[Na 4 maanden later]
Ali:
Ik stond op en deed mijn smorgens routine en ging gaan bidden en daarna deed ik me kleren aan en ging naar werk.
Na de werk kwam ik thuis en jannat was ook klaar geworden en we gingen buiten gaan eten. En namen onze kind Amir ook meeWe waren heel blij alles was goed aan te gaan in onze leven.
Na 2 jaar later
Jannat:
Ik werd zwanger nog eens en had een dochter en we noemden haar natali we noemen haar Natalie wand nat van mijn achter naam en ali er bij word het natali🩷
We zijn nu in Pakistan al van 2 weken en blijven nog voor een maand in Pakistan met onze kinderen en ali.
Maar mijn gezondheid is heel slecht aan te gaan ik ben ik ben 2 nachten in ziekenhuis gebleven. Dus had ali bedacht dat we terug moeten gaan naar België wand we kunnen niet riskeren met mijn gezondheid.
Dus gaan we vanavond vertrekken naar België. Ik stond op en doe mijn smorgens routine en ging gaan bidden mijn hoofd doet heel hart pijn en ik voel me heel duizelig ik ging bij mijn kinderen en deed hun kleren aan en daarna deed ik de valiesen.Ali:
Ik ben aan me aankleed en en draag dat vandaag.En spuit wat parfum en deed me schoenen aan en ging de valiezen naar bneden brengen. Met de neefje van jannat.
Jannat:
Ik ging dan me omkleden en draag datEn deed een beetje makeup en zette mijn Haaren in staart en daarna hoorde ik natali huilen en daarna ging ik bij haar om haar optenemen.
[Na 1 uur later]
Gingen we vertrekken naar de AirPort ik zat in achter in auto met mijn 2 kinderen en ali en mijn onkel zaten voor. In de airport aangekomen zijn we naar binnen gegaan en na 2 uren later zaten we in vliegtuig.
Ik voelde me echt slecht in de vliegtuig ik moest overgeven ik ben snel gerend naar wc en gaf over en daarna kwam ik terug gaan zittend.
Ali: schat alles goed
Jannat: neen ik voel me echt niet goed
Ali: er zat naast me een meneer en vraagde is er iets ik kan u helpen.
Jannat: ik keek hij praatte Urdu mijn taal het was een Pakistanese ik zegde dat ik niet goed voel.
Meneer: ik ben een dokter als u wilt kan ik u onderzoeken.
Jannat: ja goed
Meneer: ik stond en keek en controleerde alles en zegde aan haar dat je bloeddruk te hoog staat en Daroom voel je duizelig.
Jannat: ik zeide dat ik heb hersenbloeding
Meneer: ah ik begrijp het Daroom ben je nu zo hebt u jouw medicatie genomen
Jannat: ja ik het genomen het is al 2 dagen dat ik heel slecht ben
En toen kwam een vliegtuig mevrouw dat die binnen werken.
Wat is er mevrouw.
Jannat: en ik vertelde hun
Mevrouw: kom maar met me mee
Jannat: ze nam me mee bij hun en ik mocht daar zitten en gaf me ook een zak want ik moest altijd overgeven.
Na 3 uren later zijn we uiteindelijk aangekomen.
Jannat: ali kwam naar mij toe met 2 kinderen vast in haar handen ik nam natali en hij nam Amir. Ik vraagde hebben ze niet gestoord.
Ali: helemaal niet en daarna gingen we uit en zaten in auto en gingen naar huis de moeder van jannat was ook mee gekomen en mijn broer younes.
Jannat:
Toen we thuiskwamen gingen we naar binnen en daarna ging ik gaan zitten met mijn moeder er bij en de moeder van ali kwam ook en was aan te praten met mijn moeder.en toen kwam in me ogen alles zwart en ik hoorde nieks meer.
Moeder van jannat: jannat jannat wat is er
Ali: ik rende naar hun toe en ging bij jannat ze werd niet wakker en ik nam haar en ging snel naar hospitaal.
De vader van jannat en Alina, dounya kwamen ook mee in hospitaal.
Na 1 uurtje kwam de dokters buiten.
Ali en dounya: we gingen snel naar toe en vraagde is alles ok met haar
Dokter: ja ze was flauwgevallen maar we moeten haar 2 weken in hospitaal laten ze is heel verdund meer dan eerste ze was en haar bloeddruk gaat niet in controle het stijgt meer en meer.de kans is groot dat ze zal verlamd worden van een kant we kunnen nieks zeggen.
Ali: wat zeg ze allemaal en er kwamen tranen in mij ogen. En toen belde mijn moeder van thuis en ik vertelde alles.
Dounya: ik vraagde aan dokter als we mogen haar zien
Dokter: ja ga maar geef ze niet meer stress
Dounya: ja ok
En we gingen alleen naar binnen
Dokter: neen niet iedereen alstublieft ze had dan denken dat ze niet goed is 1 per 1 alstublieft.
Ali:
Ik ging naar binnen en zag dat ze helemaal bleek is
Jannat: ali ik ben goed je moet niet veel denken
Ali: ik ging bij haar en zat naast haar en kuste op haar voorhoofd alles zal goed komen jannat.
Jannat: inshallah waar zijn onze kindjes
Ali: ze zijn thuis bij onze moeders
Jannat: ik wil hun zien
Ali: ze gaan straks komen
En toen klopte iemand op deur het was jannat vader ik ging naar buiten en liet hem binnen.
Dounya: als is het alles ok met haar
Ali: neen ze is echt bleek en lijkt heel ziek uit maar ze zegt ze is goed
Dounya: ze zegt gewoon om ons te kalmeren maar het is niet zo ik ken haar ze doet altijd zo.
Na een uurtje later kwam de moeders met de kinderen en maryam kwam ook mee en ze gingen bij jannat.Wat denken jullie zal alles goed komen of zal jannat overleden?
Lees verder om te weten ❤️❤️
JE LEEST
Ons onvoltooide verhaal
RomanceMarokkaanse jonge ali en Pakistan meisje jannat worden verliefd maar zal iedereen het accepteren. Het is een waargebeurde verhaal niet van me maar iemand dat ik ken. En ik mocht van hun te verhaal op wattpadd zetten.sommige delen heb ik zelf verzonn...