Bölüm_10

314 14 0
                                    

Finallll
Yeni kitap yayında
(Smut*)
Rahatsız olanlar
Kafalarında başka final kursun

______________

(2 yıl sonra)

Tan şuan duştaydı. Ben ise içimde bilemediğim bir hisle onu bekliyordum. Her an dudağına yapışabilirdim.

Kapı açılır..

O tarafa baktığımda Tan sadece altındaki havluyla duruyor ve saçlarını kurutuyordu. Kendimden bağımsız bir şekilde ayaklandım. Tan'a doğru yaklaştım.

O ise bana garip bir şekilde bakıyordu. Hızlıca dudaklarına atıldım. O da bana karşılık vermeye başladı. Yatağa doğru ilerledi.

Sırtım yatakla buluştu. Dudaklarımı sömürmeye devam etti. Isırdığında ağzımdan bir inleme kaçtı. O ise devam etti.

Nefes almak için ayrıldığımda boynuma gömüldü. Ben ise onun bornozunu fırlattım. Şuan karşımda çırıl çıplak duruyordu.

Aletini elime alıp hafifçe çektim. O ise boğukça inledi. Üstümdeki kazağı bir çırpıda çıkardı. Göğüslerime yöneldi. Aldığım zevk yüzünden onu çeken elim durdu.

Aşağı doğru indi. Ardından eşofmanımı birçırpıda çıkardı. Aletimi ufak ufak öptü. Ardından gözlerimin içine bakarak ağzına aldı.

Emmeye başladığında kafamı geriye attım. İyice emdikten sonra öpüp dudaklarıma yöneldi. Üzerimde olan kabarıklığı hissediyordum.

Dudaklarımı emmeye devam ederken ayrıldı. Yerini parmakları aldı.

"Em bebeğim..."

Verdiği emirle parmaklarını emmeye başladım. İyice ıslandığına kanaat ketirince parmaklarını çıkardı ve deliğime getirdi. Böyle olmayacak deyip beni sır üstü çevirdi.

Sonra ise deliğimin etrafında ıslaklık hissettim. Çok yavaş davranıyordu.

"Hız-lı ol!"

Bir parmağını yavaşça içime gönderdi. Gelen acıyla gözümden yaş süzüldü ve inledim.

Ardından gelgit yaptı. İkinci parmağını sokunca kasıldım. Gelgitlere devam ederken üçüncü parmağını da yolladı.

Artık dayanamıyordum.

"Gir -artık"

Parmaklarını çekince gelen boşluk hissiyle rahatsız oldum. Sonra ise girişimde aletini hissettim. Bir anda köklermişcesine gelgitlere başladı.

Bağırarak inledim. Acı canımı yakıyordu. Sonra ise zevk almaya başladım. Acı dolu inlemelerim zevke dönüştü. Tan'ın benden farkı yoktu.

"Ge-liyorum!"

"Bende..."

İçimdeki gelgiti devam ederken boşaldı. Bende onula boşaldım. Birkaç kez daha gelgit yapıp içimden çıktı.

"Seni seviyorum."

"Bende ondan..."

Diyip kendimi uykuya bıraktım. Anladığım kadarıyla beni ve kendisini temizlemişti. Sonra ise üzerimi ve çarşafı değiştirerek uyumuştuk.

Saçlarımı okşarken konuştu.

Çok teşekkür ederim.

________

İlk kitabım değil ama
Bu kanaldaki ilk kitabım
Kısa oldu ama yeni hikayelerim daha uzun olacak
Görüşürüz

Yeni kitap: Sadece Sana

~ZÜMRÜT~Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin