"Sevgili HARU krallığı vârisi,
Son zamanlarda olan diğerlerine göre sıradışı olayların yani açığa çıkan güçlerinizi, kontrol altına almak ve daha iyi kullanmak adına sizi okulumuza K.K.'ya davet ediyoruz. Güvenlik açısından hiçbir sorun olmadığını ve istediğiniz zaman ayrılabileceğinizi unutmayınız. Sizleri ve sizin gibileri bilgilendirmek bizim icin bir onurdur. Okul kabul dilekçesini getiren hizmetkar size okulun yerini gösterecektir, okul 1 gün içerisinde başlamaktadır. Cevabınız olumsuz ise hizmetkâr 'a belirtiniz.K.K."
"Vâris Liam, ben foxy, hizmetkâr. Cevabınızı belirtebileceğiniz 1 gün içerisinde sarayda konaklıyacağım, isterseniz ilk günde dahil olmak üzere gidebiliriz ve okul başlayana kadar okul' da size ayrılmış odada konaklayabilirsiniz."
Bir elimdeki dilekçeye bir de hizmetkâr' a bakıyordum.
"Cevabımı kraliçeye yani anneme bildirip toparlanacağım o zamana kadar bekleyin."
Hiç düşünmeden cevabı verdim.
§
"Sevgili RYU krallığı vârisim
...""Vârisim ben Elle. Hizmetkârınız olarak cevabınızı bekliyorum."
"Elle. Ailem ile konuşmam gerek odadan çıkın sizi çağırtacağım."
Tahta oturan annem ve babama döndüm.
"Ryu krallığı vârisi 'nin bir büyücü olduğu öğrenilirse bir facia olur. Onlara asla cadı olmadığını anlatamayız." Dedi kız kardeşim Sofia.
"Senin bu konu hakkında söz sahibi olmadığını hatırlatırım Sofia."
"Sofia hakli." Babam sessizligini bozmuştu.
"Okula gideceksin Violet"
"Ama baba..."
"Aması yok violet baban son sözü söyledi."
Zaten benim fikrimin ne önemi var ki?
"Eşyalarını topla kızım."
"Peki baba."
§
"İstemiyorum." Dedim derin ve net bir sesle. Annem uzun bir süre bana baktı ve bir anda cümlesine başladı, "Sana fikrini sormadım Riley." Yine emirler vermeye ve kafasına göre benim adıma karar almaya başlamıştı.
"Okul saçmalığına gitmek istemiyorum."
"Niye? sonsuza kadar cadı kal diye mi? Eğer bu konu bu evin dışına çıkarsa idam edilirsin. Cadılara ne gözle bakıldığında hepimiz biliyoruz Riley."
"Beni ilgilendirmiyor. Ben cadı olmaktan mutluyum hem ne büyü yapıyorum ne de musallat oluyorum hatta insanlara karışmıyorum bile kim nereden duyacak benim cadı olduğumu!?!?? Yaptığım tek şey yetiştirdiğimiz meyveleri hızlı büyümesini sağlamak! A unuttum tabii ya zaten senin yediğin ekmeği de buradan kazanıyoruz ya."
"RİLEY MEDDAH! Haddini aşma. Ya o okula gidersin ya da sokakta yaşarsın."
"Eminim ki okul bile senin yanından daha iyidir! GİDİYORUM."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KᑌᘔGᑌᑎ • bir katliam hikayesi
Фэнтезиsihirli güçlerin var harika! ama şimdi' de senin gibi bir ton sihirli gücü olan insanla onlari kontrol etmeyi öğreniceksin yada iyiye kullanmayı hatta kötüye bile :)