Kraliçe Munseong derin bir iç geçirdi....
- ahhhhh Min Ji.... onu öyle çok özledim ki....
Kraliçenin sesi titriyordu... gözlerini yumdu...
- Kızım ne olursa olsun sakın sözümü kesme olur mu?.. bir daha bu anlatacaklarımı dillendirme cesaretini gösteremeyebilirim....
Prenses Min Ji ''peki'' anlamında başını salladı..
- Bundan 20 sene önce tam da senin yaşlarında cıvıl cıvıl bir genç kızken birden bire sırtıma ağır yük bindirmişlerdi... babam kral Wang Yo siyasi olarak bizi sıkıştıran Bekçe kralının veliaht oğluyla beni nişanladığını açıkladığında dünyam başıma yıkılmıştı.. böyle ağır bir yükümlülüğün altına girmem ve ülkemin selameti için siyasi bir evlilik yapmam gerektiğini biliyordum tabi ki ama damat namzetini hiç görmeden ve onun benim hakkımda ne düşüneceğini bilmeden bu evliliği gerçekleştirmek bana çok ağır gelmişti... onun hakkında bana bilgi verdiklerinde ölmek istemiştim... Veliaht prens benden 30 yaş büyüktü ve ben onun ikinci eşi olacaktım...siyaset uğruna belki de hayatımda sadece bir defa göreceğim bir adamla evlenme düşüncesi beni hasta ve zayıf düşürmüştü...Min ji benim nedimelerimden biriydi o zamanlar.. Benim için üzülen beni anlayan tek kişiydi o.. Can dostum benim... taa o zamanlardan beri benim ilaçlarımı o hazırlar ve her gün bahçeye çıkıp temiz hava almam için çok ısrar ederdi..
O sıralarda vergi bakanı Kim Yu-shin'in oğlu Kim Il-seong saray ordusunun komutanlarından biriydi..Beni her bahçede gördüğünde beni ziyarete gelirdi..
(20 YIL ÖNCE)
Kim Il-seong bahçede prenses Munseong'u gördüğünde gülümseyerek yanına yürüdü..eğilerek selam verdi..
- prensesim...
- Kim Il-seong-ssi.....
- bugün nasılsınız?.. sizi çok merak ettim..
- daha iyiyim...
- içmeniz için gönderdiğim ginsengi size sundular mı?..
- evet.. düzenli olarak içiyorum.. etkisini de görüyor gibiyim..
Kim Il-seong gülümsedi
- çok sevindim prensesim.. ayrıca sizin için uzak diyarlardan bir bitki getirtiyorum...adına lavanta diyorlar.. görünmeyen hastalıklar için iyi geliyormuş..
- teşekkür ederim Kim Il-seong-ssi..bu iyiliğinizin karşılığını nasıl ödeyebilirim?
- siz iyi olun yeter ki...başka bir isteğim yok prensesim...müsadenizle...
Kim Il-seong başıyla selam verecekken durdu...
- prensesim... haddimi aşmayacaksam bir şey söylemek istiyorum..
Munseong Kim Il-seong'u başıyla onayladı..
- görünmeyen hastalığınızın asıl şifasının ne olduğunu siz de benim kadar iyi biliyorsunuz.. Kraldan bu nişanı feshetmesini isteyebilirsiniz.. Sizi ikinci eş olarak yapacağınız bir evlilik ülkemizi Bekçe yanında daha da aşağılamaktan öteye gitm...