Bölüm Yedi ;
TOPRAĞIN AĞZINDAN ;
Kızın evine gittik biraz ayılmıştım...hatırladımm bi sevgilim vardı benim ama bunu umursamadım yoldan çıkmıştım bi kere bir kereden bişey olmaz dedim ben bunları düşünürken kız beni kolumdan tutmuş odaya çıkarmıştı bile ve biz işi pişirdik 30 dk fln oldu kız bu arada ben Asya dedi Doğa bana böyle bi isimden bahsetmişti sanki oha yok canım arkadaş arkadaşı değildir o kadar tesadüf olamaz herhalde aslında tesadüf diye birşey yoktur olması gereken olur ama bu olamazdı bende Toprak dedim.Asya'nın telefonu çaldı ama bakmadı bi 5 kere falan çaldı sonra kapı açıldı Asya sarhoştu ve "Yukardayızzz" diye bağırdı "Geliyorum canımm" diye bi ses duydum hasssiktirr bu Doğa'nın sesiydi ayıldım demiştim ama evde de içmiştik kalkıp saklanmak istiyordum ama kalkmaya halim yoktu.
DOĞA'NIN AĞZINDAN;
Merdivenlerden çıktım çok özlemiştim Asya'yı birkaç film popcorn ve kola aldım yukardayız demişti diğer kişi kimdi acaba diye düşündüm aman neyse zaten 2 saniye sonra görücektim kapıyı açtım ve donakaldım ohaa yatakta çıplaklardı ve orda yatan benim sevgilimdi şok olmuştum ama bu bambaşka bişeydi ağzima geleni söylemek için derin bi nefes aldım bişey dikkatimi çekmişti sevgili olduğumuz sıralar kısa giyen çok makyaj yapan nerdeyse her kıza orospu diyordu ve direk şunu dedim ;
+Her kıza orospu diyen yavşak sen hangisinin oğlusun.
Bu sabah boynuma taktığı kolyeyi çektim boynumdan ve üstüne fırlattım.Ağlamak istiyordum ama bi yandanda istemiyordum çünkü ağladığımda sadece ağlamıyordum 5 kez ağlıyordum şok ağlaması,sessiz ağlama,çirkin ağlama,ağladığın için ağlama ve final ağlaması.
TOPRAK'IN AĞZINDAN
Birden kendime geldim kendimden iğreniyordum birşey diyemedim ağzımdan çıkan tek şey
-ÖZÜR DİLERİM...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Papatya
Teen Fiction" Papatyaların koparıldıktan sonra koktuğunu biliyormuydun ? Ne garip bir ölüm ancak bu kadar güzel kokabilirdi . "