Rxu'nun ağzından•
Odama gittiğimde üstümü değiştirdim ve yatmak için Leo'yu bekledim. Beş dakika sonra geldi ve üstünü değiştirmeye başladı,
"Beğendin mi hediyemi?" Dedim
"Ne hediyesi?" Diyerek üstünü çıkardı.
"Ops birileri anlamamış"
"Neyi- IŞIKLARI SEN KAPATTIN!?!!"
Güldüm,
Yanıma gelerek yakamdan tuttu.
"Beni sabote ederek mi kazanıcaksın?"
"Hey hey ben yaptım demedin ki!" Beni bıraktı ve üstünü değiştirmeye devam etti.
"Seni hizmetçim yapmak çok keyifli olacak." Dedim
"Baksana Rxu seni kölem yaptığımda keşke iddaya girmeseydim diye dua edeceksin."
Güldüm ve uzun zamandır uçmadığım aklıma geldi, uçmak için bahçeye indim ve havalandım,
"Uçmak kadar güzel bir şey yok gerçekten" dedim. yavaş yavaş alçalmaya başladım, ormanın üstünde olduğum için arka bahçeye girmek daha kolay olacaktı.
indiğimde arka bahçede yalnız olmadığımı fark ettim. Mimi, Alex ve Luka vardı. yere inmeden onları dinlemeye başladım.
"hadi Alex başlamazsan yakalanıcaz!" dedi Mimi.
"tamam tamam başlıyorum" dedi ve bir şeyler söylemeye başladı. tahminen büyü yapıyordu... Arka bahçede biraz ormanlığın içindeydik o yüzden çok görünmüyorlardı, havada onları izlerken bir anda onların etrafını yeşil dumanlar sardı ve azda olsa havaya kalktılar. Bir anda yere düştüler ve kuyu ortaya çıktı.
"Bu ne lan?" diye kendi kendime söylenirken onlar sanki zafer kazanmış gibi sevindiler ve tek tek içeri atladılar. ben de biraz bekleyip peşlerinden gittim. içerisi karanlık olduğu için ışık topu yapıp ilerlemeye başladım. onlar da benim önümdeydi, kuyuda su yoktu aksine koridorlar vardı, bir anda bir çığlık sesine benzeyen bir şey geldi. Arkamı döndüğümde içeri bir karga' nın girdiğini fark ettim. Benim önüme geçip Mimi'lerin durduğu yere gidip kondu.
Karga' nın konduğu yerde minik minik taşlar vardı.
"SONUNDA!" dedi Mimi ve devam etti.
"Luka, ilk sen al aramızdaki en güçsüz sensin." dedi ve Luka bir adım öne atladı, mavi taşı aldı.
"Hayır Luka kırmızıyı al, kırmızı en güçlüsü." dedi Mimi, Luka kırmızı taşa uzanınca karga bir anda atladı ve kırmızı taşı ağzına alıp götürdü.
"Hay ben senin!!" dedi Alex sinirle
"Tamam sorun değil. Biz alacağımızı aldık zaten, ip takıp boynunuza asın." dedi Mimi.
"bitti hadi gidelim" dedi Alex, biranda panik yapıp ışık topunu kapatıp karanlık bir oyuğa girdim. Diğerleri gittikten sonra kalan taşlara bakmak için ilerledim. 3 tane kalmıştı. Beyaz, lacivert ve pembe kalmıştı. Artık Mimi ve Alex' in planını birilerine söylemem ve engel olmamız lazım... Ama bundan sonraki hamleleri ne olacak? en iyisi kütüphaneye gidip omları dinlemek diye düşündüm ve onlardan önce kütüphaneye gittim, Ozzie oturmuş bir şeylere bakıyordu.
"Ozzie! saklanmamız lazım kalk!!" diyerek ozzieyi çekiştirdim.
"Rxu? ne oluyor??" dese de duymazdan geldim ve kitaplığın arka tarafına sürükledim.
"Ozzie sakın sesini çıkarma."
"NOLDU??"
"sus geldiler." dedim ve Ozzie' yi kenara çekiştirdim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KᑌᘔGᑌᑎ • bir katliam hikayesi
Fantasysihirli güçlerin var harika! ama şimdi' de senin gibi bir ton sihirli gücü olan insanla onlari kontrol etmeyi öğreniceksin yada iyiye kullanmayı hatta kötüye bile :)