Bölüm altı

11 3 2
                                    

Tim odadan çıktıktan sonra

Albay"kızım ne yaşadığını bilemem timinle. Ama görüyorüm ki aranız iyi değil. Açıkcası neden olduğunu çok merak ediyorum özellikle de Alp ile."

Hazal"komutanım yanlış anlamışsınız aramıs bozuk veya kotü değil. Daha yeni geldim yavaş yavaş anlaşacağımızı düşünüyorum."

Kopuz Albay"Tamam Şanlı sen öyle diyorsan öyledir. Ama bizim haytaların bir yanlışı olursa bana gelip söylemekte çekinme. Bende senin amcan sayılırım."

Albay bey amca senin haytalar bizim ebemizi sikti haberin yok.
Boş ver be kezo evleniyoruz zaten-
LAN BEN EVLENİYORUM KOCAM KİM BENİM DÜĞÜN OLMADAN TERK Mİ EDİLDİM AĞAĞAĞAĞAĞA
Salak yarın gidicen ya kocanı almaya hani gelecek olan tim komutanıydı beyinsiz aptal.
He tamam ozaman.

Hazal"Biliyorum komutanım. Komutanım benim evlenme işi ne alaka peki?"

Albay"Ben seni bunun için odada kal dedim iyi hatırlattın.Sen ve yarın gelecek tim komutanı,uyuşturucu çetesini çökerticeksiniz .
Çete dediğimde şey sanma ama böyle sokakta 3-5 kişiye satanlardan değil.Büyük şirketlere satıyor .Bu uyuşturucudan gelen parayla PKK ya silah yardımı yapıyor."

Hazal"komutanım peki biz niye evleniyoruz yani ne alaka bu durumla, çeteyi evlenmeden halledemezmiyiz?

Albay"Onuda düşündük ama bunu uygun gördük. Neyse Şanlı yarın kocanla sana anlatırım dosyayı yarın alırsın.Şimdi çıkabilirsin."

Hazal"Emredersiniz komutanım."

Oturduğum yerden kalktım. Kapıyı açınca karşımda Turan komutanı ve Çiğdemi gördüm.Turan komutana kafa selamı verdim.

Çiğdem"Baddy napiyon la "

Hazal"İyi baddy senden"

Çiğdem"İyi benden de kardeşim. Albay müsaitmi?"

Hazal" Evet müsait gülüm"

Çiğdem" He iyi bekle beni geliyorum 2 dakkikaya."

Hazal"Tamam canım bekliyorum ben"

Çiğdemi çocukluğumdan tanırım kardeşim, baddy'im, can dostum kısacası herşeyim o benim. Çiğdem içeri girdikten sonra Turan komutan konuşmaya başladı;

Turan"Tor- pardon Teğmen hayırlı olsun evleniyorsun."

Hazal"Eyvallah komutanım."kısaydı konuşmam çünkü konuşursam ağzımdan kötü bir laf çıkacaktı.

Turan"Aşık olursunda sen şimdi. Türk klasiği olur. Kadın sever adam onu fark etmez sonra bişey olur adam onu fark eder adamda aşık olur ve mutlu son evli mutlu çocuklu."

Hazal" Ne demeye getiriyorsunuz komutanım açık açık konuşurmusunuz?"

Turan" Diyorum ki yatarsın altına iki gün sonra anlaya biliyormusun?"

Bende şarteller attı. Ben bu adamı öldürürüm. Tam konuşuyordum ki Çiğdem odadan çıktı.

Çiğdem "Merhaba Turan komutanım. Demin tanışmamıştık. Ben Teğmen Çiğdem Alatürk"

Turan Çiğdemi alıcı gözüyle süzerken cevap verdi

Turan"merhaba çiğdem Teğmenim. Bu arada tanıştığıma çok memnun oldum"

Çiğdem "Aynen bende ondan Komutanım Kopuz Albay sizi odasına çağırıyor. Kolay gelsin komutanım size Albay çok sinirlendi çünkü"

Turan "Tamam Teğmenciğim görüşürüz."

Ahirette inşallah. Aminn.

Hazal"Çiko Albay niye sinirlendi lan?"

Çiğdem" Turan itinin sana dediğini duydu. Cibiliyetini siktiminin komutanı.(Turana diyor burda.)

Çiğdem bunları konuşurken bahçeye doğru yürüyorduk. Bahçeye geldiğimizde banklara oturduk. Aklıma benim acilen ev bulmam gerektiği geldi

Hazal"Çiko sen nerde kalıyon Taburdamı yoksa Lojmandamı?"

Çiğdem" Daha yeni geldim sayılır. Ev bakmaya vaktim olmadı da sen niye sordun Hazo?"

Hazal" Bende bakmadım ev daha ondan sordum."

Çiğdem"Tamam ev arkadaşım."

Hazal"Ne dedin kız sen?"

Çiğdem"Ev arkadaşımm."

Çiğdem bunu söylerken cilve yaparak söyledi. Ben kahkaha atarken bütün bahçe bize bakıyordu .

Hazal" Senden cilvelisi mezarda be Çiko. Eee biz ev işini nasıl yapıcaz."

Çiğdem" bizim tim yarın gelicek yarın olmaz. Şey haftaya bakarız ya. Uygunmudur senin için hayatım"

Hazal" Uygundur benim için hayatım.Sen dert etme ."

Yarın gelecek tim dedi. Salak timin adını sor belki kocanın pardon o adamın timidir.

Hazal" Çiko sizin timin adı ne ?"

Çiğdem" Kurşun timi...."

............................

Evvettt bir bölümün daha sonuna geldik olay olmadı burda ama yarınki bölüm offf offff çok iyi olacak öpüyorum siziii💋💙

GARAM-I ŞEBANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin