Deel 29

152 8 0
                                    

Jannat:
Ik wordt wakker en doe mijn 's morgens routine en ik draag vandaag dat

Ik doe wat make up en spuit wat parfum en ging naar beneden om onbijd te doen. En daarna ging ik naar buiten iedereen was nog aan te slappen thuis. Ik start mijn auto en ging naar werk.onderweg belde dounya me dat ik moest haar ophalen ik ging haar ophalen en samen gingen we naar werk.

Ali:
Ik ben onderweg naar de winkel van ringen ik parkeer mijn auto en ik ga binnen naar winkel ik heb een ring gevonden dat die heel mooi zal zijn op Jannat handen ik kocht de ring en ging naar buiten. Ik zag daar Aya mijn nicht met een jongen aan te komen ze is echt niet normaal eerste was ze verliefd op mijn broer younes en nu heeft zij een nieuwe jongen gevonden raar maar waar.
Ahh ja morgen zal mijn broer younes trouwen ik ben heel blij voor hem.
Ik ging daarna naar mijn baan na een uurtje belde ik Jannat we hebben een kwartiertje gepraat en daarna hebben we opgehangen.

Jannat:
We zijn klaar met werk en daarna ging ik en h sgaan shoppen wand morgen is dounya broer younes aan te trouwen dus we gingen nog dit en dat nog koopen. Wanneer we daar aankwamen zag ik mijn zus Maryam met hem man en met haar dochter ik ging bij hun dounya kwam ook me we begroeten haar en we gingen allemaal samen shoppen en daarna gingen we samen eten. Hem man was heel lief van Maryam ze zijn heel gelukkig samen en ze hebben heel vee liefde voor elkaar.na dat ging ik en dounya naar huis gaan we zijn te laat het is al 7 uur. Wanneer ik thuiskwam zag ik mijn moeder op telefoon mijn kleine zus Alina was aan te eten ik begroet hun en vertelde dat ik Maryam zag op shopping mall dat we samen hebben gegeten.
Alina: en was ze blij?
Jannat: ze is heel blij
Moeder van jannat: alhamdullilah mijn dochter is blij en ze heeft een mooi familie ze heeft veel dingen meegemaakt in het leven. We keekde nog tv-serie chupke chupke is de naam van de serie.

Het is een Pakistaanse serie heel beroemd het is in Urdu maar je kan het onder titelende kijken. Het is op YouTube als u dat wilt kijken.

Jannat:
Ik ging naar mijn kamer lig op me bed en scrolde op mijn Instagram wat zal ik dragen op me nicht trouwfeest binnen kort. Hier beneden kunnen jullie zien Pakistaanse kleren welke moet ik kiezen?

1

Ons onvoltooide verhaalWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu