Bölüm yedi

1 0 0
                                    

Hazal"kardeşim bu kurşun timinin komutanı kim?"

Çiğdem"Hazalcım kusura bakma albay dediki sana söylemem yasak.Ama o komutan keşke bizede nasip olsa.

Hazal" Bana ne kanka. Adamla sadece görev için beraberiz ondan sonra o yoluna ben yoluma."

Aynen kardeşim Namık Kemal
Salak salak konuşma kezo.

Çiğdem"Aynen kardeşim bende Namık kemal"

Hazal"Oha kezbansu 'yla aynı şeyi söylediniz!?"

Çiğdem" O kim amına koyayım hanüsilasyon mu görüyon lan?!

O beni nasıl duysun salak

Hazal" Bu bir şaka. Bu bir ironi aha :)"

Çiğdem"Sus piskolojisi bozuk insan.Neyse onu bunu bırakta evleniyon ne giycen?"

Hazal" Ne abarttın be kızım kot pantolon tşört giy geç bu kadar basit ."

Çiğdem"Kanka saçmalama!"

Biz bunu böyle 3.5 saat tartıştık. Saate baktığımda 22:53 olduğunu gördüm Çiğdeme söyledim ve oradan kalktık. Bize ayrılan odaya girdik,üzerimizi değiştirip yattık.

..............

5.37

Kapının alacaklı gibi çalmasıyla yattığımız yerden hızlıca kalktık ve kapıyı açtık. Karşımızda albayın postasını görmemle sinir oldum.

Albayın postası" Er Mehmet  Öztürk emret komutanım!"

Hazal" Söyle Mehmet noldu sabah sabah?"

Albayım P."komutanım gelecek olan tim pusuya düşmüş. Albay sizi harekat odasına bekliyor."

Hazal "Tamam aslanım sen git geliyoruz biz."

Çiğdeme baktığımda donmuş bir şekilde kapıya bakıyordu . Onu anladığımı söyleyemem çünkü daha önce timim benden ayrı pusuya düşmedi. Hemen yanına gittim ve dikkatini üzerime çektim.

Hazal"Teğmenim şimdi sırası değil sakin olmalıyız. Albayın yanına gitmemiz gerekiyor."

Çiğdem"haklısınız teğmenim. Hazırlanıp gidelim."

...............

Albayın kapısını çaldım ve girdik. Tam tekmil verecekken;

Albay"Oturun kızım bu bir emirdir"

H+Ç"Emredersiniz komutanım!"

Turan"Geldi torpilli ve Çiğdem Teğmenciğim:)"

Ne anlatıyor bu dal yarrak?

Albay"Turan kes artık o sesini! Kurşun timinden haber alınamıyor, pusuya düşürüldüğünü düşünüyoruz."

Çiğdem tam konuşacakken kapı çaldı ve albayın postası geldi.

Bi bitmedi buda ya her yerden çıkıyor

Albayın P." Er Mustafa Öztürk emret komutanım!"

Albay" söyle Mustafa."

Albayın P. " Komutanım kapıda kendini biz askeriz diye tanıtan 7 kişi var ne yapalım?"

Albay" Tamam geliyoruz." Dedi hafif  gülerek."Şanlı gel bakalım kapıdan kocanı alalım. Acaba bu salakların kimlikleri yokmu beni uğraştırıyorlar!?"

Kocamız gelmiş AĞAĞAĞA:))))

Çiğdem" Bende gelebilirmiyim komutanım?"

Albay"Gel bakalım kızıl kurt."

Albay bey amcamız ve Çiğdem kardeşimiz en önemliside ben çok iyi bir üçlü olmuştük." Koşar adım bahçedeki kapıya gittik.kapıda 7 tane dehşet-ü vahşet adam gördük .

Allahım inşallah esmer -uzun -kara kaşlı kara gözlü olan kocamızdır.
Aminğğğ

Çiğdem koşup hafif sakalları çıkmış ela gözlü adama sarıldı.

Noluyo amına koyayım bu dal yarak kim de çiğdem ona sarılıyor!

"Binbaşı MİR ACAR SİVAS EMRET KOMUTANIM

HASSİİKTİRRR

.......................................

UZUN BİR ARANIN ARD8NDAN YİNE BEN YİNE BENNN VOTE ATMASANIZDA OLUR OKUYUN SADECE EĞLENCE İÇİN YAZIYORUMM🇹🇷😍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 19 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GARAM-I ŞEBANE Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin