Bölüm:1

63 55 57
                                    

Sabah erken saatlerde en yakın arkadaşım Hande ile buluşmak için evden dışarı çıktım. Benim ile konuşmak istediğini söylediği zaman, ne söyleyeceğini merak ettim.

Annem de Hande'in bana ne söyleyeceğini merak ediyordu. Sesi telefonda çok heyecanlı geliyordu. Yolda yürürken aklımda Hande ile yaptığımız konuşma aklıma geldi. Neden bu kadar heyecan olduğunu düşünüp durdum.

Hande'nin bir derdi  var mı diye düşünüp durdum. Onun için zaman kaybetmeden buluşacağımız yere geldiğimiz beni beklediğini fark ettim. Hızlı adımlarla yanı yürürken benimle ne konuşacağını düşünüyorum.

Yüzüne baktığımda çok heyecanlı ve mutlu görünüyordu. Onu ilk defa böyle gördüğüm için ne yapacağımı bilemedim. Yanına gittiğimde bana gülümseyerek bakıyordu. Sanki bir şey söyleyecek  gibi bir hali vardı. Hâl hatır sormanın ardın neler olduğunu sormanın zamanı olduğuna karar verdim.

"Hande bir şey mi oldu? Seni ilk defa böyle gördüğüm için bir sorun olup olmadığını merak ettim. Bana neler olduğunu söyler misin?"

Benim bu sözlerimden sonra yüzündeki gülümseme daha da büyüdü. Neler olduğu anlamadığım için yüzüne boş ifadeler ile baktım. Neden bu kadar gizemli davranıyor hiç bir fikrim yok. Daha önce böyle yapmazdı.

"Artık bana neler olduğunu söyler misin? Neden bu kadar garip davrandığını merak ediyorum. Daha önce böyle yapmadığın için bu beni çok şaşırttı. Lütfen bana neler olduğunu söyler misin?"

Onun neden bu kadar garip davrandığını düşünüp durdum. Yine de aklıma bir şey gelmedi. Bana bir şey söyleyecek gibi bir hali vardı. Ne söyleyeceğini merak ettiğim için hemen söze girmesini istiyorum.

"Seninle önemli bir şey konuşmam gerekiyor. Söylediğim de nasıl bir tepki vereceksin bilmiyorum. Ruh halim değiş olduğu için benim için söylemek çok zor."

Onun bu sözlerinden sonra içimde tarifsiz bir duygu oldu. Ne söyleyeceğini bir an evvel öğrenmek istediğim için hemen söze girdim. Yeteri kadar beklediğimizi düşünüyorum.

"Benim ne zaman ruh halim değiş oldu? Neyse bana neler olduğunu söyle. Onun için mi bu kadar mutlu ve heyecanlısın? Seni bu kadar mutlu eden şeyin ne olduğunu gerçekten merak ediyorum."

Benim bu sözlerimden sonra benim daha fazla beklemek istemediğimi anlamış gibi bir hali vardı. Beni daha sinirlendirmek istediği için hemen söze girdi.

"Benim uzakta olan kuzenim buraya geldi. Seninle benim resmimi gördü. Uzun bir süre sana bakınca ne olduğunu sordum. Senden çok etkilendiğini söyledi."

Onun bu sözlerinden sonra kalbimin hızlı çarpması ile neye uğradığımı şaşırdım. Bu kadar heyecanlı olacağımı düşünmediğim için ne yapacağımı şaşırdım. Şimdi neden bu kadar heyecanlandım?

"Peki sen ona ne cevap verdin? Sana benim hakkımda bir şey sordu mu? Peki bu olay ne zaman oldu?"

Bu olayın ne zaman olduğu neden merak ettiğimi bilsem de içimde tarifsiz bir duygu oldu. Hande'nin ona ne cevap verdiğini ve daha başka ne konuştuklarını merak ediyorum. Benim merakla beklediğimi fark ettiği zaman derin bir nefes alıp söze girdi.

"Bir kaç gün önce oldu. Sevgilin var mı diye sorduğu zaman olmadığını söyledim. Seninle görüşmek istiyor.  Benden haber bekliyor."

Onun bu sözlerinden sonra kısa bir süre öylece yüzüne bakmak zorunda kaldım. Benim bu halimi görünce yüzünde büyük bir gülümseme ile bana bakıyordu. Bu halim onu çok eğlendirmiş gibi görünüyor.

"Gülşah bir şey söylemeyecek misin? Barış benden haber bekliyor. Hatta burada bekliyor. Senden olumlu bir cevap alırsa gelip seninle konuşmak istiyor."

Onun burada olduğunu öğrenince görebilir miyim diye etrafa bakmaya başladım. Tabi onu daha önce görmediğim için doğru bir şey olmadığına karar verdim.

"Boşuna bakma, onu göremezsin? Eğer istersen haber vereyim gelsin, bir konuşun. Belki ikiniz için de iyi olur."

Onun bu sözlerinden sonra kısa bir süre düşündükten sonra bir kez konuşmanın zararı olmaz diye düşündüm. Bakalım nasıl biriymiş. Bundan sonra ki hayatım da neler olacak bilmiyorum. Yine de içimden geldiği gibi davranıyorum.

"Tabi onunla konuşmak isterim. Beni yalnız bırakma tamam mı? İlk görüşme de senin benim yanımda olmanı istiyorum."

O benim en yakın arkadaşım ve o zaman benim yanımda oldu. Tabi şimdi de benim yanımda olmasını istiyorum. Bu benim için çok önemliydi.

Benim bu söylediklerimden sonra yüzünde büyük bir gülümseme oldu. Bu onu memnun etmiş gibi görünüyordu. Onun bu halini görünce yüzümde istemsiz bir gülümseme oldu.

"O zaman ben haber vereyim de gelsin. O da senin kadar heyecanlıydı. İkiniz de benim için çok önemli ve sevdiğim insanlarsınız. Her zaman mutlu olacağınızı düşünüyorum. Tabi bu da çok istiyorum."

Hande haber verdiği zaman içimdeki heyecan daha da arttı. Bu heyecan ile ne yapacağımı bilmiyorum. Bu kadarını beklemediğim için bu benim için şaşkınlık yarattı.

***

Kısa bir süre sonra Barış bulunduğumuz ortama girdi. Kahverengi gözlerini, kahverengi gözlerime sabitledi. Hayranlık dolu gözler ile baktığı fark ettiğim de yüzümün alev alev yandığını hissettim. Kısa bir süre sonra gözlerimi ondan kaçırdım.

Ardından kaçamak bir bakış attığım da onu bana gülümseyerek baktığını fark ettim. O sıra da orta boylu olduğunu fark edince derin bir nefes aldım. Çünkü benim boyum o kadar uzun olmadığını için içim rahatladı.

Kısa bir süre düşündükten sonra neden içim rahatladı diye kendini kendime kızdım. Ardından aramızda küçük bir sohbet geçti. Hâl hatır sormanın ardından birbirimize telefon numaramızı verdik.

Bana neler oluyor hiçbir fikrim yok. Sanki beni başka birisi yönlendiriyor gibi hissediyorum. Bütün bunları ben yapıyor olamam öyle değil mi?

"Gülşah benimle görüşmeyi kabul ettiğin için sana çok teşekkür ederim. Ne kadar mutlu olduğunu sana anlatamam. Senden ne kadar etkilendiğimi Hande söyledi mi bilmiyorum. Yine de ben söyleyeyim dedim."

Onunla görüşmeyi kabul ettiğime hâlâ inanamıyorum. Yoksa bende mi ondan etkilendim? Ya da az önce yaşadıklarım bende şok etkisi mi yarattı, bilmiyorum. Rezmen onun sevgilisi olmayı kabul ettim. 25 yaşında olmama rağmen bu zamana kadar kimseye aşık olmadım. Şu anda ona aşık değilim. Peki zamanla ona aşık olur muyum bilmiyorum. Ya ona hiç aşık olmazsam ne olacak? Bunu düşününce kendimi garip hissettim.

***

Barış bize veda edip gittiği zaman bizde eve gitmek için yola çıktığımız da Hande'nin bana dönüp şaşkın şaşkın baktığını fark ettim.

"Bir şey mi oldu? Neden böyle bakıyorsun? Bir sorun mu var? Eğer böyle bir şey varsa, lütfen bana söyle olur mu?"

Hande, benim bu sözlerimden sonra derin bir nefes alıp söze girdi. Onu ilk defa bu kadar ciddi gördüğüm için ne yapacağımı şaşırdım. Bir sorun olduğunu düşündüğüm için hemen söze girmesini istedim.

"Onunla bu kadar hızlı sevgili olacağını düşünmemiştim. Bu beni çok şaşırttı. O aşık değilsin, o çok hassas bir insandır ya ona aşık olmazsan ne olacak? Bunu düşündün mü? Onun için ne kadar hayal kırıklığı olacağını düşünmek bile istemiyorum."

Hande'ye neler oluyor böyle? O zaman neden onunla beni tanıştırdı? Belki de ona aşık olacağım, şimdiden bunları konuşmanın yeri olmadığı düşünüyorum.

"O zaman onunla beni neden tanıştırdın? Şimdiden bunları konuşmanın zamanı değil. Belki de ona aşık olurum, bunu bilemeyiz. Aşık olmasam da ondan çok etkilendim."

Benim son sözlerimden sonra, Hande böyle bir şeyi beklemiyor, gibi bir hali vardı. Tabi bende kendimden böyle bir şeyi beklemiyordum.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Apr 02 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Aşkın İzleri Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin