Olayların üstünden 2 gün geçmişti. Alp benimle ne kadar konuşmaya çalışsada red ediyordum.
Kalbim kırılmışt?Pes mi etmiştim?Üzülmüşmüydüm?.......HAYIR BEN ASENAYIM. ÜZÜLMEM,AĞLAMAM, AŞIK OLMAM. DUYGULARIM YOK BENİM .
Siktir ordan be. Geçen sene TEKNOFEST te olan. Binbaşı Acar'a aşık olmadın mı köpek.?!
Kezo ne alakası var adamı beğendim sadece biraz. Ucundan ya fazla beğenmedim zaten.
Ya bi si-
Bir tane erin bana doğru koşmasıyla dikkatimi ona verdim
"Er Yılmaz Erdoğan emredin komutanım"dedi "rahat asker ne oldu?""Komutanım Albay sizi harekat odasına bekliyor" "tamam geliyorum"
Oturduğum kamelyadan kalktım ve harekat odasına doğru uçtum.Acaba zemheri timi ordamı?
Ordadır eğerki özel görev deilse
Bilmiyorum bakıcaz...............
Herekat odasının önüne geldim.Kapıyı çalıp içeri girdim.Timde burdaydı bana haber vermeye tenezzül bile etmemişler. Hemen tekmil verdim"Teğmen Hazal ŞANLI"
Albay"rahat Şanlı. Niye timinle beraber gelmedin. Özel davetiye falanmı bekliyodun?"dedi. Yüzbaşı Turan gülüyordu."Estafurullah komutanım işim vardı. Tekrarı olmaz komutanım"dedim
Orospii cocugi Turan
Aynısından kezbansuAlbay"Tamam geç otur.Şimdi benoi iyi dinleyin.3 gün sonra büyük bir görev var."
Hazal"Ne gibi görev komutanım?"
Albay"Anlatıcam Şanlı. Ama sen biraz sakin olman lazım çünkü görev en çok seni zorlıycak. Yarın yeni tim geliyor Turan ve Şanlı siz bu timi havalimanından sağ salim getiriceksiniz.
T+H"Emredersiniz komutanım"
Alp "Komutanım benim anlamadığım Hazalın görevi neden zor?"
Turan"komutanım bence Şanlı göreve gelmemeli,hemde zorlu bir göreve"
Albay"o nedenmiş Devran yüzbaşı!"
Turan"komutanım kadın narindir, naiftir yapamaz."
Hazal"Komutanım benim görevim ne onu söyleyin lütfen."
Albay "Evleniyorsun Şanlı hayırlı olsun."
Neğğğ. Kınayı getir aneyyğğ kınayı getir anegğğ. Amanda gurban olsunlar verene gurbane gurbane
Hazal"Ne yapıyorum komutanım,ne yapıyorum ?"
Albay"Evleniyorsun Şanlı."
Turan"Hadi yine iyisin evde kalmassın"
Albay"Turan kes sesini. Bu aralar senin bi tarafın kalkmış indirmek lazım!"
Turan"Afedersiniz komutanım"
Hazal" komutanım kusura bakmayın ama ben kimle evleniyorum?"
Albay "Yarın gelecek timin komutanı ile evleniyorsun Şanlı."
Hazal"Heh komutanım işte tim komutanının adı ne?"
Albay"Yarın gelince öğrenirsin. Turan yüzbaşı sende git bahçede ne kadar sigara izmariti varsa topla üstte ve astta saygısızlığın cezası neymiş gör."
Turan"Ama kom-"
Albay "Emrime karşımı geliyorsun asker!"
Turan"Hayır komutanım yanlış anlamışsınız."
Albay"Tamam kes Zemheri timi dışarı. Şanlı sen kal."
Tim" emredersiniz komutanım
🐺🤘🏻🇹🇷
Evett gencolarr bölüm nasıldı? Bu arada Turan Devranı ilk başta esmer 2.6m olarak söyledim ama vaz geçtim Turan bundan sonra sarışın mavi gözlü 1.93 m boyunda olucak ve binbaşı deyil yüzbaşı
Turan?
Hazal?
Kopuz albay?
Alp?
Nuri?
Görkem?
Ali?
Acar binbaşı?
Kezbansu?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GARAM-I ŞEBANE
Ficção AdolescenteGARAM demek;aşk, sevda, arzu demek ŞEBANE demek ise geceye ait,gece vakti olan demekti... Bizimkisi aşk hikayesi deyildi bizimkisi hayat hikayesiydi... ..................................................... Kitabımda çok fazla olaylar,aşk,küfür...