moeder denken. Ik heb haar verteld ik ga met ali naar buiten.
Ali: het is gewoon snel
Ik nam haar in mee naar zee en deed haar ogen dicht. En nam haar op mee te stappen en daarna deed ik haar ogen open en zat op knie en vraag wil je marry me.
Jannat: ik keek en vielen tranen in me ogen en zijde jaHet was heel mooi plaats en hij was ook daroom heel mooi aangekleed.
Ali: ik gaf haar de ring in haar vinger in de andere vinger heeft ze mijn andere ring nog
Jannat: je moest me eerst zeggen ik ging me goed omkleden.
Ali: je lijkt schat in alles mooi en gaf me kus in me voorhoofd.
Na 2 uren gingen we naar huis.
Jannat:
Ik kon gewoon niet vergeten wat is 4 minuten geleden gebeurde. Hij is echt lief 🥰
Ik keek wat tv en daarna ging ik naar me kamer.[volgende dag]
Jannat:
Ik stond op en deed me smorgens routine en ging gaan ontbijten en daarna deed ik me kleren uit wat zal ik morgen dragen. Ik ben echt benieuwd voor morgen en ik heb echt stress.
We kuisen alles de huis dus ik was vandaag druk bezig.Ali:
Ik stond op en deed me smorgens routine en ging daarna naar werk. Ik ben heel zenuwachtig voor morgen.
Vandaag zal dounya en mijn 2 andere broeren komen thuis wand morgen zal iedereen mee gaan om mijn hand vragen voor jannat.Morgen is heel grote dag voor allebij.
Lees zeker verder wat zal gebeuren morgen.🩷🩷🩷
JE LEEST
Ons onvoltooide verhaal
РомантикаMarokkaanse jonge ali en Pakistan meisje jannat worden verliefd maar zal iedereen het accepteren. Het is een waargebeurde verhaal niet van me maar iemand dat ik ken. En ik mocht van hun te verhaal op wattpadd zetten.sommige delen heb ik zelf verzonn...